quote:'Office' Actress Divorcing 'Office' Producer
6/29/2010 4:25 PM PDT by TMZ Staff
The woman who plays Angela on the NBC show "The Office" is pulling the plug on her marriage ... to a man who happens to be a writer and a producer on the show.
TMZ has obtained divorce papers filed by Angela Kinsey last week in L.A. County Superior Court, in which the actress cites irreconcilable differences with her husband of 10 years Warren Lieberstein.
In the docs, Kinsey has requested joint legal and physical custody of their two-year-old daughter.
The two have reportedly been separated since 2009 -- but Angela's rep has stated that they remain friends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Felixa het volgende:
Spoiler voor het volgende seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Felixa het volgende:
Spoiler voor het volgende seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer dat dit het laatste seizoen is voor Steve![]()
goud echt! Die Creed is top!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat van Creed was eens leuk toen Michael zei: ''There has been a murder and you are the suspect!'' Creed:''I'll be right back.'' Gaat ie snel wegrijden.
Net in een paar dagen even heel seizoen 6 er doorheen gejast. Mensen als Dwight zijn er weinig volgens mij, maar dat is het briljante. Dat hij dan naar een spinningclass gaat tussen de ´normale´ mensen. Fantastisch zijn die momenten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Sosha het volgende:
Wat ik jammer vind aan de Amerikaanse versie, is dat 't een beetje over the top is... Steve Carell vind ik fantastisch, maar het personage Dwight is toch niet serieus te nemen..?
En toch ben ik er verslaafd aan
Dat is juist het leuke eraan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Sosha het volgende:
Wat ik jammer vind aan de Amerikaanse versie, is dat 't een beetje over the top is... Steve Carell vind ik fantastisch, maar het personage Dwight is toch niet serieus te nemen..?
Ik had het leuker gevonden als het realistischer was geweest, ik houd van de pijnlijke humor en plaatsvervangende schaamte bij de Britse versiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:00 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke eraan.
Dwight is koning
Creed is wel een vreemd personage, maar dat maakt hem zo geniaal. Ook Andy vind ik geniaal. Vooral in de videoclip Male Prima Donna. Wat een foute, foute, foute clip, maar toch zo hilarisch.quote:
Dwight lijkt qua uiterlijk precies op een collega van afd . Logistiek en qua handelen op iemand van verkoop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Sosha het volgende:
Nee man, dat is juist de kracht van Dwight, hij doet dingen die geen weldenkend mens zou doen, overdreven regels opvolgen etc. Zelfde als Michael, maar dan anders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als het realistischer was geweest, ik houd van de pijnlijke humor en plaatsvervangende schaamte bij de Britse versie
Maar hij is ook overdreven dom en trapt overal overdreven inquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee man, dat is juist de kracht van Dwight, hij doet dingen die geen weldenkend mens zou doen, overdreven regels opvolgen etc. Zelfde als Michael, maar dan anders.
Het mooiste is nog altijd die overdreven enthousiaste reacties als Michael weer een plan aan hem voorsteltquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Maar hij is ook overdreven dom en trapt overal overdreven in, haha. Ik vind het wel grappig, maar niet realistisch
. Je zal toch zo'n collega hebben zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |