Als Sieneke wint, ga ik naakt door de binnenstad van Amsterdam rennenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:02 schreef Mellebelleke het volgende:
Sieneke gaat winnen
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als Sieneke wint, ga ik naakt door de binnenstad van Amsterdam rennen
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou het stoerder vinden als je naakt door Staphorst of een willekeurig ander conservatief oord zou rennen (buiten kerktijd uiteraard).quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoewel ik de AANwezigheid van Sieneke betreur, vind ik het wel sneu voor Vader Abraham dat hij er niet bij kan zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Sieneke betreurt afwezigheid Pierre Kartner
Sieneke vindt het erg jammer dat Pierre Kartner niet kan afreizen naar Oslo. "Ik zal Pierre missen", laat ze maandag weten. Kartner zou dinsdag naar de Noorse hoofdstad komen om de zangeres te steunen tijdens de halve finale voor het Songfestival. De componist van 'Ik ben verliefd (Shala Lie)' kampt echter met rugklachten en ziet op last van zijn arts af van de reis. Dat laat de Tros maandag weten.
"De internationale pers keek uit naar zijn komst. We hadden nog een paar leuke persmomenten in de planning staan", zegt een teleurgestelde Sieneke. "Ik ga hem zeker even bellen om hem beterschap te wensen."
"Ik vind het echt vreselijk jammer", laat de 75-jarige Kartner weten. "Ik wil haar alle succes wensen tijdens de halve finale en ik ga er helemaal van uit dat ze zaterdag in de finale staat."
Donderdag neemt Sieneke deel aan de tweede halve finale voor het Songfestival. Als de 18-jarige zangeres bij de beste tien eindigt, staat ze twee dagen later in de finale.
© [CopyRight 2010, Novum]
je ging toch al naakt door de straat rennen als ze de finale haalde, je bent wel aan het terugkrabbelen...quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Onzin. Je merkt het heus wel aan haar zang of ze er wel of niet last van heeft donderdagavond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
Het zwarte schaap voor als we falen is dus alweer van stal gehaald?
Hadden we toch al? Vader Abraham kan het liedje niet promotenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
Het zwarte schaap voor als we falen is dus alweer van stal gehaald?
Ik denk met de piemel van Jan in haar keelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zal Sieneke vanavond kijken? Vanuit haar hotelkamer, vanuit de zaal, vanuit een ruimte waar ze samen kijken?
Wel toevallig dat die keelpijn weer opspeelt nadat haar ouders EN JAN gearriveerd zijn is Oslo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk met de piemel van Jan in haar keel
Gut zegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk met de piemel van Jan in haar keel
Echt heel apart dat zij Tom Dice zo enorm laag hebben staan ook, terwijl hij bij de meeste bookmakers als winnaar vanavond genoemd wordtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Dirkh het volgende:
Google zet Sieneke op laatste plaats
Google ziet Sieneke niet zitten als winnaar van het songfestival. Sterker nog, Sieneke zal geen punten halen en hierdoor als laatste eindigen.
Deze voorspelling is te zien op Google Trends en gebaseerd op de zoekopdrachten.
Bijzonder is dat kanshebbers als InCulto en Tom Dice laag eindigen. Duitsland staat vooralsnog bovenaan.
Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Urquhart het volgende:
Cornald Maas nu bij RTL Boulevard: "Andere commentatoren van o.a. Zweden en Denemarken zijn zeer positief over Sha-la-lie, en geven Nederland best een kans"
Albert Verlinde: "Als ze wint eet ik de hoed van Vader Abraham op"![]()
Idd, vooral Verlinde die nu ineens Vader Abraham leek te prijzenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.
Eerst wekenlang Sieneke afzeiken en nu had Albert het ineens ook over 'dat schattige Brabantse meiske' als hij het over Sieneke had
Ik heb een deel van het stuk gezien en gut zeg, ik heb er maar 1 reactie op:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Urquhart het volgende:
Albert Verlinde: "Als ze wint eet ik de hoed van Vader Abraham op"![]()
Precies, die eerste halve finale vond ik op België en Servië na naar maar matig. En ik hoorde dat Sieneke moet zingen na drie ballads ofzo, dus ze valt sowieso op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:24 schreef Bep het volgende:
Ik heb de uitzending net bekeken en als je dan Sieneke daarna luisterd en bekijkt met dat orgel gaat ze het winnen![]()
Let maar op
Ik neem hem maar over want ik zie dit ook niet gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ff quotenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem hem maar over want ik zie dit ook niet gebeuren.
quote:Sieneke zegt net in interview op BBC3: "It's a simple song that goes not out your head." 37 minutes ago via TweetDeck
Nou, doe eens liefquote:
Nou idd. Die vind ik vele malen erger dan een keer Shalalie op een draaiorgel op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben Tieneke Schouten al, dus daar hebben ze geen draaiorgel voor nodig.
Die reclames zijn idd vreselijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd. Die vind ik vele malen erger dan een keer Shalalie op een draaiorgel op de parkeerplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |