Balkenende?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond onder andere De Grote Leider bij K&B.
Ga je dit nu bij elke reeks doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
Het topic was 165m open, er werden 300 posts gemaakt, dit komt neer op 1.82 posts per minuut (33 seconden per post). Elke user maakte gemiddeld 6.52 posts.
Vorige topic
Jep. Eindelijk niet slaafje Verhagen voor hem in de plaats.quote:
Wilfred Genee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef TNA het volgende:
Téring wat een tempo. Kan iemand me nog updaten welke BN'er dinsdag wat opschreef te stemmen? Ik ben nieuwsgierig.
Komt toevallig morgen ook bij ons in Groningen en volgende week donderdag ook.quote:
Drie D66'ers op rijquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Viola Holt.
Die voorspelde D66 en kreeg ook als advies D66.
Precies, lekker boeiend. Doe dat bij dat geweldige KLB-topic van SBS op zondagavond ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je dit nu bij elke reeks doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Dat valt wel mee. Mensen als Carlo & Irene en Humberto Tan zeggen gewoon VVD te stemmen. Niks mis mee. Gordon en Gerard Joling zijn weer pro-Rita.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik denk dat veel BN'ers D66 stemmen ....
beetje schipperen tussen wat goed is voor je portemonnee (dus geen PvdA/GL/SP) en wat een beetje neutraal en niet provocerend is (dus geen PVV, zelfs geen VVD) ...
en niet te saai (dus geen CDA)
En Louis Van Gaal stemt CDA.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Mensen als Carlo & Irene en Humberto Tan zeggen gewoon VVD te stemmen. Niks mis mee. Gordon en Gerard Joling zijn weer pro-Rita.
Je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
Balkenende, vertel een algemeen verhaal dat dit een schande is
Ik ook. Pauw & Witteman hadden zoiets spannender gebracht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik heb de grootste moeite om dit te volgen.
Ook bij P&W was deze vrouw heel vermoeiend. Daar heeft ze namelijk ook al gezeten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik ook. Pauw & Witteman hadden zoiets spannender gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |