quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Morgen seasonfinale.
Als Dwight de tent gaat runnen zou Michael er wel goed uitgeschreven kunnen worden. Seizoen 7 wordt toch zijn laatste seizoen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:48 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe ja, al die apparaten op de achtergrond![]()
Er was niet echt een cliffhanger nee. Maar ben benieuwd of Holly terug komt. Ze had toch al een vriend nu daar?
En ja, als het gebouw te koop staat, kan dat geen gevolgen hebben voor Dunder Mifflin? Als je er zo over denkt kan er volgend seizoen toch nog genoeg gebeuren.Helemaal als Dwight de tent gaat runnen
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:54 schreef CatsInTheWell het volgende:
Aah, Michael en Holly zijn toch heel leuk samen?![]()
Same! Ik kom er pas bij het lezen van deze pagina erachterquote:Wist niet eens dat het de laatste aflevering van het seizoen was. Niet echt een hele sterke cliffhanger inderdaad
Vind je?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:58 schreef Vic_Vega het volgende:
The Office is echt minder geworden dit seizoen
Dat is zelfs de titel van de ep..quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:04 schreef ice_9 het volgende:
Weet iemand welk seizoen er op dit moment wordt uitgezonden op Comedy Central? Ik ben er halverwege ingestapt, maar wil graag alles er voor/na ook zien.
De aflevering van vanavond ging over Michael Scott Paper Inc, weten jullie waar dat is?
Dus season 5 episode 21quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:04 schreef ice_9 het volgende:
Weet iemand welk seizoen er op dit moment wordt uitgezonden op Comedy Central? Ik ben er halverwege ingestapt, maar wil graag alles er voor/na ook zien.
De aflevering van vanavond ging over Michael Scott Paper Inc, weten jullie waar dat is?
Haha, die afleveringen vond ik op het begin een beetje lame, maar op een gegeven moment wordt het echt grappig alsquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:04 schreef ice_9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JackHerrer op 02-06-2010 12:17:21 ]
Die van Phyillis is ook wel ok, vooral dankzij Scratonicityquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef JohnLocke het volgende:
Huwelijk van Pam en Jim is wel de beste tv-wedding ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige personages hebben echt schitterende momenten. Maar überhaupt de scenario's en de scripts van het huidig uitgezonden seizoen vind ik absoluut niet minder dan eerder. Het loont nog altijd om goed te luisteren naar de dialogen en de ondertiteling te negeren.
Inderdaad, er ontwikkelt zich na verloop van tijd vaak een bullshitcurve die exponentieel groeit (zie 70's show, scrubs).quote:Op maandag 31 mei 2010 01:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vind je?Vind ik echt niet, het is hoogstens anders.
Elke serie heeft wel een beetje dat het minder wordt naarmate het aantal afleveringen stijgt.
En besteld 1,2,3,4quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef Arn0 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Op bol.com kan je nu met 57% korting seizoen 1, 2, 3 en 4 kopen en seizoen 5 met 23% korting.
beetje eens. het is soms te flauwquote:Op maandag 31 mei 2010 01:58 schreef Vic_Vega het volgende:
The Office is echt minder geworden dit seizoen
Absoluut mee oneens.quote:
Was wel leuk ja. Maar het beste zijn die momenten die herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef Roces18 het volgende:
Best Pranks on Dwight K. Schrute![]()
ps. hebben jullie dat stukje gezien toen Dwight tijdens C.P.R. les in de dummy ging snijden. Toen sneed hij het gezicht eraf en deed hij hem op lol als hannibal lecter of niet?
quote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:43 schreef DeTolk het volgende:
Stop dan maar, zonder Steve lijkt me er niet veel aan.
Dat. Maar ik zou toch kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:43 schreef DeTolk het volgende:
Stop dan maar, zonder Steve lijkt me er niet veel aan.
ik kreeg het niet voor elkaar om de afbeelding te plaatsenquote:
welcomequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:18 schreef frensje het volgende:
[..]
ik kreeg het niet voor elkaar om de afbeelding te plaatsen
thanxquote:
Ik hou wel van die typetjes die hij doet, 40 year old virgin was geweldig, net zoals Dan Baxter in Bruce Almighty. Carell is gewoon op zijn best als ie komedie doet. LMS deed ie ook goed hoor, maar zie hem toch liever komedie doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Logisch dat hij zich meer op zijn filmcarriere wil focussen, maar ik hoop dan toch dat hij meer films zoals Little Miss Sunshine of Dan in Real Life gaat doen en ophoudt met typetjes te spelen in fletse komedies.
Ik hoop ook meteen dat ze ophouden met de serie, want niemand zit op een anti-climactisch einde te wachten zoals bij Scrubs of That 70's Show.
Ik hoop dat R. Gervais nog iets te zeggen heeft over de serie, en het niet zo ver zal laten komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop ook meteen dat ze ophouden met de serie, want niemand zit op een anti-climactisch einde te wachten zoals bij Scrubs of That 70's Show.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou wel van die typetjes die hij doet, 40 year old virgin was geweldig, net zoals Dan Baxter in Bruce Almighty. Carell is gewoon op zijn best als ie komedie doet. LMS deed ie ook goed hoor, maar zie hem toch liever komedie doen.
Ja, hij heeft inderdaad ook wat missers op zijn naam staan. Maar ach wie niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar Date Night, Get Smart en Evan Almighty hadden toch hun bedenkelijke momenten. Anderzijds was Brick Tamland wel weer briljant.
Tis onmogelijk maar het zou toch prachtig zijn als Ricky de nieuwe region manager gaat spelen, gewoon voor 1 seizoen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik hoop dat R. Gervais nog iets te zeggen heeft over de serie, en het niet zo ver zal laten komen.
Laatste seizoen 70s show was echt drama, toen Eric eruit ging was het over.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Logisch dat hij zich meer op zijn filmcarriere wil focussen, maar ik hoop dan toch dat hij meer films zoals Little Miss Sunshine of Dan in Real Life gaat doen en ophoudt met typetjes te spelen in fletse komedies.
quote:'Office' Actress Divorcing 'Office' Producer
6/29/2010 4:25 PM PDT by TMZ Staff
The woman who plays Angela on the NBC show "The Office" is pulling the plug on her marriage ... to a man who happens to be a writer and a producer on the show.
TMZ has obtained divorce papers filed by Angela Kinsey last week in L.A. County Superior Court, in which the actress cites irreconcilable differences with her husband of 10 years Warren Lieberstein.
In the docs, Kinsey has requested joint legal and physical custody of their two-year-old daughter.
The two have reportedly been separated since 2009 -- but Angela's rep has stated that they remain friends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Felixa het volgende:
Spoiler voor het volgende seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Felixa het volgende:
Spoiler voor het volgende seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer dat dit het laatste seizoen is voor Steve![]()
goud echt! Die Creed is top!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat van Creed was eens leuk toen Michael zei: ''There has been a murder and you are the suspect!'' Creed:''I'll be right back.'' Gaat ie snel wegrijden.
Net in een paar dagen even heel seizoen 6 er doorheen gejast. Mensen als Dwight zijn er weinig volgens mij, maar dat is het briljante. Dat hij dan naar een spinningclass gaat tussen de ´normale´ mensen. Fantastisch zijn die momenten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Sosha het volgende:
Wat ik jammer vind aan de Amerikaanse versie, is dat 't een beetje over the top is... Steve Carell vind ik fantastisch, maar het personage Dwight is toch niet serieus te nemen..?
En toch ben ik er verslaafd aan
Dat is juist het leuke eraan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Sosha het volgende:
Wat ik jammer vind aan de Amerikaanse versie, is dat 't een beetje over the top is... Steve Carell vind ik fantastisch, maar het personage Dwight is toch niet serieus te nemen..?
Ik had het leuker gevonden als het realistischer was geweest, ik houd van de pijnlijke humor en plaatsvervangende schaamte bij de Britse versiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:00 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke eraan.
Dwight is koning
Creed is wel een vreemd personage, maar dat maakt hem zo geniaal. Ook Andy vind ik geniaal. Vooral in de videoclip Male Prima Donna. Wat een foute, foute, foute clip, maar toch zo hilarisch.quote:
Dwight lijkt qua uiterlijk precies op een collega van afd . Logistiek en qua handelen op iemand van verkoop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Sosha het volgende:
Nee man, dat is juist de kracht van Dwight, hij doet dingen die geen weldenkend mens zou doen, overdreven regels opvolgen etc. Zelfde als Michael, maar dan anders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als het realistischer was geweest, ik houd van de pijnlijke humor en plaatsvervangende schaamte bij de Britse versie
Maar hij is ook overdreven dom en trapt overal overdreven inquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee man, dat is juist de kracht van Dwight, hij doet dingen die geen weldenkend mens zou doen, overdreven regels opvolgen etc. Zelfde als Michael, maar dan anders.
Het mooiste is nog altijd die overdreven enthousiaste reacties als Michael weer een plan aan hem voorsteltquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Maar hij is ook overdreven dom en trapt overal overdreven in, haha. Ik vind het wel grappig, maar niet realistisch
. Je zal toch zo'n collega hebben zeg!
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind die intro met die screensaver op die TV nog altijd geweldig![]()
"Somedays I'm just on fire.. What can I say"
quote:NBC affirms Carell's 'The Office' exit next season
By LYNN ELBER (AP) – 5 hours ago
LOS ANGELES — NBC may wish Steve Carell was just joking, but a network executive said "The Office" star has consistently told NBC he's leaving after this coming season.
In the network's first acknowledgment of Carell's plans, NBC Primetime Entertainment President Angela Bromstad said Monday the actor's seven-year run as erratic Dunder Mifflin boss Michael Scott will end when his contract expires in 2011. But Bromstad said the show will go on.
"We've been lucky to have had him as long as we've had. These things happen when you have such a major movie star in a show," she said.
In an affirmation of NBC's faith in a post-Carell "The Office," Bromstad said the sitcom will remain in its 9 p.m. EDT Thursday time slot. It's the linchpin of NBC's schedule on a key TV night of advertising revenue.
"Not to diminish the departure of Steve, because that will impact the show, but we have tremendous faith in the writers and actors to keep it alive," Bromstad said.
Carell, 46, who's become a busy big-screen actor during his "Office" tenure, has said in interviews he plans to leave the series to better balance his work and family life. He's married with two children.
Carell voices the lead character in the new animated comedy "Despicable Me" and stars with Paul Rudd in "Dinner for Schmucks," out this week. His other film credits include "Date Night" and "The 40-Year-Old Virgin."
The door is open if he wants to make return visits to the show, Bromstad said. He remains in business with NBC: Carell's company, Carousel Productions, has a TV production deal with Universal Media Studios.
Carell was on vacation and unavailable for comment, his publicist, Matt Labov, said Monday.
Whether Michael Scott's job will be filled by a promotion from within or an outside hire is under discussion. Bringing in a big-name star is an option, but "it's not the front-running idea," said Paul Lieberstein, a cast member and executive producer.
"Right now, we're still talking about a lot of scenarios. We're trying to get a sense of what the office is like without Steve. We want to be real: What would this office really do (if Michael Scott left)? We want to pursue this as honestly as Dunder Mifflin would," he said.
Nobody wants to see Carell leave, said Lieberstein, who plays Toby, the embattled voice of human-resources reason.
"But what we'll get creatively is actually very exciting. We don't have to do auto reset at the end of the season, but we get to move on," he said.
Fans have weighed in noisily about how the show will fare without Carell.
"I hear from both, from people who don't want to watch without Steve and from people who say, 'Great ensemble. Keep going,'" Lieberstein said.
"It's not obvious to me we should stop," he said. "When Michael Jordan left the Bulls, nobody said the Bulls should stop. They didn't say, 'Shut down the franchise.'"
Bromstad said the comedy still garners attention and "has a great patina" and talented cast that includes Rainn Wilson, Ed Helms and John Krasinski.
A regular Emmy nominee for best comedy series and winner of the award in 2006, "The Office" is holding steady in the ratings. It drew more 700,000 more viewers last season than it did two years ago, rare for a veteran show.
Jaaaaaaaaaa!!! Dat vind ik ook echt fantastisch. Moet ik ook altijd aan denken als ik zo´n bewegende screensaver zie. En dan probeer ik het weer uit te leggen aan de mensen om me heen, maar dat is listig als je The Office niet kent.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Arn0 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:15 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie. The Office lijkt dus inderdaad nog steeds door te gaan na Carells vertrek![]()
http://www.google.com/hos(...)NUlxkp0qyegD9H73HQG0
[..]
Een van de beste iddquote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Arn0 het volgende:
En een van de tenenkrommendste dingen die David Brent deed, was toch wel deze clip maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
De Britse versie is echt tien keer tenenkrommenderHeel anders, minder het comedy-idee, vond ik. Ik vond het fantastisch
't Zou ook helemaal de plank misslaan, denk ik - Gervais past helemaal niet bij de rest van de cast.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uit het artikel zelf blijkt al dat Gervais totaal geen interesse heeft, dus dat zal wel niets worden. Ze moeten gewoon met de show ophouden. Carell is te essentieel om zonder hem verder te gaan.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
En een van de tenenkrommendste dingen die David Brent deed, was toch wel deze clip maken.![]()
Die belachelijke trips inderdaad. In de PT cruiserquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind het nu wat minder, vooral met die nieuwe directrice. Vond het altijd wel leuk als hij met Dwight naar NY ging.
Dwight is gewoon de beste personage vind ik dan. Maar Stankley lol , vind ik ook wel vet echt zo'n ouwe chagrijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef Maurijn het volgende:
Als ze door zouden gaan zonder Steve Carrel, zouden ze misschien wel iets meer kunnen inzoom op de mensen in hun leven naast het werk. Een weekend met Dwight. Hoe geniaal zou dan zijn.
Is wel leuk als special idd, maar ik denk niet dat je daar weer een compleet seizoen op kan bouwen. Daarvoor is het personage Michael Scott te belangrijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef Maurijn het volgende:
Als ze door zouden gaan zonder Steve Carrel, zouden ze misschien wel iets meer kunnen inzoom op de mensen in hun leven naast het werk. Een weekend met Dwight. Hoe geniaal zou dan zijn.
Dwight vinden is ook best moeilijk, dat spelletje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef Arn0 het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/games/erin-trivia/
Verdorie, dat ging slecht zeg
score 87, is dat goed?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef Arn0 het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/games/erin-trivia/
Verdorie, dat ging slecht zeg
http://unrealitymag.com/i(...)oming-to-the-office/quote:Olyphant [will play] a salesman who’s just a little too good at his job. “He steals clients away from Jim and Michael and Dwight, so they have a little sting set up,” Paul Lieberstein, the show’s writer and producer who also plays Toby, tells TV Guide Magazine. “They set up a fake company to see what his secret is.”
Did I stutter?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dwight is gewoon de beste personage vind ik dan. Maar Stankley lol , vind ik ook wel vet echt zo'n ouwe chagrijn.
In diezelfde wedstrijd ook dat Andy helemaal losgaat na een fout van Erin, en tijdens zijn uitbarsting beseft dat het niet zo handig is, en meteen zijn aandacht richt op die tegenstander achter haarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:29 schreef eriksd het volgende:
En die volleybalwedstrijd ook echt, dat Kevin zo compleet misslaat en Andy en Dwight compleet losgaan op hem.
Are you blind sir?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In diezelfde wedstrijd ook dat Andy helemaal losgaat na een fout van Erin, en tijdens zijn uitbarsting beseft dat het niet zo handig is, en meteen zijn aandacht richt op die tegenstander achter haar
En liever ook geen Jim als baas...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Juist goed, Steve Carell is al een tijdje niet meer degene die de serie voor mij geniaal maaktIk denk dat ze het prima zonder hem kunnen, als ze maar geen vervanger regelen die óf Michael Scott vervangt of eenzelfde type baas gaat spelen.
Jim zuigt sinds dat geklef met Pam en die duffe baby.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En liever ook geen Jim als baas...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:12 schreef Roces18 het volgende:
Beter Dwight als baas hahaha. Moet iedereen stipt op tijd komen werken en ze mogen niet meer met elkaar praten.
Klopt ja. Maar da's eigenlijk altijd zo met die will they, won't they koppeltjes in comedies. Zodra ze wat me elkaar krijgen worden ze saai.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jim zuigt sinds dat geklef met Pam en die duffe baby.
Volgens mij was het 1000 bucks voor 1 cent. :pquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:19 schreef Roces18 het volgende:
haha ja en je had 1000 bucks nodig voor 1 dollar ofzo ?
Idd, in de eerste seizoenen vond ik die spanning tussen hun erg leuk. Pam vond ik toen ook nog erg leuk in de serie, dat is nu wel een stuk minder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar da's eigenlijk altijd zo met die will they, won't they koppeltjes in comedies. Zodra ze wat me elkaar krijgen worden ze saai.
Zijn beroemde camera face.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:48 schreef drhouse01 het volgende:
haha dat gezicht van Jim altijd als de baas weer iets doms zegtheerlijk
In het begin vond ik Creed nooit zo leuk, maar over de tijd heen ben ik hem steeds leuker gaan vinden. Eigenlijk vanaf het moment dat hij plotseling een stapel vierkante pannenkoeken uit zijn binnenzak haaldequote:
Die zang-momenten van Andy zijn idd geweldigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef Smash-it het volgende:
Als ze in het nieuwe seizoen ook maar veel blijven zingen, vind ik het prima..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn beroemde camera face.
Ik kwam dit filmpje trouwens tegen, van The Office UK, en je kunt daarin gewoon alledrie de Britse karakters vervangen door de Amerikaanse, en het in de Amerikaanse versie stoppen.
quote:
quote:Harvey Keitel mogelijk in The Office
Uitgegeven: 2 september 2010 19:03
Laatst gewijzigd: 2 september 2010 19:03
AMSTERDAM - Harvey Keitel wordt genoemd als mogelijke opvolger van Steve Carell in de tv-serie The Office US. Dat schrijft de entertainmentwebsite E! News op basis van uitspraken van Paul Lieberstein, de producent van de tv-serie.
"Harvey is waarschijnlijk de enige die het kan en hij is nu ook met tv bezig", zei Lieberstein, verwijzend naar de recente optredens van Keitel in de misdaadserie Life On Mars.
De producer meldde overigens dat hij de 71-jarige Keitel, bekend van onder andere Pulp Fiction en Reservoir Dogs, nog niet had benaderd. Vanaf december is hij te zien in de komedie Little Fockers.
Lieberstein zei verder dat hij niet op zoek is naar een 'nieuwe Michael Scott', het personage van Carell in de comedyserie. "Degene die we zoeken moet een totaal ander karakter kunnen neerzetten, we hebben veel respect voor Steve."
Haha, die is leuk gedaan. Andy Bernard is wel de koning van het zingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef Smash-it het volgende:
Als ze in het nieuwe seizoen ook maar veel blijven zingen, vind ik het prima..
Zie de clip hier:quote:Rainn Wilson stars in singer Ferraby Lionheart's new 'Harry and Bess' clip: An EW music video exclusive
by Leah Greenblatt
Ferraby-Rainn-WislonThe artist’s muse is a mysterious thing—mysterious, even, when its face looks very much like … Dwight Schrute‘s after a three-day bender at the OK Corral.
Rainn Wilson, star of screens large (Tranformers: Revenge of the Fallen; Juno) and small (The Office), plays disheveled, bedeviling spark to his old friend Ferraby Lionheart‘s creative process in the new video for the L.A. singer-songwriter’s “Harry and Bess.”
We talked to both about their first official collaboration together; watch the exclusive EW premiere here, and hear more from the pair (RainnHeart? Fer-Rainny LionSon?) after the jump:
Het zijn verschillende korte afleveringen met een doorlopende verhaallijn. In dit geval Gabe's podcast. Is al eens eerder geweest op de website (bijvoorbeeld "The Accountants" etc) maar dit is nu blijkbaar enkel voor Itunes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zag het. Ik snap alleen niet wat het precies is?
68quote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/games/michael-trivia/
er zitten ook echt onmogelijke vragen bij (die laatste?)quote:
Die ken ik, is wel leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/games/michael-trivia/
quote:
Blijkbaar is dat C (11:nogwat)quote:Op maandag 20 september 2010 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
er zitten ook echt onmogelijke vragen bij (die laatste?)
ook 122 punten, toch drie fout..quote:Op maandag 20 september 2010 19:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat C (11:nogwat). 122 punten
Iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bepaalde dingen van Pam groter geworden
[ afbeelding ]
Ik ben normaal niet heel erg kritisch, maar er zat helemaal niks origineels in, op misschien Kelly en d'r Yale training na.... (vond ik zelf nog het grappigste). Dwight begint té overdreven te worden, Jim's pranks zijn uitgekauwd, de lift was stom en Ryan mogen ze er nu echt wel uitschrijven. Creed met z'n Twitter was ook een flauwe herkauwing van een grap. Hoop dat de rest van het seizoen echt van een veel hoger niveau wordt met wat originele dingen, want dit was belachelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef sigh. het volgende:
Hij was geweldig. Erin die denkt dat ze verplicht is om Gabe te daten en Andy die denkt nooit meer boos te mogen worden (en de walvis). Dan was Dwight verder geweldig met het direct in de hoek plassen. Twee keer Creed talking head is wat overdreven (ze horen schaars en hilarisch te zijn). Kelly vond ik wat vervelend, en ik vraag me nogsteeds af wat Ryan er te zoeken heeft. En dat ze een nieuw personage moeten bijhalen vond ik ook niet zo tof.
Maar verder don't don't hate on this episode
Ze waren altijd al zo groot volgens mij hoor. Gewoon strak blousjequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bepaalde dingen van Pam groter geworden
[ afbeelding ]
Maargoed, er zaten nog wel hilarische stukjes in. Beste vond ik deze:quote:I think this season will be very much like the last: neutral opening episode that provides just enough laughs to make people think the show isn't going under, followed by a string of horrible episodes which prove that it IS.
gaahahquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_office_the_cup.html
Haha die sinasappel nog op het eind. Nog nooit gezien ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
"Nothing harder than an orange! Gaaaaah"quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Wat een geklaag hier allemaal. Ik heb zolang moeten wachten dat ik alleen al het feit dat Michael uit zn auto stapte al briljant vond.
quote:
"It's above the second floor" "And below the fourth floor"quote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
"It was a normal day" "untill it wasn't"
Toby (en Michael) waren inderdaad het beste van deze aflevering. Die 2 korte verhaallijnen konden me niet echt boeien.quote:
S06 zeker wel, voor S07 voor aflevering 1 vast wel... moet je even op www.bierdopje.com kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef gerbenp het volgende:
Zijn er toevallig subs voor S07 al? en toevallig voor S06?
Als ik me daar wil registreren ben sta ik volgens hun op de blacklistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
S06 zeker wel, voor S07 voor aflevering 1 vast wel... moet je even op www.bierdopje.com kijken
Hullie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als ik me daar wil registreren ben sta ik volgens hun op de blacklist. Ik heb niet eens wat gedaan op dit IP met hun? Wtf.
Het gaat inderdaad te ver. Een hekel is leuk, maar echt haten niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Son-Goku het volgende:
Ik snap en weet dat michael nogal asociaal is op een bepaalde manier. Maar persoonlijk vond ik hem toch echt te ver gaan in z'n gedrag naar toby toe, niet grappig meer.
Eens. Echt erg ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:13 schreef PimD het volgende:
Mwah, net of het gedrag van de rest nog zo geloofwaardig is. Van die grappen met wegwerpcamera's, Dwight die in een lift gaat staan pissen enzo... Beetje jammer dat het niveau toch wel erg ingezakt is.
Mee eens. En tussendoor van die onzin als die disposable camera en die opmerkingen van Phyllis (over Michael) en Kelly (over zichzelf), dat maakt het echt af.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef DUK het volgende:
Vond de 2de al een stuk beter dan de eerste. Erg genoten van die Toby-Michael scene en Dwight steelt weer eens de show.
Hopelijk zet het nu door..
Die gedachte had ik ook bij het kijken. Het was gewoon niet grappig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Son-Goku het volgende:
Ik snap en weet dat michael nogal asociaal is op een bepaalde manier. Maar persoonlijk vond ik hem toch echt te ver gaan in z'n gedrag naar toby toe, niet grappig meer.
Van mij is niet zozeer het commentaar op de aflevering, die was goed, maar het wordt te flauw, niet meer realistisch. Eerst vond ik dat welquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:48 schreef Jivis het volgende:
Snap het gezeur niet zo, vond het een prima aflevering.
Dat is het toch al vijf seizoenen niet meer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij is niet zozeer het commentaar op de aflevering, die was goed, maar het wordt te flauw, niet meer realistisch. Eerst vond ik dat wel
Nee, maar soms zaten er nog hele grappige stukjes tussen. Dat wordt ook steeds minder. Maar ik moet kijken van mezelf, de serie zelf is nog gewoon geniaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is het toch al vijf seizoenen niet meer?
Sowieso, bij een serie van 7 seizoenen afhaken in seizoen 7?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar soms zaten er nog hele grappige stukjes tussen. Dat wordt ook steeds minder. Maar ik moet kijken van mezelf, de serie zelf is nog gewoon geniaal
Ik heb nooit Harry Potter deel 6 en 7 gelezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, bij een serie van 7 seizoenen afhaken in seizoen 7?
Dat voelt alsof je een film of een voetbalwedstrijd kijkt, en het uitzet 10 minuten voor het einde, dat doe je gewoon niet.![]()
Heb je de rest wel gelezen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb nooit Harry Potter deel 6 en 7 gelezen
quote:
Zoals hierboven: ik heb het laatste deel van Harry Potter ook niet gelezen. Het boeide me niet meer. Kan me goed voorstellen dat mensen het ook bij The Office hebben. Maar ik blijf wel kijken, kan simpelweg niet stoppenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, bij een serie van 7 seizoenen afhaken in seizoen 7?
Dat voelt alsof je een film of een voetbalwedstrijd kijkt, en het uitzet 10 minuten voor het einde, dat doe je gewoon niet.![]()
Achteraf zou ik ook misschien willen dat ik HP7 niet gelezen had, de teleurstelling aan het einde van dat boek verpestte eigenlijk de rest van de serie voor mij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals hierboven: ik heb het laatste deel van Harry Potter ook niet gelezen. Het boeide me niet meer. Kan me goed voorstellen dat mensen het ook bij The Office hebben. Maar ik blijf wel kijken, kan simpelweg niet stoppen
Dat denk ik ook. The Office haalt wel 10 seizoenen. Maar Amerikanen verpesten dit soort series altijd naar het einde toe...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Achteraf zou ik ook misschien willen dat ik HP7 niet gelezen had, de teleurstelling aan het einde van dat boek verpestte eigenlijk de rest van de serie voor mij.
Over The Office: ik verwacht helemaal niet dat dit seizoen het laatste is, ze hebben naar mijn weten nog enorm goede kijkcijfers en gaan Steve Carell volgend seizoen gewoon vervangen.
Zie ER.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. The Office haalt wel 10 seizoenen. Maar Amerikanen verpesten dit soort series altijd naar het einde toe...
Nooit gezien. Zie Married with Childrenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
Toffe aflevering vandaag! Ryan met de klok op z'n iPad
quote:
quote:The american office is so much better...I think people need to start making more original shows and stop copying a single show...I mean there is a british version of the office also..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Geweldig niveau aan comments ook weer![]()
[..]
![]()
Verdorie, wilde alles (The Office en Dexter) bewaren voor de kerstvakantie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:44 schreef DUK het volgende:
Eindelijk weer eens een ouderwets goede aflevering! Genoten!
Democratic conventionsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef BasvB het volgende:
Dit vondt ik nou echt een goede ep![]()
Michael en Dwight wie Oscar ondervragen over ze herpes "I am gonna need a list of every men you ever had sex with i'm trainstations, mens rooms..."
Michael wie een heel romantisch bericht achter laat bij Holly en dan op het einde "You may have herpes"
Tijdens Andy's STD meeting "Are there any downside to having sex?" "Unplanned pregnancy"
"Like Jim and Pam, What?"
Holy mac, dat was echt heel grof jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef BasvB het volgende:
Michael en Dwight wie Oscar ondervragen over ze herpes "I am gonna need a list of every men you ever had sex with i'm talking train stations, mens rooms..."
Ik moest toen echt keihard lachenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef MaxC het volgende:
Micheal ook bij zijn telefoontje:
I have a STD that has no cure yet, I can't say it, H-I.......
Was dit niet het laatste seizoen met Steve Carrell?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef DUK het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen. Dat hele sexpraatje van The Nard-Dog. Michael en Holly (en al zijn andere ex-en). Dwight als wingman. Ouderwets leuk.
Overigens, er werd hier volgens mij, eerder gezegd dat The Office wel eens 10 seizoenen zou kunnen halen. Gaat hem niet worden. NBC heeft aangekondigd dat dit het laatste seizoen is, ergens vorig jaar al. Of heb ik iets gemist...?!
Steve Carrell 'draagt' voor mij deze show. Ik vraag mij af of zijn vervanger net zo sterk isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Arn0 het volgende:
Inderdaad, The Office gaat voor minstens 1 seizoen verder zonder Steve Carrell.
Nee, het is al lang bevestigd door NBC dat ze doorgaan na Carell's vertrek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:27 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij is er nog helemaal niks officieels bekend over de toekomst van The Office en zijn het allemaal geruchten hoor.
Het laatste seizoen van Scrubs volgde ik niet meer. Het is gewoon al de belangrijkste personage ermee stopt, dat de serie dan ook meestal gelijk minder leuk is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:40 schreef n0ir het volgende:
Het gaat net zo slecht worden als het negende seizoen van Scrubs en het laatste seizoen van That 70's show (zonder Eric).
Maar dan moeten we er nu nog maar extra van genieten: deze aflevering was geniaal!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Marie30 het volgende:
De laatste aflevering was echt hilarisch. Als hij herpes begint te spellen, ow god wat heb ik gelachen.
Zou alleen meer van Kelly willen zien, vind die altijd geweldig.
Mwoah, als ze iets zegt is het goed, daarom moet ze niet te veel gaan zeggen, anders wordt het al snel niet niet grappig meer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Marie30 het volgende:
Zou alleen meer van Kelly willen zien, vind die altijd geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |