Hij zegt toe het te bespreken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:18 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw, zucht... U bent vermoeiend.
En blijkbaar denkt ze echt dat Balkenende hier persoonlijk wat aan gaat doen.Geen enkele premier kan dat.
Dit. Balkenende moet eigenlijk gewoon zeggen: dat gaat de politie voor u onderzoeken, daar kan ik niks aan doen en ik heb nog wel meer te doen dan de sores van een moluks vrouwtje oplossen.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij zijn microfoontje op in de auto om een Browntje te maken.
"Balkenende laat het hier finaal liggen. Goeie genade wat een pak rammel krijgt die hier van de kiezer!".quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
Evert ten Napel zou de verkiezingen moeten becommentariëren. "RUTTE HAALT NOG EEN ZETEL, NOG EEN ZETEL BESTE MENSEN, WAT EEN LOEPZUIVER STEMMENKANON".
WEG MET FRITS EN FERRY! WIJ WILLEN EVERT!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
Evert ten Napel zou de verkiezingen moeten becommentariëren. "RUTTE HAALT NOG EEN ZETEL, NOG EEN ZETEL BESTE MENSEN, WAT EEN LOEPZUIVER STEMMENKANON".
Met weer live commentaar.quote:
Geweldige gast idd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:28 schreef Jaja.. het volgende:
Die Evert Ten Napel snapt ook echt niet dat die oude sarcastisch was..
En die oude vent had ook gelijk.
Haha heerlijk, "Zo'n Evert Ten Napel die zegt dan: Bergkamp is een met de bal. Diens vader was loodgieter en diens tante lustte geen andvie. Nou dat vind ik dan een klote verslaggever."
Nee:quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:31 schreef TNA het volgende:
Hoe zou Balkenende zijn na een fles wodka? Nog hollere frasen?
Heb het nooit live gehoord. Ik was in het stadionquote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee:
[ afbeelding ]
En boert hij naar de tv.
Die zit toch alleen op de FP?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Waar blijft onze enige echte fok kloon van Evert?
Cool.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Heb het nooit live gehoord. Ik was in het stadion
Heb je gedronkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lijkt op het sterrenmeisje... Zonder sterretjes
Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cool.Maar je hebt het heus later wel gehoord, toch?
Ik ben dronken van geluk, maar sober van spijs en drankquote:
quote:RHoogland BREKEND PvdA eist onmiddellijke terugkeer PenW.
8 minutes ago via UberTwitter
Jij bent echt slecht in rassen herkennen. Je ziet toch zo dat ze aziatisch is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je gedronken
Blanke vader, donkere moeder....dat zie je zo.
Mooi hoor.
jaaaaa! by far mn meest favorite commentaar-moment die ik ooit live heb mogen aanhoren op televisie..quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Hoor hem live presteren, als een duveltje uit een doosje gewoon.
Alles wat niet blank is noem ik donker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in rassen herkennen. Je ziet toch zo dat ze aziatisch is.
Whehe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Politiek het volgende:
Is dit Godverdomme de EO, ze slijpen de messen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zetten ze de microfoon van de Molukse vrouw niet harder? Ze praten er steeds overheen. Ik ben benieuwd naar haar toevoegingen.
Ik niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zetten ze de microfoon van de Molukse vrouw niet harder? Ze praten er steeds overheen. Ik ben benieuwd naar haar toevoegingen.
Wat mij betreft hadden ze haar microfoon uitgelaten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Die blik van hem toen ze mompelde. Echt zoquote:
gebrek aan opvoeding dan van dat kind van die vd brink....fifa linken met evert ten napel ipv de winnende goal van v basten tegen de moffen...dat is een stukje cultureel erggoed wat in het basisonderwijspakket zou moeten worden opgenomen!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:48 schreef TNA het volgende:
Morgen mag Marijnissen weer eens zeggen dat "peilingen maar Haagse dagkoersen zijn".
En dat het socialer en menselijker moet in Nederland.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:48 schreef TNA het volgende:
Morgen mag Marijnissen weer eens zeggen dat "peilingen maar Haagse dagkoersen zijn".
Op z'n Balkenendes: 't klinkt intelligent maar als je 'r over nadenkt is 't wartaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je bent oud, als je niet meer leert
Waar kwam dat uit dan? Man Bijt Hond in een bejaardenhuis ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:50 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Op z'n Balkenendes: 't klinkt intelligent maar als je 'r over nadenkt is 't wartaal.
Pff weinig opwindende uitzending, alleen die ouwe vent over Evert Ten Napel was leuk, en die zat niet eens in de uitzending.
Een of andere lokale/regionale zender.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar kwam dat uit dan? Man Bijt Hond in een bejaardenhuis ofzo?
Hmmmm, beetje flauw Toad, JP kon moeilijk blijven zwijgen tegen die vrouw.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:42 schreef Toad het volgende:
JP kan er kennelijk een mooi verhaal van maken.
Beetje cynisch idd. Maar het verhaal van JP kwam mij niet authentiek over. Hij kon ook niet veel anders dan er dit van maken. Maar hij liep er een beetje mee weg door haar een 'parel' te noemen etc. En vervolgens hoort ze nooit meer wat van hem (vermoed ik...).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hmmmm, beetje flauw Toad, JP kon moeilijk blijven zwijgen tegen die vrouw.
die parel was wat overdreven, maar de rest had Cohen/Rutte precies hetzelfde gedaan. ook daarvan zou de vrouw nooit meer wat horen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Beetje cynisch idd. Maar het verhaal van JP kwam mij niet authentiek over. Hij kon ook niet veel anders dan er dit van maken. Maar hij liep er een beetje mee weg door haar een 'parel' te noemen etc. En vervolgens hoort ze nooit meer wat van hem (vermoed ik...).
buitenechtelijk kind van Andriesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie was dat popje achter Balkenende in het publiek
Ja die Knevel schijnt flink in de rondte te neuken.quote:
Balkenendequote:Van der Veer: ‘Dieptepunt voor Knevel & Van den Brink’
Geplaatst op vrijdag 21 mei 2010 om 14:24
Foto: EOBert van der Veer, de regisseur van Pauw & Witteman, vraagt zich af waarom er donderdag ’slechts’ 785 duizend mensen keken naar Knevel & Van den Brink op Nederland 1. Van maandag tot en met woensdag zat de talkshow nog op of boven de miljoen kijkers. “Knevel & Van den Brink naar low 785.000 door a) mindere lead-in, b) JP Balkenende of c) Knevel en Van den Brink? Kijkcijfers, altijd boeiend“, zegt Van der Veer, wiens vriendin Judith Osborn donderdag de kieswijzer deed in de EO-talkshow.
unglaublich!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef TNA het volgende:
Die sterretjeschick kreeg ondertiteling, maar deze braadworstknagende snorremans moeten we maar gewoon verstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |