Ze waren altijd al zo groot volgens mij hoor. Gewoon strak blousjequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bepaalde dingen van Pam groter geworden
[ afbeelding ]
Maargoed, er zaten nog wel hilarische stukjes in. Beste vond ik deze:quote:I think this season will be very much like the last: neutral opening episode that provides just enough laughs to make people think the show isn't going under, followed by a string of horrible episodes which prove that it IS.
gaahahquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_office_the_cup.html
Haha die sinasappel nog op het eind. Nog nooit gezien ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
"Nothing harder than an orange! Gaaaaah"quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Zwansen het volgende:
Wat een geklaag hier allemaal. Ik heb zolang moeten wachten dat ik alleen al het feit dat Michael uit zn auto stapte al briljant vond.
quote:
"It's above the second floor" "And below the fourth floor"quote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
"It was a normal day" "untill it wasn't"
Toby (en Michael) waren inderdaad het beste van deze aflevering. Die 2 korte verhaallijnen konden me niet echt boeien.quote:
S06 zeker wel, voor S07 voor aflevering 1 vast wel... moet je even op www.bierdopje.com kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef gerbenp het volgende:
Zijn er toevallig subs voor S07 al? en toevallig voor S06?
Als ik me daar wil registreren ben sta ik volgens hun op de blacklistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
S06 zeker wel, voor S07 voor aflevering 1 vast wel... moet je even op www.bierdopje.com kijken
Hullie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als ik me daar wil registreren ben sta ik volgens hun op de blacklist. Ik heb niet eens wat gedaan op dit IP met hun? Wtf.
Het gaat inderdaad te ver. Een hekel is leuk, maar echt haten niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Son-Goku het volgende:
Ik snap en weet dat michael nogal asociaal is op een bepaalde manier. Maar persoonlijk vond ik hem toch echt te ver gaan in z'n gedrag naar toby toe, niet grappig meer.
Eens. Echt erg ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:13 schreef PimD het volgende:
Mwah, net of het gedrag van de rest nog zo geloofwaardig is. Van die grappen met wegwerpcamera's, Dwight die in een lift gaat staan pissen enzo... Beetje jammer dat het niveau toch wel erg ingezakt is.
Mee eens. En tussendoor van die onzin als die disposable camera en die opmerkingen van Phyllis (over Michael) en Kelly (over zichzelf), dat maakt het echt af.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef DUK het volgende:
Vond de 2de al een stuk beter dan de eerste. Erg genoten van die Toby-Michael scene en Dwight steelt weer eens de show.
Hopelijk zet het nu door..
Die gedachte had ik ook bij het kijken. Het was gewoon niet grappig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Son-Goku het volgende:
Ik snap en weet dat michael nogal asociaal is op een bepaalde manier. Maar persoonlijk vond ik hem toch echt te ver gaan in z'n gedrag naar toby toe, niet grappig meer.
Van mij is niet zozeer het commentaar op de aflevering, die was goed, maar het wordt te flauw, niet meer realistisch. Eerst vond ik dat welquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:48 schreef Jivis het volgende:
Snap het gezeur niet zo, vond het een prima aflevering.
Dat is het toch al vijf seizoenen niet meer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij is niet zozeer het commentaar op de aflevering, die was goed, maar het wordt te flauw, niet meer realistisch. Eerst vond ik dat wel
Nee, maar soms zaten er nog hele grappige stukjes tussen. Dat wordt ook steeds minder. Maar ik moet kijken van mezelf, de serie zelf is nog gewoon geniaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is het toch al vijf seizoenen niet meer?
Sowieso, bij een serie van 7 seizoenen afhaken in seizoen 7?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar soms zaten er nog hele grappige stukjes tussen. Dat wordt ook steeds minder. Maar ik moet kijken van mezelf, de serie zelf is nog gewoon geniaal
Ik heb nooit Harry Potter deel 6 en 7 gelezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, bij een serie van 7 seizoenen afhaken in seizoen 7?
Dat voelt alsof je een film of een voetbalwedstrijd kijkt, en het uitzet 10 minuten voor het einde, dat doe je gewoon niet.![]()
Heb je de rest wel gelezen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb nooit Harry Potter deel 6 en 7 gelezen
quote:
Zoals hierboven: ik heb het laatste deel van Harry Potter ook niet gelezen. Het boeide me niet meer. Kan me goed voorstellen dat mensen het ook bij The Office hebben. Maar ik blijf wel kijken, kan simpelweg niet stoppenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, bij een serie van 7 seizoenen afhaken in seizoen 7?
Dat voelt alsof je een film of een voetbalwedstrijd kijkt, en het uitzet 10 minuten voor het einde, dat doe je gewoon niet.![]()
Achteraf zou ik ook misschien willen dat ik HP7 niet gelezen had, de teleurstelling aan het einde van dat boek verpestte eigenlijk de rest van de serie voor mij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals hierboven: ik heb het laatste deel van Harry Potter ook niet gelezen. Het boeide me niet meer. Kan me goed voorstellen dat mensen het ook bij The Office hebben. Maar ik blijf wel kijken, kan simpelweg niet stoppen
Dat denk ik ook. The Office haalt wel 10 seizoenen. Maar Amerikanen verpesten dit soort series altijd naar het einde toe...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Achteraf zou ik ook misschien willen dat ik HP7 niet gelezen had, de teleurstelling aan het einde van dat boek verpestte eigenlijk de rest van de serie voor mij.
Over The Office: ik verwacht helemaal niet dat dit seizoen het laatste is, ze hebben naar mijn weten nog enorm goede kijkcijfers en gaan Steve Carell volgend seizoen gewoon vervangen.
Zie ER.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. The Office haalt wel 10 seizoenen. Maar Amerikanen verpesten dit soort series altijd naar het einde toe...
Nooit gezien. Zie Married with Childrenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
Toffe aflevering vandaag! Ryan met de klok op z'n iPad
quote:
quote:The american office is so much better...I think people need to start making more original shows and stop copying a single show...I mean there is a british version of the office also..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Geweldig niveau aan comments ook weer![]()
[..]
![]()
Verdorie, wilde alles (The Office en Dexter) bewaren voor de kerstvakantie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:44 schreef DUK het volgende:
Eindelijk weer eens een ouderwets goede aflevering! Genoten!
Democratic conventionsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef BasvB het volgende:
Dit vondt ik nou echt een goede ep![]()
Michael en Dwight wie Oscar ondervragen over ze herpes "I am gonna need a list of every men you ever had sex with i'm trainstations, mens rooms..."
Michael wie een heel romantisch bericht achter laat bij Holly en dan op het einde "You may have herpes"
Tijdens Andy's STD meeting "Are there any downside to having sex?" "Unplanned pregnancy"
"Like Jim and Pam, What?"
Holy mac, dat was echt heel grof jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef BasvB het volgende:
Michael en Dwight wie Oscar ondervragen over ze herpes "I am gonna need a list of every men you ever had sex with i'm talking train stations, mens rooms..."
Ik moest toen echt keihard lachenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef MaxC het volgende:
Micheal ook bij zijn telefoontje:
I have a STD that has no cure yet, I can't say it, H-I.......
Was dit niet het laatste seizoen met Steve Carrell?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:12 schreef DUK het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen. Dat hele sexpraatje van The Nard-Dog. Michael en Holly (en al zijn andere ex-en). Dwight als wingman. Ouderwets leuk.
Overigens, er werd hier volgens mij, eerder gezegd dat The Office wel eens 10 seizoenen zou kunnen halen. Gaat hem niet worden. NBC heeft aangekondigd dat dit het laatste seizoen is, ergens vorig jaar al. Of heb ik iets gemist...?!
Steve Carrell 'draagt' voor mij deze show. Ik vraag mij af of zijn vervanger net zo sterk isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Arn0 het volgende:
Inderdaad, The Office gaat voor minstens 1 seizoen verder zonder Steve Carrell.
Nee, het is al lang bevestigd door NBC dat ze doorgaan na Carell's vertrek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:27 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij is er nog helemaal niks officieels bekend over de toekomst van The Office en zijn het allemaal geruchten hoor.
Het laatste seizoen van Scrubs volgde ik niet meer. Het is gewoon al de belangrijkste personage ermee stopt, dat de serie dan ook meestal gelijk minder leuk is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:40 schreef n0ir het volgende:
Het gaat net zo slecht worden als het negende seizoen van Scrubs en het laatste seizoen van That 70's show (zonder Eric).
Maar dan moeten we er nu nog maar extra van genieten: deze aflevering was geniaal!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Marie30 het volgende:
De laatste aflevering was echt hilarisch. Als hij herpes begint te spellen, ow god wat heb ik gelachen.
Zou alleen meer van Kelly willen zien, vind die altijd geweldig.
Mwoah, als ze iets zegt is het goed, daarom moet ze niet te veel gaan zeggen, anders wordt het al snel niet niet grappig meer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Marie30 het volgende:
Zou alleen meer van Kelly willen zien, vind die altijd geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |