quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:54 schreef CatsInTheWell het volgende:
Aah, Michael en Holly zijn toch heel leuk samen?![]()
Same! Ik kom er pas bij het lezen van deze pagina erachterquote:Wist niet eens dat het de laatste aflevering van het seizoen was. Niet echt een hele sterke cliffhanger inderdaad
Vind je?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:58 schreef Vic_Vega het volgende:
The Office is echt minder geworden dit seizoen
Dat is zelfs de titel van de ep..quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:04 schreef ice_9 het volgende:
Weet iemand welk seizoen er op dit moment wordt uitgezonden op Comedy Central? Ik ben er halverwege ingestapt, maar wil graag alles er voor/na ook zien.
De aflevering van vanavond ging over Michael Scott Paper Inc, weten jullie waar dat is?
Dus season 5 episode 21quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:04 schreef ice_9 het volgende:
Weet iemand welk seizoen er op dit moment wordt uitgezonden op Comedy Central? Ik ben er halverwege ingestapt, maar wil graag alles er voor/na ook zien.
De aflevering van vanavond ging over Michael Scott Paper Inc, weten jullie waar dat is?
Haha, die afleveringen vond ik op het begin een beetje lame, maar op een gegeven moment wordt het echt grappig alsquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:04 schreef ice_9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JackHerrer op 02-06-2010 12:17:21 ]
Die van Phyillis is ook wel ok, vooral dankzij Scratonicityquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef JohnLocke het volgende:
Huwelijk van Pam en Jim is wel de beste tv-wedding ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige personages hebben echt schitterende momenten. Maar überhaupt de scenario's en de scripts van het huidig uitgezonden seizoen vind ik absoluut niet minder dan eerder. Het loont nog altijd om goed te luisteren naar de dialogen en de ondertiteling te negeren.
Inderdaad, er ontwikkelt zich na verloop van tijd vaak een bullshitcurve die exponentieel groeit (zie 70's show, scrubs).quote:Op maandag 31 mei 2010 01:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vind je?Vind ik echt niet, het is hoogstens anders.
Elke serie heeft wel een beetje dat het minder wordt naarmate het aantal afleveringen stijgt.
En besteld 1,2,3,4quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef Arn0 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Op bol.com kan je nu met 57% korting seizoen 1, 2, 3 en 4 kopen en seizoen 5 met 23% korting.
beetje eens. het is soms te flauwquote:Op maandag 31 mei 2010 01:58 schreef Vic_Vega het volgende:
The Office is echt minder geworden dit seizoen
Absoluut mee oneens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |