Voorbereiden? Die gasten hoeven ieder 2 liedjes te blaten en dan zijn ze alweer klaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit![]()
Lekkere finale zal dat worden dan, kunnen ze zich ook lekker voorbereiden
Ja maar mentaaaaaaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereiden? Die gasten hoeven ieder 2 liedjes te blaten en dan zijn ze alweer klaar.
Niks mentaal, gewoon, hup, bam, de volgende dag alweer op de planken, dan hebben ze niet eens tijd om in de stress te schieten...quote:
Als je naar Eindhoven komt rijden dan heb ik een kop koffie en een lekkere vlaai in de koelkast liggen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil mij op de koffie? Ik zit in mn eentje op kantoor, heb geen zin meer, maar kan natuurlijk niet twee uur te vroeg thuiskomen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil mij op de koffie? Ik zit in mn eentje op kantoor, heb geen zin meer, maar kan natuurlijk niet twee uur te vroeg thuiskomen
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
PM me maar waar en wanneer en ik zal er zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Niet gevreesd hoor jongens, mijn verjaardag is gewoon op een zondag!
Niet te hopen dat het je finale verjaardag is...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Niet gevreesd hoor jongens, mijn verjaardag is gewoon op een zondag!
Zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te hopen dat het je finale verjaardag is...
En dan om 6 uur 's ochtends!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zegik word 190, minstens!
Lenny, het is 6-6, lekker makkelijk he?
En meestal ook nog liedjes die ze al eens gezongen hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereiden? Die gasten hoeven ieder 2 liedjes te blaten en dan zijn ze alweer klaar.
Huh hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Wat een mooie woordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En meestal ook nog liedjes die ze al eens gezongen hebben.
Verder is het alleen maar opvul-geleuter. Dus jullie kunnen gewoon het Songfestival kijken en af en toe even kort zappen naar X-factor! Opgelost!
je bent gewoon de verpersoonlijking van Evilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar wel in '88, dus ik was 3x6 op 666
Omdat ik dan door de mand valquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
Huh hoezo niet?
Kom je nu pas achter!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je bent gewoon de verpersoonlijking van Evil
Sodeju, da's oudquote:
Dat kan ik zelfs onthouden (hoewel ik heel waarschijnlijk óf je bouwjaar vergeet, óf vergeet wiens verjaardag het ook al weer was)quote:Lenny, het is 6-6, lekker makkelijk he?
The number of the beastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ook van 666, alleen in een iets andere context...
Nee, wel uit eten bij de thaiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sodeju, da's oud
[..]
Dat kan ik zelfs onthouden (hoewel ik heel waarschijnlijk óf je bouwjaar vergeet, óf vergeet wiens verjaardag het ook al weer was)
Hebbie tettentaarten op het programma staan voor zondag?
We hebben een winnaaaaaaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Iets ouder...
Why? ik ga nu ook gewoon hoorquote:
Zélfs ouder dan DirkHaaaa geloof ik he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaaaaaaar
(oftewel: je bent ouder dan wij allemaal)
Ik keek nooit Eks factor, dus die keuze is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook als je weet dat de finale van X-factor er pal tegenover staat geprogrammeerd?
Ik ga mooi voor het Eurovisie uiteraard, de X-factor finale kijk ik dan in de herhaling wel!
Maar wel stom geprogrammeerd zeg
*zet vlaai op boodschappenlijstje*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Die vlaai ziet er trouwens wel heul lekker uit
quote:
Ja, ik word dit jaar 44 jaren jong...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaaaaaaar
(oftewel: je bent ouder dan wij allemaal)
Ik probeer RTL altijd live te kijken, aangezien ze zo ongelooflijk DOM zijn dat als je naar de RTL gemist site gaat en X-Factor terug wil kijken je eerst een heel overzicht ziet van fragmenten en dan pas de heel uitzending. En dan fragmenten als 'Herkansing Danielle', 'Herkansing BadBoyz', 'Danielle na afloop', en dan een frame van een jankende Danielle bij die laatstequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik keek nooit Eks factor, dus die keuze is niet moeilijk.
Ja zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je naar Eindhoven komt rijden dan heb ik een kop koffie en een lekkere vlaai in de koelkast liggen!
[ afbeelding ]
quote:
En blond en huppelig dan? Of ons aller Erik? Die zijn ook van een vrij recent bouwjaar toch?quote:
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?quote:
Denk niet dat het op prijsgesteld gaat wordenquote:
De 190 ga ik (en wil) ik in ieder geval niet halen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, wij gaan allemaal eerder dood dan jou. Da's toch iets om vrolijk van te worden, niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |