Ik probeer die jeugd van tegenwoordig wat songfestivalcultuur bij te brengen, maar ik zal een grotere zweep tevoorschijn moeten halen, dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben gezellige gesprekken als ik er niet ben
Ik voel me nog jeugd van tegenwoordig hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer die jeugd van tegenwoordig wat songfestivalcultuur bij te brengen, maar ik zal een grotere zweep tevoorschijn moeten halen, dat blijkt wel weer
Zal wel:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me nog jeugd van tegenwoordig hoor!
En ik hou er echt wel van!
Maar serieus, dat Dropijs, was dat bij Marx O'Larry's?
Oma's wilde naar blijdorp dus heb ik en vrije dag en gaan we naarrrrr blijdorp juist jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En het tóch lekker blijven verkiezen boven ESF he?![]()
Tsssssssk.
En voor degenen die het nog niet gezien hebben even een schaamteloze spam:
Tijgertjes geboren in Blijdorp
Jammer dat er maar twee smaken in de kar mogenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Zal wel:
http://www.marxolarrys.net/schepijs.php
Zat vroeger ook in Alkmaar, nu niet meer... Maar je kan een ijskar huren voor een feest, dus als Elies nog een ijsjes-meet wil...
Dropijs en koekjes-deeg ijsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat er maar twee smaken in de kar mogen
Moet je bij mij op bezoek komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalalalala, zijn er nog interessante dingen gebeurd de afgelopen 12 uur? Dan hoef ik niet terug te lezenquote:
Dat valt tegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eh...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalalalala, zijn er nog interessante dingen gebeurd de afgelopen 12 uur? Dan hoef ik niet terug te lezen
Maar wel VEEL van die 2 smakenquote:
Maar dat lukt nog niet helemaal?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
mmm
Ik weet alleen nog dat Ll naakt en met pek en veren het topic uitgejaagd wordt![]()
En één van de fruitbaby's gaat niet goed
Oh, leuk! Meisje of jongetje?quote:
Ik moest heel hard denken waarom ook al weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dat lukt nog niet helemaal?![]()
En ohhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |