als ze nog sex met jou zou hebben: keihard misbruikelen die hap. Misschien effe op film zetten voor je matties op Fokquote:Op maandag 24 mei 2010 12:32 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
kut...m'n ex neukt met een ander!
Ook al weet ik dat ze het er om doet (omdat ik d'r gedumpt heb) weet ze me er toch mee te raken!
Eigenlijk moet ik er schijt aan hebben maar ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Ik pak haar wel terug!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
als ze nog sex met jou zou hebben: keihard misbruikelen die hap. Misschien effe op film zetten voor je matties op Fok
Dat dusquote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef Knowing het volgende:
Alsof ik vast zit en geen kant meer op kan...
In de auto was hij ook enorm vermoeiend... Goed er op letten dat je geen motoren of kinders onder de wielen kreeg,,, Maar wel enorm genotenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Apotheose het volgende:
moe. Was wel een lekkere fietstocht op zich -> 11stedentocht. Nu maar pitten en morgen weer terug naar de orde van de dag (...)
juuuup.quote:
We voelen elkaar aan man!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef Miam het volgende:
[..]
juuuup.
Ondanks dat ik het al een aantal weken weet, steekt het toch.
Lacherig... hihiihiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:14 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
We voelen elkaar aan man!
FUCK DIE WIJVEN OUWEEEE! laten we nog een biertje pakken!
(en dit roep ik nou wel heel stoer maar ergens weet ik ook wel dat het niet zo werkt)
"m'n beste eigenschap is gelijk ook m'n slechte ik relativeer veel, alles komt goed echt!" (engel)
edit: whaha, je bent niet eens een kerel zie ik nu!
in dat geval FUCK DIE EXEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |