Democratic conventionsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef BasvB het volgende:
Dit vondt ik nou echt een goede ep![]()
Michael en Dwight wie Oscar ondervragen over ze herpes "I am gonna need a list of every men you ever had sex with i'm trainstations, mens rooms..."
Michael wie een heel romantisch bericht achter laat bij Holly en dan op het einde "You may have herpes"
Tijdens Andy's STD meeting "Are there any downside to having sex?" "Unplanned pregnancy"
"Like Jim and Pam, What?"
Holy mac, dat was echt heel grof jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef BasvB het volgende:
Michael en Dwight wie Oscar ondervragen over ze herpes "I am gonna need a list of every men you ever had sex with i'm talking train stations, mens rooms..."
Ik moest toen echt keihard lachenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef MaxC het volgende:
Micheal ook bij zijn telefoontje:
I have a STD that has no cure yet, I can't say it, H-I.......
Was dit niet het laatste seizoen met Steve Carrell?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef DUK het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen. Dat hele sexpraatje van The Nard-Dog. Michael en Holly (en al zijn andere ex-en). Dwight als wingman. Ouderwets leuk.
Overigens, er werd hier volgens mij, eerder gezegd dat The Office wel eens 10 seizoenen zou kunnen halen. Gaat hem niet worden. NBC heeft aangekondigd dat dit het laatste seizoen is, ergens vorig jaar al. Of heb ik iets gemist...?!
Steve Carrell 'draagt' voor mij deze show. Ik vraag mij af of zijn vervanger net zo sterk isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Arn0 het volgende:
Inderdaad, The Office gaat voor minstens 1 seizoen verder zonder Steve Carrell.
Nee, het is al lang bevestigd door NBC dat ze doorgaan na Carell's vertrek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:27 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij is er nog helemaal niks officieels bekend over de toekomst van The Office en zijn het allemaal geruchten hoor.
Het laatste seizoen van Scrubs volgde ik niet meer. Het is gewoon al de belangrijkste personage ermee stopt, dat de serie dan ook meestal gelijk minder leuk is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:40 schreef n0ir het volgende:
Het gaat net zo slecht worden als het negende seizoen van Scrubs en het laatste seizoen van That 70's show (zonder Eric).
Maar dan moeten we er nu nog maar extra van genieten: deze aflevering was geniaal!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Marie30 het volgende:
De laatste aflevering was echt hilarisch. Als hij herpes begint te spellen, ow god wat heb ik gelachen.
Zou alleen meer van Kelly willen zien, vind die altijd geweldig.
Mwoah, als ze iets zegt is het goed, daarom moet ze niet te veel gaan zeggen, anders wordt het al snel niet niet grappig meer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Marie30 het volgende:
Zou alleen meer van Kelly willen zien, vind die altijd geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |