Poszdrawiam!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef Underverse het volgende:
Ik voel me thuis... Oh ja.. En een beetje verliefd op een Poolse die niet zo goed Engels spreekt...
Dan maar ff snel Pools leren he... Gelukkig kan ik dat
wait whut?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:26 schreef Underverse het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan jezelf...
OT: Ik voel dat ik mijzelf bent... Houd de spiegel voor mij wanneer ik geloof dat mensen zich onredelijk gedragen tegenover mij...
Vervolgens bestrijden zij hun eigen redelijkste zin...
Jouw UI ruled.quote:
Geslaagde dag dusquote:
Altijd je gevoel volgen, anders word je nooit gelukkig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef Apotheose het volgende:
same. Gevoel vs verstand. Waarbij verstand moet winnen maar mn gevoel laat het niet toe. Mn gevoel wil t gewoon niet wat mn verstand zegt. En dus besluit een ander het maar weer voor me en dat voelt gewoon ronduit kut.
Doe Pyt Paulusma!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Under_Score het volgende:
Ziedend.kan iemand wel wurgen op dit moment. probleem is ik weet niet wie het is.
ja dat dus zo ongeveer.... Ga nu maar ff een nacht naar huis.... Maandag 11stedentocht en ik voel me gewoon niet lekker...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Beach het volgende:
Ik voel alles langzaam wegglippen wat goed ging en daardoor word ik depressief.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Sistyria het volgende:
OMFG ik had gewoon een 9 voor mn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:03 schreef 8108139dpths het volgende:
In staat iemand de nek om te draaien, het ziekenhuis in te slaan, etc... bloedlink dus...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 biertje op en ik ben compleet gaarquote:
Dat. Behalve m'n werk danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk geslapen, het is heerlijk weer, en ik heb er zin in
Beter zo dan van je hart een moordkuil makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:55 schreef heavenstar het volgende:
En natuurlijk kon ik niet mijn mond houden...kan me wel voor mijn kop slaan.....ik lijk wel een jaloerse puber...
nu pas terug,ben dood moe!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:17 schreef candygirl het volgende:
als zo toch de hele dag doorgaat,....![]()
nu weer richting nightcare met mijn zoon en ik moet nog zoveel voor vananvond en wil genieten van het zonnetje
dat zijn wel de lekkerstenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik voel me als een lekkere gehaktbal: half rund en half varken...
Ja, heerlijkquote:
ja ok. Maar ik bedoelde dan ook voor consumptiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heerlijkAlleen als je niet voor consumptie bedoeld bent is het iets vervelender als je je half varken en half rund voelt
Nee, ik ben niet voor consumptie bedoeld!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ok. Maar ik bedoelde dan ook voor consumptieJij dus niet?
OT: hopen dat iemand terugkomt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb zin in morgen, ga met barbie's knoeien...![]()
Pm je even je adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh gezellig zegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet hier thuis schat, ik ben door Ez uitgenodigd om in het Twiske te gaan barbecuen...![]()
ook, maar dat was ik door omstandigheden al weer vergeten.quote:
Ik ben mij er momenteel juist even heel erg van bewust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar dat was ik door omstandigheden al weer vergeten.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef scrub_nurse het volgende:
dat was gezellig maar wel jammer dat bijna iedereen smiddags kwam...al die boodschappen voor niks..
In de tuin werkenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef heavenstar het volgende:
wel goed, zo lekker in de tuin werken....
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:22 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
In de tuin werken![]()
![]()
Ik citeer: "Heaven houdt niet van....tuinieren....".![]()
![]()
On Topic: Ik vraag me af hoe ik me voel, maar ben er nog niet achter![]()
![]()
Gewoon vertellen dat t een natuurtuin is en je het eco systeem niet wil verstorenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:38 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...ik moet wel want anders wordt het helemaal een jungle hier en sturen mijn buren de woningbouwvereniging op mijn af....
![]()
OT: warm en hoofdpijn...gelukkig bijna klaar...
huhuhhh...quote:Op zondag 23 mei 2010 14:40 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat t een natuurtuin is en je het eco systeem niet wil verstoren![]()
![]()
Dit weer is echt weer om snel hoofdpijn te krijgen (sarixell![]()
)
OK, dus niet echt buren waar je een kopje suiker bij leentquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
huhuhhh......2 jaar terug was ik zo ziek dat ik niet eens kon lopen..maar nee hoor MOEST gebeuren anders boeten.....
![]()
heaven neemt als ze klaar is Sarixell..
Hier dus hetzelfde probleemquote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef zyx1981 het volgende:
Heel erg rot. Ik doe echt mijn best, maar het lijkt gewoon nooit mee te zitten. Ik weet niet meer wanneer ik mij voor het laatst gelukkig voelde (dat uberhaupt al) zonder tegelijkertijd een knagend schuldgevoel in mijn buik te hebben. En nee, ik ben geen negativist. Maar ook de grootste positivo kan niet alles hebben
meestal niet zo'n goed idee als je je zo voelt...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef GoedeMan76 het volgende:
Woedend, boos, agressief. Drie zware dagen gehad en vervolgens iemand op bezoek gekregen die aan m'n kop ging zeuren. Heb hem net de huid vol gescholden en toen ging hij weg... Kon er gewoon niet meer tegen... God wat heb ik nu een zin in me bezatten...
quote:
Thnx...quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Under_Score het volgende:
[..]
/knuft
voel me goed, feestje was geslaagd. nu maar slapen want ik moet om 6 uur weer weg![]()
ik weet waarom ik zo vroeg wakker ben, maar dat wil niet zeggen dat ik vrolijk ben zo vroegquote:Op maandag 24 mei 2010 06:11 schreef Huppelmuts het volgende:
vraag me af waarom ik al zo vroeg zo wakker ben
Dat dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 06:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
moe en geestelijk instabiel
ronduit kut eigenlijk, maar het kan zeker nog slechter
Nu moet ik ineens aan een bepaald figuur uit Woensel-West denken.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:41 schreef zwartedoos het volgende:
brrrrrr tijdens douchen ineens ijskoud water, net mn haren in de shampoo natuurlijkKOUD!!!
Ouwe, de eer aan jezelf houden en een nieuwe zoeken. Zij houd jou heus wel in de gaten dus zodra je een ander hebt pak je haar terug.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
en ik heb ook bijna spijt dat ik nooit vreemd ben gegaan ook al had ik wel meerdere keren de kans
I know man! tnxquote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ouwe, de eer aan jezelf houden en een nieuwe zoeken. Zij houd jou heus wel in de gaten dus zodra je een ander hebt pak je haar terug.
er is wel een groot verschil tussen vreemdgaan en iemand neuken nadat t uit is...snapt dat t pijn doet maar das wel erg kromquote:Op maandag 24 mei 2010 12:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
en ik heb ook bijna spijt dat ik nooit vreemd ben gegaan ook al had ik wel meerdere keren de kans
*breekt knowing los*quote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef Knowing het volgende:
Alsof ik vast zit en geen kant meer op kan...
ookquote:
quote:
als ze nog sex met jou zou hebben: keihard misbruikelen die hap. Misschien effe op film zetten voor je matties op Fokquote:Op maandag 24 mei 2010 12:32 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
kut...m'n ex neukt met een ander!
Ook al weet ik dat ze het er om doet (omdat ik d'r gedumpt heb) weet ze me er toch mee te raken!
Eigenlijk moet ik er schijt aan hebben maar ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Ik pak haar wel terug!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
als ze nog sex met jou zou hebben: keihard misbruikelen die hap. Misschien effe op film zetten voor je matties op Fok
Dat dusquote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef Knowing het volgende:
Alsof ik vast zit en geen kant meer op kan...
In de auto was hij ook enorm vermoeiend... Goed er op letten dat je geen motoren of kinders onder de wielen kreeg,,, Maar wel enorm genotenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Apotheose het volgende:
moe. Was wel een lekkere fietstocht op zich -> 11stedentocht. Nu maar pitten en morgen weer terug naar de orde van de dag (...)
juuuup.quote:
We voelen elkaar aan man!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef Miam het volgende:
[..]
juuuup.
Ondanks dat ik het al een aantal weken weet, steekt het toch.
Lacherig... hihiihiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
We voelen elkaar aan man!
FUCK DIE WIJVEN OUWEEEE! laten we nog een biertje pakken!
(en dit roep ik nou wel heel stoer maar ergens weet ik ook wel dat het niet zo werkt)
"m'n beste eigenschap is gelijk ook m'n slechte ik relativeer veel, alles komt goed echt!" (engel)
edit: whaha, je bent niet eens een kerel zie ik nu!
in dat geval FUCK DIE EXEN!
Ja, gisteravond late dienst gehad en zeeeer slecht geslapen.quote:
me tooquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Miam het volgende:
[..]
zeeeer slecht geslapen.
waardeloos, ik ga zo maar even bijpitten
Oja, laatste keer liep slecht af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |