Jij bent echt slecht in rassen herkennen. Je ziet toch zo dat ze aziatisch is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je gedronken
Blanke vader, donkere moeder....dat zie je zo.
Mooi hoor.
jaaaaa! by far mn meest favorite commentaar-moment die ik ooit live heb mogen aanhoren op televisie..quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Hoor hem live presteren, als een duveltje uit een doosje gewoon.
Alles wat niet blank is noem ik donker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in rassen herkennen. Je ziet toch zo dat ze aziatisch is.
Whehe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:41 schreef Politiek het volgende:
Is dit Godverdomme de EO, ze slijpen de messen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zetten ze de microfoon van de Molukse vrouw niet harder? Ze praten er steeds overheen. Ik ben benieuwd naar haar toevoegingen.
Ik niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zetten ze de microfoon van de Molukse vrouw niet harder? Ze praten er steeds overheen. Ik ben benieuwd naar haar toevoegingen.
Wat mij betreft hadden ze haar microfoon uitgelaten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Die blik van hem toen ze mompelde. Echt zoquote:
gebrek aan opvoeding dan van dat kind van die vd brink....fifa linken met evert ten napel ipv de winnende goal van v basten tegen de moffen...dat is een stukje cultureel erggoed wat in het basisonderwijspakket zou moeten worden opgenomen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |