Beter zo dan van je hart een moordkuil makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:55 schreef heavenstar het volgende:
En natuurlijk kon ik niet mijn mond houden...kan me wel voor mijn kop slaan.....ik lijk wel een jaloerse puber...
nu pas terug,ben dood moe!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:17 schreef candygirl het volgende:
als zo toch de hele dag doorgaat,....![]()
nu weer richting nightcare met mijn zoon en ik moet nog zoveel voor vananvond en wil genieten van het zonnetje
dat zijn wel de lekkerstenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik voel me als een lekkere gehaktbal: half rund en half varken...
Ja, heerlijkquote:
ja ok. Maar ik bedoelde dan ook voor consumptiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heerlijkAlleen als je niet voor consumptie bedoeld bent is het iets vervelender als je je half varken en half rund voelt
Nee, ik ben niet voor consumptie bedoeld!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ok. Maar ik bedoelde dan ook voor consumptieJij dus niet?
OT: hopen dat iemand terugkomt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb zin in morgen, ga met barbie's knoeien...![]()
Pm je even je adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh gezellig zegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet hier thuis schat, ik ben door Ez uitgenodigd om in het Twiske te gaan barbecuen...![]()
ook, maar dat was ik door omstandigheden al weer vergeten.quote:
Ik ben mij er momenteel juist even heel erg van bewust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar dat was ik door omstandigheden al weer vergeten.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef scrub_nurse het volgende:
dat was gezellig maar wel jammer dat bijna iedereen smiddags kwam...al die boodschappen voor niks..
In de tuin werkenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef heavenstar het volgende:
wel goed, zo lekker in de tuin werken....
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:22 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
In de tuin werken![]()
![]()
Ik citeer: "Heaven houdt niet van....tuinieren....".![]()
![]()
On Topic: Ik vraag me af hoe ik me voel, maar ben er nog niet achter![]()
![]()
Gewoon vertellen dat t een natuurtuin is en je het eco systeem niet wil verstorenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:38 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...ik moet wel want anders wordt het helemaal een jungle hier en sturen mijn buren de woningbouwvereniging op mijn af....
![]()
OT: warm en hoofdpijn...gelukkig bijna klaar...
huhuhhh...quote:Op zondag 23 mei 2010 14:40 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat t een natuurtuin is en je het eco systeem niet wil verstoren![]()
![]()
Dit weer is echt weer om snel hoofdpijn te krijgen (sarixell![]()
)
OK, dus niet echt buren waar je een kopje suiker bij leentquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
huhuhhh......2 jaar terug was ik zo ziek dat ik niet eens kon lopen..maar nee hoor MOEST gebeuren anders boeten.....
![]()
heaven neemt als ze klaar is Sarixell..
Hier dus hetzelfde probleemquote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef zyx1981 het volgende:
Heel erg rot. Ik doe echt mijn best, maar het lijkt gewoon nooit mee te zitten. Ik weet niet meer wanneer ik mij voor het laatst gelukkig voelde (dat uberhaupt al) zonder tegelijkertijd een knagend schuldgevoel in mijn buik te hebben. En nee, ik ben geen negativist. Maar ook de grootste positivo kan niet alles hebben
meestal niet zo'n goed idee als je je zo voelt...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef GoedeMan76 het volgende:
Woedend, boos, agressief. Drie zware dagen gehad en vervolgens iemand op bezoek gekregen die aan m'n kop ging zeuren. Heb hem net de huid vol gescholden en toen ging hij weg... Kon er gewoon niet meer tegen... God wat heb ik nu een zin in me bezatten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |