Whyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee nog niet... zondag weer... ben er wel klaar mee hier :´)
Ik ben zo bruin als een afbakbroodje wat te lang in de oven heeft gelegen... verder zit ik hier alleen met familie waar ik onderhand wel mee ben uitgepraat en verder is er geen kont te beleven ´s avonds omdat het seizoen nogniet is begonnen... en mijn vriend zit thuisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why![]()
Lekker toch! Zon, zee, strand. Niet hoeven werken![]()
Ik zou ervoor tekenen
Is het buiten het seizoen helemaal dood daar ja? Ook zonde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zo bruin als een afbakbroodje wat te lang in de oven heeft gelegen... verder zit ik hier alleen met familie waar ik onderhand wel mee ben uitgepraat en verder is er geen kont te beleven ´s avonds omdat het seizoen nogniet is begonnen... en mijn vriend zit thuis
helemaal dood als in een overschot aan rimpelsauriers waarvan ik nog steeds verwacht dat hij of zij bezwijkt als ze in het te koude water springen van het zwembadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het buiten het seizoen helemaal dood daar ja? Ook zonde.
Dan is het wel fijn dat het bijna voorbij is ja
Inmiddels wel, update staat in het topic. Duimen mag.quote:
Ik zag het, ben al druk bezig voor het FruitMeisjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels wel, update staat in het topic. Duimen mag.
Als jij dan mijn achterstallige administratie komt weg werken en ondertussen op de apotheek letquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
Duimt ook tussen het typen door.
Ben aan de rijstebreiberg begonnen, iemand nog zin om dossiers door te ploeteren?
Dubbeldwarsgeknoopte doorhaalsteek rijsteberg natuurlijk.quote:
Oh ja sorry. Stadsmens he, we kennen hier alleen noord-afrikaanse bergenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dubbeldwarsgeknoopte doorhaalsteek rijsteberg natuurlijk.Wel opletten he!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En ik denk dat ik ook gewoon geen poezzie er bij moet nemen. Sowieso was qua afstand/kosten die redcat niet ideaal, maar daar was vast nog wel wat op te vinden. Maar als ik per September weer ga studeren ben ik nog 2 avonden kwijt dat ik gewoon van 18 - 22 college heb. Dus ook stuk minder thuis dan, dan ben ik gewoon 50 - 60 uur per week sowieso al weg door werk, studie en reistijd van/naar beide. En dan zitten die beessies maar alleen
Ik zou ook braaf gaan doen...en qua koken gaat dat prima.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan de lunchsalade na een weekend vol vreten en drank, en vervolgens deze week een keer bij KFC en een keer bij Burger King gelunched te hebben
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
5 pakjes Sultana Yo Fruit in 40 minuten...daar ga ik vanmiddag spijt van krijgen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij dan mijn achterstallige administratie komt weg werken en ondertussen op de apotheek let
Nee, niet gezien.quote:
quote:
Tjah das ook in deze wel weer het lastige. Voor Mips zou het denk ik wel leuk zijn. Ze kan wel goed alleen zijn hoor, maar ze vind het ook wel leuk als Buffy er bijvoorbeeld is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.Op zich is er ook wat voor te zeggen om dan juist een poezzie erbij te nemen. Hebben ze gezelschap aan elkaar. Of is Mips goed in alleen zijn? Dan zou ik het idd wel zo laten, en kijken naar een tweede poezzie als je er meer tijd voor hebt.
Lastig. Ik zou haast zeggen: kijk naar een oudere kat, die kunnen goed tegen alleen (met z'n tweetjes) zijn en dan voel jij je niet zo schuldig als je er minder bent. Maar het risico dat het niet klikt tussen die kat en Mips is groter natuurlijk en dan heb je weer een ander probleem. Maar volgens mij ben je er al uit he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das ook in deze wel weer het lastige. Voor Mips zou het denk ik wel leuk zijn. Ze kan wel goed alleen zijn hoor, maar ze vind het ook wel leuk als Buffy er bijvoorbeeld is.
Maar ik vind het zelf gewoon niet leuk als je amper tijd hebt voor zo'n klein beestje, en het is ook gewoon met 2 katten nog een 2x zoveel op te ruimen e.d. natuurlijk...
Ik heb nog wel 2 oudere katten in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou haast zeggen: kijk naar een oudere kat, die kunnen goed tegen alleen (met z'n tweetjes) zijn en dan voel jij je niet zo schuldig als je er minder bent. Maar het risico dat het niet klikt tussen die kat en Mips is groter natuurlijk en dan heb je weer een ander probleem. Maar volgens mij ben je er al uit he?![]()
Effe wachten lijkt me een goede beslissing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zeg gewoon dat je OF die fluitende tuinkabouter nog 50 vriendjes geeft en in de tuin zet, OF een chihuahua wiltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiii. Ik heb gisteren de Pfaffs gezien en nu wil ik een chihuahuanu nog mijn pappa overtuigen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 oudere katten in de aanbieding
Ik hoef je spoiler niet eens te openen om te weten wat er staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaaa! Dan mag je een handtas kopen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiii. Ik heb gisteren de Pfaffs gezien en nu wil ik een chihuahuanu nog mijn pappa overtuigen
Nou wel en niet... Er is gewoon voor beide kanten zoveel te zeggen. Voor zowel het gebeuren over entingen e.d. (mbt de 120 euro), als het drukte-gedoe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou haast zeggen: kijk naar een oudere kat, die kunnen goed tegen alleen (met z'n tweetjes) zijn en dan voel jij je niet zo schuldig als je er minder bent. Maar het risico dat het niet klikt tussen die kat en Mips is groter natuurlijk en dan heb je weer een ander probleem. Maar volgens mij ben je er al uit he?![]()
Effe wachten lijkt me een goede beslissing.
Ik heb mijn ouders zover gekregen dat er 1 tuinkabouter in mijn moestuin staat, I don't wanna push my luckquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je OF die fluitende tuinkabouter nog 50 vriendjes geeft en in de tuin zet, OF een chihuahua wilt
OMG die kabouter ook echtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders zover gekregen dat er 1 tuinkabouter in mijn moestuin staat, I don't wanna push my luck
En het is bijna wéér weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan de lunchsalade na een weekend vol vreten en drank, en vervolgens deze week een keer bij KFC en een keer bij Burger King gelunched te hebben
Kapsalonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is bijna wéér weekend
En gister heb je toch heel gezond geg... oh nee
Vanavond heb je vast weer trek, het is pas twee uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:59 schreef Dizer het volgende:
Na de taart heb ik het maar op 1 boterham gelaten. Mijn avond eten sla ik vandaag ook over. Zit nog steeds vol
Ik hou niet van bier, maar ik zou het niet erg vinden om daar een avondje aan de bar te moeten zitten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |