Poszdrawiam!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef Underverse het volgende:
Ik voel me thuis... Oh ja.. En een beetje verliefd op een Poolse die niet zo goed Engels spreekt...
Dan maar ff snel Pools leren he... Gelukkig kan ik dat
wait whut?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:26 schreef Underverse het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan jezelf...
OT: Ik voel dat ik mijzelf bent... Houd de spiegel voor mij wanneer ik geloof dat mensen zich onredelijk gedragen tegenover mij...
Vervolgens bestrijden zij hun eigen redelijkste zin...
Jouw UI ruled.quote:
Geslaagde dag dusquote:
Altijd je gevoel volgen, anders word je nooit gelukkig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef Apotheose het volgende:
same. Gevoel vs verstand. Waarbij verstand moet winnen maar mn gevoel laat het niet toe. Mn gevoel wil t gewoon niet wat mn verstand zegt. En dus besluit een ander het maar weer voor me en dat voelt gewoon ronduit kut.
Doe Pyt Paulusma!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Under_Score het volgende:
Ziedend.kan iemand wel wurgen op dit moment. probleem is ik weet niet wie het is.
ja dat dus zo ongeveer.... Ga nu maar ff een nacht naar huis.... Maandag 11stedentocht en ik voel me gewoon niet lekker...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Beach het volgende:
Ik voel alles langzaam wegglippen wat goed ging en daardoor word ik depressief.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Sistyria het volgende:
OMFG ik had gewoon een 9 voor mn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:03 schreef 8108139dpths het volgende:
In staat iemand de nek om te draaien, het ziekenhuis in te slaan, etc... bloedlink dus...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 biertje op en ik ben compleet gaarquote:
Dat. Behalve m'n werk danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk geslapen, het is heerlijk weer, en ik heb er zin in
Beter zo dan van je hart een moordkuil makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:55 schreef heavenstar het volgende:
En natuurlijk kon ik niet mijn mond houden...kan me wel voor mijn kop slaan.....ik lijk wel een jaloerse puber...
nu pas terug,ben dood moe!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:17 schreef candygirl het volgende:
als zo toch de hele dag doorgaat,....![]()
nu weer richting nightcare met mijn zoon en ik moet nog zoveel voor vananvond en wil genieten van het zonnetje
dat zijn wel de lekkerstenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik voel me als een lekkere gehaktbal: half rund en half varken...
Ja, heerlijkquote:
ja ok. Maar ik bedoelde dan ook voor consumptiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heerlijkAlleen als je niet voor consumptie bedoeld bent is het iets vervelender als je je half varken en half rund voelt
Nee, ik ben niet voor consumptie bedoeld!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ok. Maar ik bedoelde dan ook voor consumptieJij dus niet?
OT: hopen dat iemand terugkomt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb zin in morgen, ga met barbie's knoeien...![]()
Pm je even je adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh gezellig zegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet hier thuis schat, ik ben door Ez uitgenodigd om in het Twiske te gaan barbecuen...![]()
ook, maar dat was ik door omstandigheden al weer vergeten.quote:
Ik ben mij er momenteel juist even heel erg van bewust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar dat was ik door omstandigheden al weer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |