quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom maar langs, nog een halve vlaai over
[ afbeelding ]
Je weet dat je niet je paspoort hoeft te laten zien als je vlaai koopt he, mag ook gewoon als er niemand jarig isquote:
heb ik het idee dat het ver rijden is of gok ik misquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom maar langs, nog een halve vlaai over
[ afbeelding ]
Ja, want ik post hier nogal weinig wilde je zeggen...?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hup doorposten mensen, we moeten de #250 halen.
Waar is Dirkh, die verzaakt. En Ing moet weer ff spammen in haar lunsjpauze, en Greys als opperhoofd, en Erik is sowieso al MIA een aantal dagen?
Stelletje deserteurs zeg ik je!
Cola tegen het beeldschermquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat je niet je paspoort hoeft te laten zien als je vlaai koopt he, mag ook gewoon als er niemand jarig is
Onze grote directeurquote:
Eindhoven, weet niet waar je vandaan moet komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb ik het idee dat het ver rijden is of gok ik mis
Omg R'damquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onze grote directeurMaar ik heb de vlaai zelf gehaald want hij zit in een ander kantoorpand
[..]
Eindhoven, weet niet waar je vandaan moet komen
Rammelt alles nog wel Llquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
ok, waarom krijg ik een reclame over "ongewenst zwanger" in beeld?![]()
Door dat Spamslet?
Nou! Veel te weinig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want ik post hier nogal weinig wilde je zeggen...?
Nou idd! Alles is Ll zn schuld!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rammelt alles nog wel Llslechte invloed!
Ja maar deze vlaai is enorm... lekker!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omg R'dam![]()
Dat doe ik dus maar even niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Sletten zijn schijnbaar vaak ongewenst zwanger.
Aldus Google.
Gewenst dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben geen slet hoor, en ook niet ongewenst zwanger
Niet dat ik weetquote:
Ja, dát wisten we alquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Maar ALS ik zwanger raak/ben dan is dat gewenst bij mij heur
Sorry, mijn condoom was 7 jaar oudquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Dan ben ik blij dat ik niks met jou uitgespookt hebquote:
Zoenen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Heb ik dat weer, zo een die zo dronken was dat ze er niks meer vanaf weet. Geef ze twee breezers en tadaa...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niks met jou uitgespookt heb
Dat klinkt als een sollicitatie...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik drink nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik dat weer, zo een die zo dronken was dat ze er niks meer vanaf weet. Geef ze twee breezers en tadaa...
Als ze wel wil, wil ik tóch wel met jou hoorquote:
Ow dearquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Een triootje op F&F
Zet je muziek eens uit, evt. oordopjes uit.quote:
Je zou blij moeten zijn.. tssk, ik doe het echt niet met jan en allemaal. En zoenen helemaal niet.. dat is te intiem. Dat bewaar ik voor maar een paar, zoals:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink niet![]()
Dus ik vrees dat je verschrikkelijk in de war bent![]()
Ik zou ook NOOIT zoiets doen!
Babequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze wel wil, wil ik tóch wel met jou hoor![]()
Hi DizerLong time...
Met jou altijdquote:
Je draait het om...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zou blij moeten zijn.. tssk, ik doe het echt niet met jan en allemaal. En zoenen helemaal niet.. dat is te intiem. Dat bewaar ik voor maar een paar, zoals:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet je muziek eens uit, evt. oordopjes uit.
Hoor je dat 'Trrrrrrrrrrrghhhhh' geluid?
Das het gerammel
Hemel, ik hoor klapperende eierstokken...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet je muziek eens uit, evt. oordopjes uit.
Hoor je dat 'Trrrrrrrrrrrghhhhh' geluid?
Das het gerammel
Naar een bezwangering...quote:
Ik leef nog en het komt beslist in ordequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef Dizer het volgende:
Babelekker zoenen
![]()
Gaat ie nou een beetje? Mis je
Als ik ooit een auto heb dan kom ik je zoenenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik leef nog en het komt beslist in orde
Wanneer gaan we zoenen
nee nog niet... zondag weer... ben er wel klaar mee hierquote:
Whyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee nog niet... zondag weer... ben er wel klaar mee hier :´)
Ik ben zo bruin als een afbakbroodje wat te lang in de oven heeft gelegen... verder zit ik hier alleen met familie waar ik onderhand wel mee ben uitgepraat en verder is er geen kont te beleven ´s avonds omdat het seizoen nogniet is begonnen... en mijn vriend zit thuisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why![]()
Lekker toch! Zon, zee, strand. Niet hoeven werken![]()
Ik zou ervoor tekenen
Is het buiten het seizoen helemaal dood daar ja? Ook zonde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zo bruin als een afbakbroodje wat te lang in de oven heeft gelegen... verder zit ik hier alleen met familie waar ik onderhand wel mee ben uitgepraat en verder is er geen kont te beleven ´s avonds omdat het seizoen nogniet is begonnen... en mijn vriend zit thuis
helemaal dood als in een overschot aan rimpelsauriers waarvan ik nog steeds verwacht dat hij of zij bezwijkt als ze in het te koude water springen van het zwembadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het buiten het seizoen helemaal dood daar ja? Ook zonde.
Dan is het wel fijn dat het bijna voorbij is ja
Inmiddels wel, update staat in het topic. Duimen mag.quote:
Ik zag het, ben al druk bezig voor het FruitMeisjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels wel, update staat in het topic. Duimen mag.
Als jij dan mijn achterstallige administratie komt weg werken en ondertussen op de apotheek letquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
Duimt ook tussen het typen door.
Ben aan de rijstebreiberg begonnen, iemand nog zin om dossiers door te ploeteren?
Dubbeldwarsgeknoopte doorhaalsteek rijsteberg natuurlijk.quote:
Oh ja sorry. Stadsmens he, we kennen hier alleen noord-afrikaanse bergenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dubbeldwarsgeknoopte doorhaalsteek rijsteberg natuurlijk.Wel opletten he!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En ik denk dat ik ook gewoon geen poezzie er bij moet nemen. Sowieso was qua afstand/kosten die redcat niet ideaal, maar daar was vast nog wel wat op te vinden. Maar als ik per September weer ga studeren ben ik nog 2 avonden kwijt dat ik gewoon van 18 - 22 college heb. Dus ook stuk minder thuis dan, dan ben ik gewoon 50 - 60 uur per week sowieso al weg door werk, studie en reistijd van/naar beide. En dan zitten die beessies maar alleen
Ik zou ook braaf gaan doen...en qua koken gaat dat prima.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan de lunchsalade na een weekend vol vreten en drank, en vervolgens deze week een keer bij KFC en een keer bij Burger King gelunched te hebben
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
5 pakjes Sultana Yo Fruit in 40 minuten...daar ga ik vanmiddag spijt van krijgen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij dan mijn achterstallige administratie komt weg werken en ondertussen op de apotheek let
Nee, niet gezien.quote:
quote:
Tjah das ook in deze wel weer het lastige. Voor Mips zou het denk ik wel leuk zijn. Ze kan wel goed alleen zijn hoor, maar ze vind het ook wel leuk als Buffy er bijvoorbeeld is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.Op zich is er ook wat voor te zeggen om dan juist een poezzie erbij te nemen. Hebben ze gezelschap aan elkaar. Of is Mips goed in alleen zijn? Dan zou ik het idd wel zo laten, en kijken naar een tweede poezzie als je er meer tijd voor hebt.
Lastig. Ik zou haast zeggen: kijk naar een oudere kat, die kunnen goed tegen alleen (met z'n tweetjes) zijn en dan voel jij je niet zo schuldig als je er minder bent. Maar het risico dat het niet klikt tussen die kat en Mips is groter natuurlijk en dan heb je weer een ander probleem. Maar volgens mij ben je er al uit he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das ook in deze wel weer het lastige. Voor Mips zou het denk ik wel leuk zijn. Ze kan wel goed alleen zijn hoor, maar ze vind het ook wel leuk als Buffy er bijvoorbeeld is.
Maar ik vind het zelf gewoon niet leuk als je amper tijd hebt voor zo'n klein beestje, en het is ook gewoon met 2 katten nog een 2x zoveel op te ruimen e.d. natuurlijk...
Ik heb nog wel 2 oudere katten in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou haast zeggen: kijk naar een oudere kat, die kunnen goed tegen alleen (met z'n tweetjes) zijn en dan voel jij je niet zo schuldig als je er minder bent. Maar het risico dat het niet klikt tussen die kat en Mips is groter natuurlijk en dan heb je weer een ander probleem. Maar volgens mij ben je er al uit he?![]()
Effe wachten lijkt me een goede beslissing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zeg gewoon dat je OF die fluitende tuinkabouter nog 50 vriendjes geeft en in de tuin zet, OF een chihuahua wiltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiii. Ik heb gisteren de Pfaffs gezien en nu wil ik een chihuahuanu nog mijn pappa overtuigen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 oudere katten in de aanbieding
Ik hoef je spoiler niet eens te openen om te weten wat er staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaaa! Dan mag je een handtas kopen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiii. Ik heb gisteren de Pfaffs gezien en nu wil ik een chihuahuanu nog mijn pappa overtuigen
Nou wel en niet... Er is gewoon voor beide kanten zoveel te zeggen. Voor zowel het gebeuren over entingen e.d. (mbt de 120 euro), als het drukte-gedoe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou haast zeggen: kijk naar een oudere kat, die kunnen goed tegen alleen (met z'n tweetjes) zijn en dan voel jij je niet zo schuldig als je er minder bent. Maar het risico dat het niet klikt tussen die kat en Mips is groter natuurlijk en dan heb je weer een ander probleem. Maar volgens mij ben je er al uit he?![]()
Effe wachten lijkt me een goede beslissing.
Ik heb mijn ouders zover gekregen dat er 1 tuinkabouter in mijn moestuin staat, I don't wanna push my luckquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je OF die fluitende tuinkabouter nog 50 vriendjes geeft en in de tuin zet, OF een chihuahua wilt
OMG die kabouter ook echtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders zover gekregen dat er 1 tuinkabouter in mijn moestuin staat, I don't wanna push my luck
En het is bijna wéér weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan de lunchsalade na een weekend vol vreten en drank, en vervolgens deze week een keer bij KFC en een keer bij Burger King gelunched te hebben
Kapsalonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is bijna wéér weekend
En gister heb je toch heel gezond geg... oh nee
Vanavond heb je vast weer trek, het is pas twee uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:59 schreef Dizer het volgende:
Na de taart heb ik het maar op 1 boterham gelaten. Mijn avond eten sla ik vandaag ook over. Zit nog steeds vol
Ik hou niet van bier, maar ik zou het niet erg vinden om daar een avondje aan de bar te moeten zitten...quote:
Gatver, als je gaat zoeken op "hot male bartender" krijg je een "nudist bartender"quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die mag 's winters ook wel langskomen hoor!![]()
Ik had al een hint gegeven waar ik vandaan kom. Jullie ESF-meet was bijna in mijn achtertuin. En als je goed had opgelet, heb ik tegen iemand hier gezegd dat ik zijn plaatsgenoot ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Aw![]()
(We janken wat af vanavond he?)
Maar vertel ende share! Wie bennu, waar kommu vandaan, hoe lang ben je al in lurrrrve met het songfestival!?
Shit, ik heb een kloon...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Boldface het volgende:
Verder vind ik het Songfestival gewoon leuk, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Het heeft vooral mijn belangstelling uit muzikaal oogpunt. De show eromheen, zoals lampjes, kleding, rare podiumacts, boeit me niet.
Zwolle FTW!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had al een hint gegeven waar ik vandaan kom. Jullie ESF-meet was bijna in mijn achtertuin. En als je goed had opgelet, heb ik tegen iemand hier gezegd dat ik zijn plaatsgenoot ben.
Verder vind ik het Songfestival gewoon leuk, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Het heeft vooral mijn belangstelling uit muzikaal oogpunt. De show eromheen, zoals lampjes, kleding, rare podiumacts, boeit me niet.
Iiif you had my love and I gave you all my trust would you comfort me?quote:
Das een andere tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iiif you had my love and I gave you all my trust would you comfort me?
Ja vlakbij ons Landal dat wist ik, maar dat van de plaatsgenoot had ik even gemistquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had al een hint gegeven waar ik vandaan kom. Jullie ESF-meet was bijna in mijn achtertuin. En als je goed had opgelet, heb ik tegen iemand hier gezegd dat ik zijn plaatsgenoot ben.
Ik denk dat het muzikaal gezien dit jaar wel beter gaat zijn, denk jij ook niet, als je alle inzendingen zo beluistert? Het hoeft dan niet perse je smaak te zijn, maar ik vind er minder 'gekkigheid en troep' tussen zitten nu de vakjury ook in de halve finales weer terug is.quote:Verder vind ik het Songfestival gewoon leuk, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Het heeft vooral mijn belangstelling uit muzikaal oogpunt. De show eromheen, zoals lampjes, kleding, rare podiumacts, boeit me niet.
Mijn woonplaats kan ik nu niet meer ontkennen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ja vlakbij ons Landal dat wist ik, maar dat van de plaatsgenoot had ik even gemist![]()
Ik hoor niet bizar veel verschil met vorig jaar. En wat je zegt, gaat ook niet voor elk land op. De Nederlandse inzending is bijvoorbeeld veel slechter dan die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het muzikaal gezien dit jaar wel beter gaat zijn, denk jij ook niet, als je alle inzendingen zo beluistert? Het hoeft dan niet perse je smaak te zijn, maar ik vind er minder 'gekkigheid en troep' tussen zitten nu de vakjury ook in de halve finales weer terug is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie me met pek en veren het topic uitjagen als ik zeg dat ik gewoon helemaal geen plannen heb te kijken?
Hoi DMLquote:
Ja, kleed je maar alvast uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie me met pek en veren het topic uitjagen als ik zeg dat ik gewoon helemaal geen plannen heb te kijken?
Waarom moet ik me uitkleden? Dat is volgens mij niet echt gebruikelijk als je met pek en veren word verjaagd?quote:
Oh ik bedoelde het ook absoluut niet voor elk land. Maar over het algemeen heb ik er een beter gevoel bij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mijn woonplaats kan ik nu niet meer ontkennen.
[..]
Ik hoor niet bizar veel verschil met vorig jaar. En wat je zegt, gaat ook niet voor elk land op. De Nederlandse inzending is bijvoorbeeld veel slechter dan die van vorig jaar.
80 procent van de nummers kan me sowieso gestolen worden. Het is bagger of het leunt op cliché-akkoordenschema's die we al een miljoen keer hebben gehoord. Een handvol nummers vind ik wél echt goed, met Estland als eenzame nummer 1.
Pek en veren niet, maar het is wel heel gezellig dan in ESF hoor. Je mag ook afkraken en de dames beoordelen, dat moet jou toch aansprekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Wow goed bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ben druk geweest: logeerkamer opgeruimd (na de zomer/winter kleding wissel en weekend weg dus smijt de zooi maar daar neer ) was het een zooitje. Zelfs nog wat was gestreken.![]()
Nu de kraamkamer maar eens op orde brengen en kattebakken verschonen.
Ok I'm inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pek en veren niet, maar het is wel heel gezellig dan in ESF hoor. Je mag ook afkraken en de dames beoordelen, dat moet jou toch aanspreken
Dinsdag en donderdag ben ik er niet maar da's wel een reden waarom ik zaterdag ga kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pek en veren niet, maar het is wel heel gezellig dan in ESF hoor. Je mag ook afkraken en de dames heren beoordelen, dat moet jou toch aanspreken
Jij had je kleren allang uit moeten hebben positief als je bent.quote:
WEL!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom moet ik me uitkleden? Dat is volgens mij niet echt gebruikelijk als je met pek en veren word verjaagd?
quote:
Ook als je weet dat de finale van X-factor er pal tegenover staat geprogrammeerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag ben ik er niet maar da's wel een reden waarom ik zaterdag ga kijken.
quote:Richard Van de Crommert Oh nee. Noorwegen is zijn luchtruim aan het sluiten vanwege de aswolk. Zucht. Zo kom ik nooit in Oslo...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Hallo beste mensen,
Hier een snel berichtje vanuit Oslo.
Ik wil jullie enorm bedanken voor de steun die ik van jullie ontvang.
Alles gaat prima hier, repetities zijn geweest en de grand finale beloofd nog wat.
Ik hoop op jullie digitale support te mogen rekenen volgende week donderdag.
Liefs,
Sieneke
Succesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Hallo beste mensen,
Alles gaat prima hier, repetities zijn geweest en de grand finale beloofd nog wat.
Liefs,
Sieneke
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook als je weet dat de finale van X-factor er pal tegenover staat geprogrammeerd?
Ik ga mooi voor het Eurovisie uiteraard, de X-factor finale kijk ik dan in de herhaling wel!
Maar wel stom geprogrammeerd zeg
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Hallo beste mensen,
Liefs,
Sieneke
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee no way. Dat is echt instant win voor X-Factor
quote:
Shalalie Shalalaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Sieneke_P het volgende:
Hallo beste mensen,
Liefs,
Sieneke
In de reclames jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd hier posten, nooit in XFA, en dan op dé avond wel voor X-factor kiezen?
Ga je schamen!
[..]![]()
Nou, als jullie maar gewoon af en toe zappen dan
Eerst gister hier een beetje lollig zitten doen en kapsalon eten en dan nu me zo laten vallen als een baksteen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de reclames ja![]()
De top 3 van een poll bij de Telegraaf wie er uit gaat vanavond bij X-Factor was trouwens Dony, Bad Boyz, Kelvin (in willekeurige volgorde). Dus gaat helemaal goed komen vanavond. Any will do
Zal mijn Mr instruerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga je schamen!
[..]![]()
Hoe zegt Erik dat ook alweer altijd zo mooiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst gister hier een beetje lollig zitten doen en kapsalon eten en dan nu me zo laten vallen als een baksteen.
Nou, ik moet dit even verwerken als je het niet erg vindt
Hoezo, mag jij niet aan de afstandsbediening komen?quote:
Ja?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe zegt Erik dat ook alweer altijd zo mooi
Volgens mij klopt het niet hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga je schamen!
[..]![]()
Dit jaar is alles op zaterdag, finale Champions League a.s. zaterdag en de week er op X-Factor en ESF...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het niet hoor.
Finale is op zaterdag. Xfactor is altijd op vrijdag...
X-factor is zo stom geweest om de finale meteen de dag ná de halve finale te doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het niet hoor.
Finale is op zaterdag. Xfactor is altijd op vrijdag...
Wat is dat nou voor bullshitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
X-factor is zo stom geweest om de finale meteen de dag ná de halve finale te doen![]()
Dus vrijdag de 28e de halve finale en meteen kets, de volgende dag de finale.
Oh God wat een domme aktie zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar is alles op zaterdag, finale Champions League a.s. zaterdag en de week er op X-Factor en ESF...
Voorbereiden? Die gasten hoeven ieder 2 liedjes te blaten en dan zijn ze alweer klaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit![]()
Lekkere finale zal dat worden dan, kunnen ze zich ook lekker voorbereiden
Ja maar mentaaaaaaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereiden? Die gasten hoeven ieder 2 liedjes te blaten en dan zijn ze alweer klaar.
Niks mentaal, gewoon, hup, bam, de volgende dag alweer op de planken, dan hebben ze niet eens tijd om in de stress te schieten...quote:
Als je naar Eindhoven komt rijden dan heb ik een kop koffie en een lekkere vlaai in de koelkast liggen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil mij op de koffie? Ik zit in mn eentje op kantoor, heb geen zin meer, maar kan natuurlijk niet twee uur te vroeg thuiskomen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil mij op de koffie? Ik zit in mn eentje op kantoor, heb geen zin meer, maar kan natuurlijk niet twee uur te vroeg thuiskomen
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
PM me maar waar en wanneer en ik zal er zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Niet gevreesd hoor jongens, mijn verjaardag is gewoon op een zondag!
Niet te hopen dat het je finale verjaardag is...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Niet gevreesd hoor jongens, mijn verjaardag is gewoon op een zondag!
Zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te hopen dat het je finale verjaardag is...
En dan om 6 uur 's ochtends!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zegik word 190, minstens!
Lenny, het is 6-6, lekker makkelijk he?
En meestal ook nog liedjes die ze al eens gezongen hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereiden? Die gasten hoeven ieder 2 liedjes te blaten en dan zijn ze alweer klaar.
Huh hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Wat een mooie woordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En meestal ook nog liedjes die ze al eens gezongen hebben.
Verder is het alleen maar opvul-geleuter. Dus jullie kunnen gewoon het Songfestival kijken en af en toe even kort zappen naar X-factor! Opgelost!
je bent gewoon de verpersoonlijking van Evilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar wel in '88, dus ik was 3x6 op 666
Omdat ik dan door de mand valquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
Huh hoezo niet?
Kom je nu pas achter!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je bent gewoon de verpersoonlijking van Evil
Sodeju, da's oudquote:
Dat kan ik zelfs onthouden (hoewel ik heel waarschijnlijk óf je bouwjaar vergeet, óf vergeet wiens verjaardag het ook al weer was)quote:Lenny, het is 6-6, lekker makkelijk he?
The number of the beastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook van 666, alleen in een iets andere context...
Nee, wel uit eten bij de thaiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sodeju, da's oud
[..]
Dat kan ik zelfs onthouden (hoewel ik heel waarschijnlijk óf je bouwjaar vergeet, óf vergeet wiens verjaardag het ook al weer was)
Hebbie tettentaarten op het programma staan voor zondag?
We hebben een winnaaaaaaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Iets ouder...
Why? ik ga nu ook gewoon hoorquote:
Zélfs ouder dan DirkHaaaa geloof ik he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaaaaaaar
(oftewel: je bent ouder dan wij allemaal)
Ik keek nooit Eks factor, dus die keuze is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook als je weet dat de finale van X-factor er pal tegenover staat geprogrammeerd?
Ik ga mooi voor het Eurovisie uiteraard, de X-factor finale kijk ik dan in de herhaling wel!
Maar wel stom geprogrammeerd zeg
*zet vlaai op boodschappenlijstje*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Die vlaai ziet er trouwens wel heul lekker uit
quote:
Ja, ik word dit jaar 44 jaren jong...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaaaaaaar
(oftewel: je bent ouder dan wij allemaal)
Ik probeer RTL altijd live te kijken, aangezien ze zo ongelooflijk DOM zijn dat als je naar de RTL gemist site gaat en X-Factor terug wil kijken je eerst een heel overzicht ziet van fragmenten en dan pas de heel uitzending. En dan fragmenten als 'Herkansing Danielle', 'Herkansing BadBoyz', 'Danielle na afloop', en dan een frame van een jankende Danielle bij die laatstequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik keek nooit Eks factor, dus die keuze is niet moeilijk.
Ja zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je naar Eindhoven komt rijden dan heb ik een kop koffie en een lekkere vlaai in de koelkast liggen!
[ afbeelding ]
quote:
En blond en huppelig dan? Of ons aller Erik? Die zijn ook van een vrij recent bouwjaar toch?quote:
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?quote:
Denk niet dat het op prijsgesteld gaat wordenquote:
De 190 ga ik (en wil) ik in ieder geval niet halen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?
Nou hoera! Dan ga ik op Lenny's uitvaart JLo playbacken op de kist.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?
Yes! Wel nakend he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou hoera! Dan ga ik op Lenny's uitvaart JLo playbacken op de kist.
Like duh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yes! Wel nakend he?
Dan kan ik vredig sterven nu
Dat wordt een fraai gezicht als jij 90 jaar oud wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yes! Wel nakend he?
Dan kan ik vredig sterven nu
Of ik kan nu mn dood faken en een kist nemen met plexiglas bovenkantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt een fraai gezicht als jij 90 jaar oud wordt.
Hoeven er tenminste geen linten bij de bloemen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Met mijn hangtieten die over de kist schuren.
Zo hard faalt RTL, echt dat ze dat zelf niet snappen:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me nu wel af wat DirkH gaat kiezen op de bewuste zaterdag!
X-factor of het Songfestival!
Mooi toch, dat we nu weten hoe Lenny zijn begrafenis wil?quote:
Maar cat, als hij 90 wordt zijn wij al dood vrees ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi toch, dat we nu weten hoe Lenny zijn begrafenis wil?
Daar zeg je zoiets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar cat, als hij 90 wordt zijn wij al dood vrees ik
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets.![]()
Nou, dan zoeken zijn nabestaanden maar terug op Fok. Opgelost! Slotje!
Doe voor de zekerheid alle vier je dochters maar. En je zonen tot IT specialist.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal mijn (klein)dochter wel opvoeden tot wiki, kan ze helpen
En het tóch lekker blijven verkiezen boven ESF he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo hard faalt RTL, echt dat ze dat zelf niet snappen:
[ afbeelding ]
Er staat al Herkansing Kelvin en Sumera, en dan zie je nu toevallig bij 'Uitslag' Angela janken, maar ook vaak zat zie je daar de kop van wie er uit is. En bij die Update zie je Kelvin staan dus weet je meteen genoeg. En dat venster wat hij laad is de gehele uitzending (waar die Yakitori reclame staat).
x100
Ohquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:42 schreef Muis006 het volgende:
OMG Greeeeeeeeeys ik ben de season finale aan het kijken en OMG!
* Muis006 gaat verder kijken
Ja want die hele show boeit me toch niet echt. Alleen de uitslag. En als ik X-Factor live kijk word tenminste de uitslag niet voor me verziekt door RTLquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En het tóch lekker blijven verkiezen boven ESF he?![]()
Tsssssssk.
En voor degenen die het nog niet gezien hebben even een schaamteloze spam:
Tijgertjes geboren in Blijdorp
Afvallige.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want die hele show boeit me toch niet echt. Alleen de uitslag. En als ik X-Factor live kijk word tenminste de uitslag niet voor me verziekt door RTL
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid alle vier je dochters maar. En je zonen tot IT specialist.
Ik HAD het over het Songfestivalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
En als die hele show je niet boeit, alleen de uitslag... dan kan je toch alleen de uitslag kijken en verder het Songfestival?
Opgelost! Graag gedaan! Geen dank, doe maar een flurry!
Ik probeer die jeugd van tegenwoordig wat songfestivalcultuur bij te brengen, maar ik zal een grotere zweep tevoorschijn moeten halen, dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben gezellige gesprekken als ik er niet ben
Ik voel me nog jeugd van tegenwoordig hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer die jeugd van tegenwoordig wat songfestivalcultuur bij te brengen, maar ik zal een grotere zweep tevoorschijn moeten halen, dat blijkt wel weer
Zal wel:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me nog jeugd van tegenwoordig hoor!
En ik hou er echt wel van!
Maar serieus, dat Dropijs, was dat bij Marx O'Larry's?
Oma's wilde naar blijdorp dus heb ik en vrije dag en gaan we naarrrrr blijdorp juist jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En het tóch lekker blijven verkiezen boven ESF he?![]()
Tsssssssk.
En voor degenen die het nog niet gezien hebben even een schaamteloze spam:
Tijgertjes geboren in Blijdorp
Jammer dat er maar twee smaken in de kar mogenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Zal wel:
http://www.marxolarrys.net/schepijs.php
Zat vroeger ook in Alkmaar, nu niet meer... Maar je kan een ijskar huren voor een feest, dus als Elies nog een ijsjes-meet wil...
Dropijs en koekjes-deeg ijsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat er maar twee smaken in de kar mogen
Moet je bij mij op bezoek komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalalalala, zijn er nog interessante dingen gebeurd de afgelopen 12 uur? Dan hoef ik niet terug te lezenquote:
Dat valt tegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eh...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalalalala, zijn er nog interessante dingen gebeurd de afgelopen 12 uur? Dan hoef ik niet terug te lezen
Maar wel VEEL van die 2 smakenquote:
Maar dat lukt nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
mmm
Ik weet alleen nog dat Ll naakt en met pek en veren het topic uitgejaagd wordt![]()
En één van de fruitbaby's gaat niet goed
Oh, leuk! Meisje of jongetje?quote:
Ik moest heel hard denken waarom ook al weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dat lukt nog niet helemaal?![]()
En ohhhh
En omdat hij niet naar SATC 2 wil?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest heel hard denken waarom ook al weer
Maar dat is omdat ie geen esf gaat kijken
Meisje, maar dat was al bekend. Naam volgens mij nog niet bekendquote:
Dat zal er vast ook bij inbegrepen zijnquote:
Wat valt er goed te maken?quote:
moet dat dan?quote:
LEES EENS TERUG!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We?
JIJ zal je bedoelen! Maar ik onthou alles, dus goedmaken zál je!
Ik heb niks goed te maken hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We?
Als je het nu weet is het geen roddelen dus, want je hebt teruggelezenquote:
Je kan het teruglezen, dus het is geen roddelen!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het nu weet is het geen roddelen dus, want je hebt teruggelezen
Kijk ze gaan hoor, de evil twins. Afdeling Amsterdamquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan het teruglezen, dus het is geen roddelen!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Kijk ze gaan hoor, de evil twins. Afdeling Amsterdam
Mwah. Kijk jij maar lekker x-factor zaterdag hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb niks goed te maken hoor![]()
Of mag ik soms niet meer hier posten als ik geen ESF ga kijken, zeg je dat? He? HE? HEEEEEEE?!![]()
quote:
Ik wel!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We?
Het is uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Kijk jij maar lekker x-factor zaterdag hoor
Het is uitquote:
quote:
WAT is uit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is uit![]()
[..]
Het is uit![]()
[..]
Het is uit
Bijdehandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT is uit?
Het licht?
Je shirt?![]()
Je broek?![]()
WAT?
Xfactor kijken denk ikquote:
Ik moet toch wat als jij je dinges ineens veranderdquote:
En je zegt het zelf al in je ondertitel, dus tjaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet toch wat als jij je dinges ineens veranderd
Ooooh wat geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Xfactor kijken denk ik
En dan vroeg naar bed, heb een logee...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat het goed? Zit je op je trilei?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Whihihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii zei net tegen de Mr's collegaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze is bezet!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whihihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii zei net tegen de Mr's collegaze is bezet!
Ja, die slaapt in zn logeerbed in mijn slaapkamer en ik op de bankquote:
NIET WEER EEN SATC FILMquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal nog een passende straf verzinnen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die slaapt in zn logeerbed in mijn slaapkamer en ik op de bank
Ja, in de bioscoop! En wij allemaal mee!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal nog een passende straf verzinnen.
oh nee echt niet. Ik had al een uitnodiging maar die heb ik ook vriendelijk doch resoluut van de hand gewezen. Dat laatste stukje van mn eigenwaarde behoud ik nog graagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, in de bioscoop! En wij allemaal mee!
Jaaaaa, gezellig!quote:
1x SATC vind ik wel genoegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, in de bioscoop! En wij allemaal mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |