Whyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee nog niet... zondag weer... ben er wel klaar mee hier :´)
Ik ben zo bruin als een afbakbroodje wat te lang in de oven heeft gelegen... verder zit ik hier alleen met familie waar ik onderhand wel mee ben uitgepraat en verder is er geen kont te beleven ´s avonds omdat het seizoen nogniet is begonnen... en mijn vriend zit thuisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why![]()
Lekker toch! Zon, zee, strand. Niet hoeven werken![]()
Ik zou ervoor tekenen
Is het buiten het seizoen helemaal dood daar ja? Ook zonde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zo bruin als een afbakbroodje wat te lang in de oven heeft gelegen... verder zit ik hier alleen met familie waar ik onderhand wel mee ben uitgepraat en verder is er geen kont te beleven ´s avonds omdat het seizoen nogniet is begonnen... en mijn vriend zit thuis
helemaal dood als in een overschot aan rimpelsauriers waarvan ik nog steeds verwacht dat hij of zij bezwijkt als ze in het te koude water springen van het zwembadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het buiten het seizoen helemaal dood daar ja? Ook zonde.
Dan is het wel fijn dat het bijna voorbij is ja
Inmiddels wel, update staat in het topic. Duimen mag.quote:
Ik zag het, ben al druk bezig voor het FruitMeisjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels wel, update staat in het topic. Duimen mag.
Als jij dan mijn achterstallige administratie komt weg werken en ondertussen op de apotheek letquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
Duimt ook tussen het typen door.
Ben aan de rijstebreiberg begonnen, iemand nog zin om dossiers door te ploeteren?
Dubbeldwarsgeknoopte doorhaalsteek rijsteberg natuurlijk.quote:
Oh ja sorry. Stadsmens he, we kennen hier alleen noord-afrikaanse bergenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dubbeldwarsgeknoopte doorhaalsteek rijsteberg natuurlijk.Wel opletten he!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En ik denk dat ik ook gewoon geen poezzie er bij moet nemen. Sowieso was qua afstand/kosten die redcat niet ideaal, maar daar was vast nog wel wat op te vinden. Maar als ik per September weer ga studeren ben ik nog 2 avonden kwijt dat ik gewoon van 18 - 22 college heb. Dus ook stuk minder thuis dan, dan ben ik gewoon 50 - 60 uur per week sowieso al weg door werk, studie en reistijd van/naar beide. En dan zitten die beessies maar alleen
Ik zou ook braaf gaan doen...en qua koken gaat dat prima.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan de lunchsalade na een weekend vol vreten en drank, en vervolgens deze week een keer bij KFC en een keer bij Burger King gelunched te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |