We hebben een winnaaaaaaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Iets ouder...
Why? ik ga nu ook gewoon hoorquote:
Zélfs ouder dan DirkHaaaa geloof ik he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaaaaaaar
(oftewel: je bent ouder dan wij allemaal)
Ik keek nooit Eks factor, dus die keuze is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook als je weet dat de finale van X-factor er pal tegenover staat geprogrammeerd?
Ik ga mooi voor het Eurovisie uiteraard, de X-factor finale kijk ik dan in de herhaling wel!
Maar wel stom geprogrammeerd zeg
*zet vlaai op boodschappenlijstje*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Die vlaai ziet er trouwens wel heul lekker uit
quote:
Ja, ik word dit jaar 44 jaren jong...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaaaaaaar
(oftewel: je bent ouder dan wij allemaal)
Ik probeer RTL altijd live te kijken, aangezien ze zo ongelooflijk DOM zijn dat als je naar de RTL gemist site gaat en X-Factor terug wil kijken je eerst een heel overzicht ziet van fragmenten en dan pas de heel uitzending. En dan fragmenten als 'Herkansing Danielle', 'Herkansing BadBoyz', 'Danielle na afloop', en dan een frame van een jankende Danielle bij die laatstequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik keek nooit Eks factor, dus die keuze is niet moeilijk.
Ja zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je naar Eindhoven komt rijden dan heb ik een kop koffie en een lekkere vlaai in de koelkast liggen!
[ afbeelding ]
quote:
En blond en huppelig dan? Of ons aller Erik? Die zijn ook van een vrij recent bouwjaar toch?quote:
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?quote:
Denk niet dat het op prijsgesteld gaat wordenquote:
De 190 ga ik (en wil) ik in ieder geval niet halen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |