quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn beroemde camera face.
Ik kwam dit filmpje trouwens tegen, van The Office UK, en je kunt daarin gewoon alledrie de Britse karakters vervangen door de Amerikaanse, en het in de Amerikaanse versie stoppen.
quote:
quote:Harvey Keitel mogelijk in The Office
Uitgegeven: 2 september 2010 19:03
Laatst gewijzigd: 2 september 2010 19:03
AMSTERDAM - Harvey Keitel wordt genoemd als mogelijke opvolger van Steve Carell in de tv-serie The Office US. Dat schrijft de entertainmentwebsite E! News op basis van uitspraken van Paul Lieberstein, de producent van de tv-serie.
"Harvey is waarschijnlijk de enige die het kan en hij is nu ook met tv bezig", zei Lieberstein, verwijzend naar de recente optredens van Keitel in de misdaadserie Life On Mars.
De producer meldde overigens dat hij de 71-jarige Keitel, bekend van onder andere Pulp Fiction en Reservoir Dogs, nog niet had benaderd. Vanaf december is hij te zien in de komedie Little Fockers.
Lieberstein zei verder dat hij niet op zoek is naar een 'nieuwe Michael Scott', het personage van Carell in de comedyserie. "Degene die we zoeken moet een totaal ander karakter kunnen neerzetten, we hebben veel respect voor Steve."
Haha, die is leuk gedaan. Andy Bernard is wel de koning van het zingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef Smash-it het volgende:
Als ze in het nieuwe seizoen ook maar veel blijven zingen, vind ik het prima..
Zie de clip hier:quote:Rainn Wilson stars in singer Ferraby Lionheart's new 'Harry and Bess' clip: An EW music video exclusive
by Leah Greenblatt
Ferraby-Rainn-WislonThe artist’s muse is a mysterious thing—mysterious, even, when its face looks very much like … Dwight Schrute‘s after a three-day bender at the OK Corral.
Rainn Wilson, star of screens large (Tranformers: Revenge of the Fallen; Juno) and small (The Office), plays disheveled, bedeviling spark to his old friend Ferraby Lionheart‘s creative process in the new video for the L.A. singer-songwriter’s “Harry and Bess.”
We talked to both about their first official collaboration together; watch the exclusive EW premiere here, and hear more from the pair (RainnHeart? Fer-Rainny LionSon?) after the jump:
Het zijn verschillende korte afleveringen met een doorlopende verhaallijn. In dit geval Gabe's podcast. Is al eens eerder geweest op de website (bijvoorbeeld "The Accountants" etc) maar dit is nu blijkbaar enkel voor Itunes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zag het. Ik snap alleen niet wat het precies is?
68quote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/games/michael-trivia/
er zitten ook echt onmogelijke vragen bij (die laatste?)quote:
Die ken ik, is wel leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/games/michael-trivia/
quote:
Blijkbaar is dat C (11:nogwat)quote:Op maandag 20 september 2010 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
er zitten ook echt onmogelijke vragen bij (die laatste?)
ook 122 punten, toch drie fout..quote:Op maandag 20 september 2010 19:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat C (11:nogwat). 122 punten
Iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bepaalde dingen van Pam groter geworden
[ afbeelding ]
Ik ben normaal niet heel erg kritisch, maar er zat helemaal niks origineels in, op misschien Kelly en d'r Yale training na.... (vond ik zelf nog het grappigste). Dwight begint té overdreven te worden, Jim's pranks zijn uitgekauwd, de lift was stom en Ryan mogen ze er nu echt wel uitschrijven. Creed met z'n Twitter was ook een flauwe herkauwing van een grap. Hoop dat de rest van het seizoen echt van een veel hoger niveau wordt met wat originele dingen, want dit was belachelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef sigh. het volgende:
Hij was geweldig. Erin die denkt dat ze verplicht is om Gabe te daten en Andy die denkt nooit meer boos te mogen worden (en de walvis). Dan was Dwight verder geweldig met het direct in de hoek plassen. Twee keer Creed talking head is wat overdreven (ze horen schaars en hilarisch te zijn). Kelly vond ik wat vervelend, en ik vraag me nogsteeds af wat Ryan er te zoeken heeft. En dat ze een nieuw personage moeten bijhalen vond ik ook niet zo tof.
Maar verder don't don't hate on this episode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |