quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die mag 's winters ook wel langskomen hoor!![]()
Ik had al een hint gegeven waar ik vandaan kom. Jullie ESF-meet was bijna in mijn achtertuin. En als je goed had opgelet, heb ik tegen iemand hier gezegd dat ik zijn plaatsgenoot ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Aw![]()
(We janken wat af vanavond he?)
Maar vertel ende share! Wie bennu, waar kommu vandaan, hoe lang ben je al in lurrrrve met het songfestival!?
Shit, ik heb een kloon...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Boldface het volgende:
Verder vind ik het Songfestival gewoon leuk, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Het heeft vooral mijn belangstelling uit muzikaal oogpunt. De show eromheen, zoals lampjes, kleding, rare podiumacts, boeit me niet.
Zwolle FTW!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had al een hint gegeven waar ik vandaan kom. Jullie ESF-meet was bijna in mijn achtertuin. En als je goed had opgelet, heb ik tegen iemand hier gezegd dat ik zijn plaatsgenoot ben.
Verder vind ik het Songfestival gewoon leuk, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Het heeft vooral mijn belangstelling uit muzikaal oogpunt. De show eromheen, zoals lampjes, kleding, rare podiumacts, boeit me niet.
Iiif you had my love and I gave you all my trust would you comfort me?quote:
Das een andere tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iiif you had my love and I gave you all my trust would you comfort me?
Ja vlakbij ons Landal dat wist ik, maar dat van de plaatsgenoot had ik even gemistquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had al een hint gegeven waar ik vandaan kom. Jullie ESF-meet was bijna in mijn achtertuin. En als je goed had opgelet, heb ik tegen iemand hier gezegd dat ik zijn plaatsgenoot ben.
Ik denk dat het muzikaal gezien dit jaar wel beter gaat zijn, denk jij ook niet, als je alle inzendingen zo beluistert? Het hoeft dan niet perse je smaak te zijn, maar ik vind er minder 'gekkigheid en troep' tussen zitten nu de vakjury ook in de halve finales weer terug is.quote:Verder vind ik het Songfestival gewoon leuk, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Het heeft vooral mijn belangstelling uit muzikaal oogpunt. De show eromheen, zoals lampjes, kleding, rare podiumacts, boeit me niet.
Mijn woonplaats kan ik nu niet meer ontkennen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ja vlakbij ons Landal dat wist ik, maar dat van de plaatsgenoot had ik even gemist![]()
Ik hoor niet bizar veel verschil met vorig jaar. En wat je zegt, gaat ook niet voor elk land op. De Nederlandse inzending is bijvoorbeeld veel slechter dan die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het muzikaal gezien dit jaar wel beter gaat zijn, denk jij ook niet, als je alle inzendingen zo beluistert? Het hoeft dan niet perse je smaak te zijn, maar ik vind er minder 'gekkigheid en troep' tussen zitten nu de vakjury ook in de halve finales weer terug is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie me met pek en veren het topic uitjagen als ik zeg dat ik gewoon helemaal geen plannen heb te kijken?
Hoi DMLquote:
Ja, kleed je maar alvast uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie me met pek en veren het topic uitjagen als ik zeg dat ik gewoon helemaal geen plannen heb te kijken?
Waarom moet ik me uitkleden? Dat is volgens mij niet echt gebruikelijk als je met pek en veren word verjaagd?quote:
Oh ik bedoelde het ook absoluut niet voor elk land. Maar over het algemeen heb ik er een beter gevoel bij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mijn woonplaats kan ik nu niet meer ontkennen.
[..]
Ik hoor niet bizar veel verschil met vorig jaar. En wat je zegt, gaat ook niet voor elk land op. De Nederlandse inzending is bijvoorbeeld veel slechter dan die van vorig jaar.
80 procent van de nummers kan me sowieso gestolen worden. Het is bagger of het leunt op cliché-akkoordenschema's die we al een miljoen keer hebben gehoord. Een handvol nummers vind ik wél echt goed, met Estland als eenzame nummer 1.
Pek en veren niet, maar het is wel heel gezellig dan in ESF hoor. Je mag ook afkraken en de dames beoordelen, dat moet jou toch aansprekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Wow goed bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ben druk geweest: logeerkamer opgeruimd (na de zomer/winter kleding wissel en weekend weg dus smijt de zooi maar daar neer ) was het een zooitje. Zelfs nog wat was gestreken.![]()
Nu de kraamkamer maar eens op orde brengen en kattebakken verschonen.
Ok I'm inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pek en veren niet, maar het is wel heel gezellig dan in ESF hoor. Je mag ook afkraken en de dames beoordelen, dat moet jou toch aanspreken
Dinsdag en donderdag ben ik er niet maar da's wel een reden waarom ik zaterdag ga kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pek en veren niet, maar het is wel heel gezellig dan in ESF hoor. Je mag ook afkraken en de dames heren beoordelen, dat moet jou toch aanspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |