Vrij herkenbaar he...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:39 schreef Ciscostar het volgende:
@flugel: zowel ik als manlief moesten even hardop lachen om het Martijn/chaotische man / willem met een pieper verhaal
Wat een mooi klein meisje!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooooh![]()
Ze is prachtig![]()
Jij ook nog van harte!
Ik vind dat je naar Toronto had moeten gaan.. Ik wil wel oppassen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om die reden heb ik bijvoorbeeld een tripje naar Toronto in augustus afgezegd. Ivan is dan al 9 maanden oud, maar ik wist tevoren niet of ik hem mee zou kunnen nemen, of ik nog borstvoeding zou geven, hoe ik mezelf eronder zou voelen, of het praktisch te regelen was voor mijn lief (we hebben ook een hond die wel eens eruit moet als Ivan slaapt, bijvoorbeeld). Ik ben er nu heel blij om dat ik dat tripje heb afgezegd. Ik vind het wel best zo.
We gaan over een paar weken voor het eerst met Ivan op vakantie - hij is dan 6 maanden oud - en dat is voor ons ook heel spannend. We zitten niet in een tent, maar hoe zal hij slapen in een vreemde omgeving in een campingbedje als hij ineens bij ons op de kamer ligt? Blijft hij dan doorslapen? Heeft hij niet erg last van de warmte? Hoe trekt hij de autorit er naartoe? We komen toch niet in de file? Ach ja sommige dingen moet je gewoon proberen. En als ik wel naar Toronto was gegaan was ik er ook wel overheen gekomen.
oh ja dat zien we inderdaad nog wel een keer gebeurenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Ze is mooi
Nogmaals van harte
[..]
Vrij herkenbaar he...
Zonder gekheid, we weten allebei dat het hem een keer gaat gebeuren dat ie Willem ergens vergeet... Vandaar ook de draagdoeken, wat aan hem vastzit kan niet vergeten worden
En kan iemand m'n tetten vertellen dat ze pas over een week of 10 melk hoeven geven? Met dit weer wil ik wel graag m'n dunne shirtjes kunnen dragen...![]()
Ow hier ook al wel 2 mnd last van,heb van die koffiepads van de Hema,de ellende is alleen dat ik geen borstvoeding ga geven dus ik heb heel die melk niet nodig heb ik ze al tig keer verteldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:48 schreef flugeltje het volgende:
En kan iemand m'n tetten vertellen dat ze pas over een week of 10 melk hoeven geven? Met dit weer wil ik wel graag m'n dunne shirtjes kunnen dragen...![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Wij hebben net ff een andere auto gekocht!! Onze oude is echt op dus we hebben nu een grote gezinswagen... Bah wat worden we burgelijk
Die hebben wij ook. Lekker grote kofferruimte,wel nodig met 2 kinderwagens soms.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik ook gezegd tegen mijn man toen we net voor de geboorte onze grote gezinswagen hadden gekochtWeg met de driedeurs Golf, hier komt de Skoda Octavia
![]()
(en wat naar voor julliemaar wij zijn ook zo ingesteld dat ons kind heel erg belangrijk is, maar niet voor alles op de eerste plaats kan komen en een avondje bij de oppas hoort er daarom idd bij)
Waarom ben je zo onzeker dat het niet lukt dan? Ikzelf gebruik medicijnen waardoor ik geen borstvoedig mag geven vond het eerst wel heel jammer maar heb me er maar bij neergelegd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:29 schreef pessie het volgende:
En Guess, ik wil graag dat melken van je overnemen! Ik ben nu zo onzeker of borstvoeding wel gaat lukken. Ondanks alle voorbereidingen die ik getroffen heb blijft de onzekerheid of het wel gaat lukken.
dekentje.. dekbedje wordt afgeraden ivm warmte stuwing enz.. (wiegendood)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Isabel wat een mooie baby! Gefeliciteerd papa en mama! Geniet ervan.
Flugeltje, veel plezier op de mei markt, gaan wij normaal ook heen maar wij moeten vanavond CL kijken.
En dames hoe zijn jullie deze lekkere warme dag doorgekomen?
Even een vraagje, hebben jullie een dekbedje of een dekentje voor in het bedje? Ik hoor namelijk overal andere antwoorden.
Jammer dat je daarom geen borstvoeding mag geven. Mijn moeder heeft 1 keer 6 weken borstvoeding kunnen geven en daarna stopte het, bij de overige 6 kwam er überhaupt niets op gang. Ben dus bang dat er bij mij ook niets op gang komt. Heb wel kraamzorg met bv-certificaat en lactatiekundige ingeschakeld, maar ik blijf het spannend vinden. Vooral omdat mn borsten weer flink gekrompen lijken en er dus helemaal geen melk uit mij komt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker dat het niet lukt dan? Ikzelf gebruik medicijnen waardoor ik geen borstvoedig mag geven vond het eerst wel heel jammer maar heb me er maar bij neergelegd.
Hier gewoon een dekentje,een dekbedje mag toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |