Hij zegt toe het te bespreken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:18 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw, zucht... U bent vermoeiend.
En blijkbaar denkt ze echt dat Balkenende hier persoonlijk wat aan gaat doen.Geen enkele premier kan dat.
Dit. Balkenende moet eigenlijk gewoon zeggen: dat gaat de politie voor u onderzoeken, daar kan ik niks aan doen en ik heb nog wel meer te doen dan de sores van een moluks vrouwtje oplossen.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij zijn microfoontje op in de auto om een Browntje te maken.
"Balkenende laat het hier finaal liggen. Goeie genade wat een pak rammel krijgt die hier van de kiezer!".quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
Evert ten Napel zou de verkiezingen moeten becommentariëren. "RUTTE HAALT NOG EEN ZETEL, NOG EEN ZETEL BESTE MENSEN, WAT EEN LOEPZUIVER STEMMENKANON".
WEG MET FRITS EN FERRY! WIJ WILLEN EVERT!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
Evert ten Napel zou de verkiezingen moeten becommentariëren. "RUTTE HAALT NOG EEN ZETEL, NOG EEN ZETEL BESTE MENSEN, WAT EEN LOEPZUIVER STEMMENKANON".
Met weer live commentaar.quote:
Geweldige gast idd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:28 schreef Jaja.. het volgende:
Die Evert Ten Napel snapt ook echt niet dat die oude sarcastisch was..
En die oude vent had ook gelijk.
Haha heerlijk, "Zo'n Evert Ten Napel die zegt dan: Bergkamp is een met de bal. Diens vader was loodgieter en diens tante lustte geen andvie. Nou dat vind ik dan een klote verslaggever."
Nee:quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:31 schreef TNA het volgende:
Hoe zou Balkenende zijn na een fles wodka? Nog hollere frasen?
Heb het nooit live gehoord. Ik was in het stadionquote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee:
[ afbeelding ]
En boert hij naar de tv.
Die zit toch alleen op de FP?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Waar blijft onze enige echte fok kloon van Evert?
Cool.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Heb het nooit live gehoord. Ik was in het stadion
Heb je gedronkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lijkt op het sterrenmeisje... Zonder sterretjes
Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cool.Maar je hebt het heus later wel gehoord, toch?
Ik ben dronken van geluk, maar sober van spijs en drankquote:
quote:RHoogland BREKEND PvdA eist onmiddellijke terugkeer PenW.
8 minutes ago via UberTwitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |