abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82058564
Oooh. Dat verklaart veel.
pi_82085120
14e van de 17. Toch beter dan Gordon en zijn Toppers.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_82091188
Vader Abraham vindt Sieneke dus modern.
- verwijderd door admin -
  zondag 30 mei 2010 @ 09:59:16 #279
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_82091500
Kan niet geloven dat mensen werkelijk dachten dat dit nummer ooit door zou gaan
Je voorziet toch meteen dat dit gaat floppen, kom op.

Wel 'goed gebracht' voor dat gernre althans
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 30 mei 2010 @ 10:05:06 #280
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_82091573
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Symphonic het volgende:
en ze keek heel lief
Het blijft een pauper inzending, maar Sieneke had echt duizend keer de authenticiteit en liefhad dan Lena met haar wannabe Amerikaanse 'ik ben cute' act. En dan ook nog dat overdreven 'Britse' 3 HAVO Engels van d'r.

Oh mY g0dD, itz Liek AWESoM@!@1!

Dat ze die microfoon niet dicht hebben gedraaid zodra het nummer klaar was na de aftiteling..
pi_82091700
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

Wel 'goed gebracht' voor dat gernre althans
Ach, onze Sien zou ech niet de slechtste zijn geweest als ik sommige inzendingen in de finale zo zag.
  zondag 30 mei 2010 @ 10:41:30 #282
33189 RM-rf
1/998001
pi_82092175
quote:
Op zondag 30 mei 2010 10:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Het blijft een pauper inzending, maar Sieneke had echt duizend keer de authenticiteit en liefhad dan Lena met haar wannabe Amerikaanse 'ik ben cute' act. En dan ook nog dat overdreven 'Britse' 3 HAVO Engels van d'r.

echte 'authenticiteit' bestaat écht niet hoor, in de muziekwereld ... het is gewoon een miljoenenbusiness, zelfs rondom dat Sieneke nummer is natuurlijk een ginatische hoop geld uitgegeven én verdient..

'authenticiteit' is dan gewoon ook iets subjectiefs en soms gewoon ook eerder of je de 'indruk' kunt wekken autentiek te zijn door beter te acteren dan anderen...

Overigens, ik denk idd wél dat je gelijk hebt dat die inzending van Sieneke en alles eromheen inderdaad absoluut 'gemeend' en 'serieus' zo bedoeld was... maar dat is imho helaas geen echt positief punt maar eerder een zwakte ...
Het nummer van Pierre Kartner was eigenlijk potentieel zeer goed. een absolute party-kraker en meezinger, wat iedereen ook opviel en die veel 'harten' won en bij het publiek enorm goed lag (bv veel enthousiaster meegezongen werd bij het ppubliek dan al die oostblok-dertien-in-een-dozijn-nummers)...

enkel, iedereen zag ook duidelijk dat het een enorm 'jaren-zeventig' nummer was en een beetje 'dertig-jaar-terug-in-de-tijd' ... waarbij vooral óók opviel dat er vanuit de nederlandse delegatie geen enkele 'dubbele-bodem' ingebracht was en men leek te denken dat ook het publiek dertig jaar terug het laatste een muziek-optreden gezien had ... Dát is natuurlijk niet zo en het msitte nét die 'connectie' met dat 'eerlijk -ouderwetse' en de moderdne muziek.

Eerlijk gezegd denk ik wel dat het misschien best slim kan zijn gewoon langere tijd in te zetten op een bepaalde stijl, relatief 'ouderwetse' partykrakers en meezingers op een pierre kartner stijl... maar die stijl wél verdere 'optimaliseren' en vooral perfectionaliseren én sterk werken aan de presentatie in de repetitiefase ... daarin ligt volgens mij de 'sleutel' tot eventueel succes.: hoe goed je je verkoopt in de weken voroafgaand aan het festival zélf, jezelf in het middelpunt van de aandacht zet (en dat heeft lena deze keer gewoon als een van de beste gedaan)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_82092228
quote:
Op zondag 30 mei 2010 10:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Oh mY g0dD, itz Liek AWESoM@!@1!

Dat ze die microfoon niet dicht hebben gedraaid zodra het nummer klaar was na de aftiteling..
De afgunst
  zondag 30 mei 2010 @ 10:53:01 #284
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_82092413
quote:
Op zondag 30 mei 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De afgunst

Internet-dooddoener, 'oh! nou! dan ben je vast gewoon jaloers!'
pi_82102092
In ieder geval beter dan Rene, Jeroen & Gordon
pi_82102223
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef marcodej het volgende:
14e van de 17. Toch beter dan Gordon en zijn Toppers.
Zo blij ben ik daar niet om. Ik vind 29 punten er ongeveer 29 te veel. En ik vond "Shine" vele malen beter dan de inzending van dit jaar. Helaas werkten de lichtgevende pakken toen niet, anders hadden ze een veel betere act gehad en was er minder aandacht geweest voor het opa-gehalte van de Toppers.
pi_82102292
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mensen gingen twijfelen toen ze zagen welke BAGGER er vanuit de eerste halve finale doorging naar de finale. Als je ziet dat meuk zoals Rusland, Wit-Rusland en Servië doorgaat, begin je zowaar te vrezen dat Sieneke het dan ook wel moet redden.
pi_82140497
Ik zie net het scorebord... we hebben nog best veel punten gekregen... met name uit de traditionele Songfestivallanden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_82140708
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Boldface het volgende:

[..]

Zo blij ben ik daar niet om. Ik vind 29 punten er ongeveer 29 te veel. En ik vond "Shine" vele malen beter dan de inzending van dit jaar. Helaas werkten de lichtgevende pakken toen niet, anders hadden ze een veel betere act gehad en was er minder aandacht geweest voor het opa-gehalte van de Toppers.
Volgens Gordon himself zou het iets worden wat nog nooit vertoond was en toen kwamen ze met dit... Compleet weggevaagd door de act voor en na hen. En ook met die paar lichtjes in de pakken zou het niet werken.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 13:58:06 #290
43556 miss_dynastie
pi_82141599
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Volgens Gordon himself zou het iets worden wat nog nooit vertoond was en toen kwamen ze met dit... Compleet weggevaagd door de act voor en na hen. En ook met die paar lichtjes in de pakken zou het niet werken.
Zoveel indruk hebben ze dus gemaakt blijkbaar: ze waren laatste, dus de volgende act was de intervalact
pi_82142810
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net het scorebord... we hebben nog best veel punten gekregen... met name uit de traditionele Songfestivallanden
Linkje?
pi_82143117
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Linkje?
Op Eurovision.tv... kun je de scorecards vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_82144277
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dank u
  maandag 31 mei 2010 @ 23:49:32 #294
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_82172628
Op Facebook kregen we toch nog wat respect

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 31 mei 2010 @ 23:51:50 #295
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82172716
Bing binga bong ? Zullen wel echte fans zijn dan...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_82173719
pi_82175069
Ik vind het een leuk liedje voor op een braderie, maar ESF-potentie had het absoluut niet. En ze kwam niet over tijdens het optreden, vind ik.
pi_82177037
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Waarom heb ik nooit eens op die site gekeken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:29:00 #299
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87555346
Nog steeds elke keer naar het volgende nummer als deze langskomt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:35:28 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_87555582
Bijna in de vergetelheid.
Wat doet ze eigenlijk tegenwoordig? O-)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')