Nu moet ik ineens aan een bepaald figuur uit Woensel-West denken.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:41 schreef zwartedoos het volgende:
brrrrrr tijdens douchen ineens ijskoud water, net mn haren in de shampoo natuurlijkKOUD!!!
Ouwe, de eer aan jezelf houden en een nieuwe zoeken. Zij houd jou heus wel in de gaten dus zodra je een ander hebt pak je haar terug.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
en ik heb ook bijna spijt dat ik nooit vreemd ben gegaan ook al had ik wel meerdere keren de kans
I know man! tnxquote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ouwe, de eer aan jezelf houden en een nieuwe zoeken. Zij houd jou heus wel in de gaten dus zodra je een ander hebt pak je haar terug.
er is wel een groot verschil tussen vreemdgaan en iemand neuken nadat t uit is...snapt dat t pijn doet maar das wel erg kromquote:Op maandag 24 mei 2010 12:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
en ik heb ook bijna spijt dat ik nooit vreemd ben gegaan ook al had ik wel meerdere keren de kans
*breekt knowing los*quote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef Knowing het volgende:
Alsof ik vast zit en geen kant meer op kan...
ookquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |