Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbijquote:-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
Aangezien ReWout de lapo had en geen nieuw topic maakte, heb ik er maar een gemaakt
Tevens de OP even in de wiki neergezet, is makkelijker voor het volgende topic
Heel netjes!..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
We weten allemaal wie het heeft gemaaktquote:
Nu welquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Sproetjes! Jij staat nog niet in het lijstje in de OP..
Kijk maar in de video en naar naam van alle replies in een groene kleurquote:
Maar natuurlijk jonge..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef sinemet het volgende:
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiism, mag ik ook jouw vriendjuh zijn?![]()
Waarom gebruiken vrouwen altijd verkleinwoorden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef sinemet het volgende:
[..]
maar daar maar vrouwtje van, ben al 28 jaar Sinemetje met 2 (.)(.) en een getje
Ja misschien is dat het maar ik vind het niet bijzonder of schattig.quote:
ik woon dan ook niet in roermondquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Sproetjes! Jij staat nog niet in het lijstje in de OP..
Dan hoor je ook niet in de OP hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik woon dan ook niet in roermondik werk er wel
hey ik vroeg er ook niet om!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan hoor je ook niet in de OP he!
Of mag sproetjes toch blijven staan?
Ah jammerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
heeft de ps van mijn ex omgebouwd..
was toendertijd niet goed gelukt, heeft em omgebouwd maar kon alleen dingen afspelen
met t klepje open, we zouden per post wat thuis gestuurd krijgen wat we nog miste en dan via internet bankieren betalen, nooit meer wat van gehoord... of hij moet 4/5 maanden later nog wat gehoord hebben toen het inmiddels uit was
zeer moeilijk te bereiken ook die gasten toen
Dan ga ik liever niet naar zo'n shop. Dadelijk maken ze het nog erger dan het isquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef sproetjes het volgende:
opzich was dat ding toen wel omgebouwd. alleen liep het met een omweg zegmaar. maar hij heeft er toen nooit voor betaald.. was gewoon een hele wazige situatie
vies vettig filmpje was dat met dat geschreeuw enzo hey?quote:
Die gaat de OP inquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
vies vettig filmpje was dat met dat geschreeuw enzo hey?![]()
Ik heb een eckte eckte vette nieuwe voor jullie gemacht - ENJOY!![]()
die dingen heten "ferrero küsschen" en zaten in zon "die beste von ferrero" koker, samen met ferrero rocher en moncheriequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef ManianMan het volgende:
Oh ja Sproetjes, wil je mij vermelden wat nou dat lekkere snoepgoed is die in je kast ligt wanneer je erin kijkt.
Ik wil weleens weten of die echt lekkerder zijn dan ferrero rocher
Hij doet het nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
Danny is de boosdoenerquote:The requested URL "/danny/yt.php?src=6N3Jpxw7Wqo", is invalid.
Reference #9.7fd87a5c.1274301000.208b9d69
Danke schönquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die dingen heten "ferrero küsschen" en zaten in zon "die beste von ferrero" koker, samen met ferrero rocher en moncherie
Gestequote:
Nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
Eerder een gare laptopquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
Geste![]()
wat Hij doet het niet? Je kunt toch wel gewoon een flick van joeptjoep bekijken op die gare pc van je of niet dan, lutser!
Hé!?..Uuuuh..oke!!!..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef sinemet het volgende:
[..]
maar daar maar vrouwtje van, ben al 28 jaar Sinemetje met 2 (.)(.) en een getje
Oh okéquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, nee hoor
Ik woon al samen met mijn vriendinnetje
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef sproetjes het volgende:
nee draai het maar omdan heb je mn correcte leeftijd
hoezo?
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:25 schreef sproetjes het volgende:
lol okenou nu weet je het he
en nu ga ik lekker winkelen in maastricht![]()
Ja ik heb getraind voor zondag (kruisboogschieten)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef sproetjes het volgende:
ah joh je bent toch wel naar buiten gegaan he? t was zo heerlijk
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ija... maarrrr... ik wilde er wel een maken maar had geen tijd om bericht te quoten en dan overal weer de tags te herstellen... en er stond geen link naar de wiki.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
Aangezien ReWout de lapo had en geen nieuw topic maakte, heb ik er maar een gemaakt
Hoe kun je dat nu missen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Ik kom van de bios en loop over de markt. Komt er een kerel aanfietsen vanaf de winkelstraat.
Rijdt vol in dat lage bankje ... erop en erover met fiets en al... Kwam met zijn kinkerschouder op de klinkers.
Gelukkig voor de rest weinig aan de hand dan een pijnlijke schouder en een fiest met een iets gebogen wiel.
Het Munsterplein is ook gevaarlijk..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Ik kom van de bios en loop over de markt. Komt er een kerel aanfietsen vanaf de winkelstraat.
Rijdt vol in dat lage bankje ... erop en erover met fiets en al... Kwam met zijn kinkerschouder op de klinkers.
Gelukkig voor de rest weinig aan de hand dan een pijnlijke schouder en een fiest met een iets gebogen wiel.
Ja, thx..over 4 weken begin ik aan de fysio, hopend dat ik eind Juli & Augustus weer festivalletjes kan afhobbelen zonder moeilijk te moeten doen..quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooohja, klopt! Had je toentertijd gezegd! Waar precies? Van een opstapje afgevallen ofzo was 't he?
Al enig uitzicht op een einde aan je revalidatie?
Beterschap
Da's niet niks. Hopen dat je de zomer nog een beetje kunt rondkomen dan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, thx..over 4 weken begin ik aan de fysio, hopend dat ik eind Juli & Augustus weer festivalletjes kan afhobbelen zonder moeilijk te moeten doen..Het herstel duurt echt lang bij zo'n complicatie, heb wel een mooi plaatje en 7 schroeven in mijn hielbeen zitten nu..
Da's geen probleem, gaat alleen wat langzaam..quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's niet niks. Hopen dat je de zomer nog een beetje kunt rondkomen dan!
Damn, 20 jaar geleden alweer..quote:20 jaar geleden: IRA-aanslag Roermond
Het was donderdag precies twintig jaar geleden dat in hartje Roermond een aanslag werd gepleegd op vier Australische toeristen. Twee van hen kwamen daarbij om het leven. De aanslag werd opgeëist door de IRA, het Iers republikeins leger.
In Roermond herinnert een gedenkteken aan deze gebeurtenis. De aanslag bleek overigens een vergissing. De daders dachten dat ze te maken hadden met Britse militairen, die in de buurt gelegerd waren. Een jaar later werden vier verdachte terroristen vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Misdaadmeter AD: Heerlen en Roermond meest onveilig
Heerlen en Roermond zijn de onveiligste steden van Limburg. Dat blijkt uit de AD Misdaadmeter. Heerlen staat op de 7de plaats in de lijst van onveiligste Nederlandse gemeenten, Roermond op plaats 8. Beide gemeenten doen het daarmee slechter dan vorig jaar, ze zijn allebei één plek gestegen.
Het volledige artikel is te lezen op de L1 site
Mooi hè de natuurquote:Op zondag 30 mei 2010 19:12 schreef wdn het volgende:
Die eerste knal was haaaaaard
Tweede was minder en nu schijnt de zon weer volop
Ik had die weegschaal laten staan voor een set met cola glazenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef wdn het volgende:
Ja tot 3 juni
Gisteren op de gokkastenmachines voor de V+D: 50 euro, 3 keer jackpot.
Nu thuis:
Magnetron
Mixer
Dicer
Weegschaal
Pannini maker
Had ook nog 4 sets met cola glazen maar het was teveel om mee te slepen richting de taxi's dus die die heb ik gedumpt in de Hamstraat
Hier niks, KPN overigensquote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef Tism het volgende:
Hey mijn internet ligt er uit vanaf 19:00uur, direct na die eerste vettige
donderslag, kut Ziggo. Nog iemand last daarvan?
Nee hequote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De Subway in Roermond is vervangen door een of andere ordinaire friettent. Wellicht liep het toch niet meer zo goed daar, jammer, zeker aangezien ik wel een vaste klant daar was.
Cola glazen heb ik al (stuk of 40 is meer dan genoeg voor een alleenstaandequote:Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had die weegschaal laten staan voor een set met cola glazenmaar dat ben ik dan
Oh dat veranderd de zaakquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee heDat was 1 van mijn 2 favo broodjeszaken
[..]
Cola glazen heb ik al (stuk of 40 is meer dan genoeg voor een alleenstaande)
En ik had nog geen weegschaal (het is er 1 voor afwegen van eten niet voor mensen)
Hier internet (ziggo)quote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef Tism het volgende:
Hey mijn internet ligt er uit vanaf 19:00uur, direct na die eerste vettige
donderslag, kut Ziggo. Nog iemand last daarvan?
Pas geleden had ik toch wat meer moeite. Zo te zien hebben ze iets gedaan met mijn advies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef Tism het volgende:
Ah, hij doet het weer, mooi zo! Goede service van Ziggo..
Eigenlijk heb ik nooit klachten over ZIggo, ben al jaren abonee en heb er nog nooit gezeik mee gehad, en deze keer was het ook niet echt een probleem wat vanuit hun kwam, maar de onweersbui van afgelopen Zondag had de versterker in de verdelerkast hier in de straat opgeblazen (wat ik al dacht en ook aan Ziggo heb gemeld)..quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pas geleden had ik toch wat meer moeite. Zo te zien hebben ze iets gedaan met mijn advies.
Bij ons wilde ze eerst een monteur sturen naar ons huis terwijl er meerdere mensen last hadden van storingen van internet. Ik heb ze toen maar geadviseerd om naar de wijkcentrale te gaan alvorens bij de mensen langs te gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nooit klachten over ZIggo, ben al jaren abonee en heb er nog nooit gezeik mee gehad, en deze keer was het ook niet echt een probleem wat vanuit hun kwam, maar de onweersbui van afgelopen Zondag had de versterker in de verdelerkast hier in de straat opgeblazen (wat ik al dacht en ook aan Ziggo heb gemeld)..![]()
Wat ik echter wel super irritant vind is, dat er van de 10 adressen die daar op aangesloten zijn er maar 2 mensen hebben gebeld met Ziggo over problemen met het kabelsignaal, waaronder ik, kut klanten van Ziggo..
Voor Ziggo is het ook fijn als mensen/klanten zelf een beetje meedenken..quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij ons wilde ze eerst een monteur sturen naar ons huis terwijl er meerdere mensen last hadden van storingen van internet. Ik heb ze toen maar geadviseerd om naar de wijkcentrale te gaan alvorens bij de mensen langs te gaan.
Wordt eens tijd dat ze zelf eens logisch gaan nadenkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Voor Ziggo is het ook fijn als mensen/klanten zelf een beetje meedenken..
Godverquote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De Subway in Roermond is vervangen door een of andere ordinaire friettent. Wellicht liep het toch niet meer zo goed daar, jammer, zeker aangezien ik wel een vaste klant daar was.
quote:Gemeente Roermond (Eindstand)
Opkomst: 29699 - 70,3%
Partij voor de Vrijheid:7934 stemmen: ± 39 zetels (26,8%) | 3890 s. 18 z. 12,7%
VVD:5532 stemmen: ± 27 zetels (18,7%) | 4273 s. 21 z. 14,0%
PvdA:4887 stemmen: ± 24 zetels (16,5%) | 6194 s. 30 z. 20,3%
CDA:3670 stemmen: ± 18 zetels (12,4%) | 7260 s. 35 z. 23,8%
SP:3280 stemmen: ± 17 zetels (11,1%) | 5844 s. 29 z. 19,1%
GROENLINKS:1658 stemmen: ± 8 zetels (5,6%) | 1206 s. 5 z. 3,9%
Democraten 66:1620 stemmen: ± 8 zetels (5,5%) | 608 s. 3 z. 2,0%
Partij voor de Dieren:452 stemmen: ± 2 zetels (1,5%) | 560 s. 2 z. 1,8%
ChristenUnie:190 stemmen (0,6%) | 398 s. 2 z. 1,3%
TROTS OP NEDERLAND:184 stemmen (0,6%) | - s. -%
Overig: MenS:75 stemmen (0,3%), Piraten:31 stemmen (0,1%), Feijen:26 stemmen (0,1%), SGP:25 stemmen (0,1%), NwNed:21 stemmen (0,1%), HeelNL:7 stemmen (0,0%), Een:4 stemmen (0,0%), Overige:- stemmen (-%)
http://www.limburger.nl/section/verkiezingentk2010
Lijst Feijen? Trots op Nederland?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef wdn het volgende:
Ik zit bij 'overige'![]()
Maar dit vind ik toch wel een trieste uitslag eigenlijk![]()
TON zit niet bij overigenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijst Feijen? Trots op Nederland?
Alhoewel PVV in sommige dingen absoluut niet rechts is, eerder links. Alleen wat betreft immigratiebeleid zijn ze nogal rechts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
TON stemmer.
Zo vreemd vind ik de uitslag overigens niet hoor.
Roermond is van nature al rechtser (al jaren een VVD bolwerk)
Mijn stem zit ook bij die 31 stemmen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef wdn het volgende:
Nee, ik was 1 van die 31(de grote partijen spraken me totaal niet aan dus ben maar gaan protesteren...)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Mijn stem zit ook bij die 31 stemmen..!
Zal in merkendorp waarschijnlijk het officiele shirtje zijn. en dus lekker prijzig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wdn het volgende:
Als het maar oranje is Sjoerd?
Gokje: in het merkendorp bij de officiele sponsor van de shirts aan dat team. Ik neem aan dat het Nike zal zijn voor Duitsland(?)
[..]
6% van de stemmen is nu bekend
Ik wil dit wel eens horen, daarna even remixen...quote:Muziek oud Roermonds liedje teruggevonden
Het stedelijk museum in Roermond is op een melodie van een lied uit de 17e eeuw gestuit. De tekst, over de grote stadsbrand in 1665, was wel al langer bekend. Door bepaalde rijmschema's daarvan te koppelen aan een bestaande melodie, kwamen onderzoekers van de universiteit van Antwerpen en het Meertens Instituut erachter.
In die tijd werden nieuwe teksten vaak op toen bekende melodieën geschreven. Het lied zal onderdeel gaan uitmaken van een bijzondere expositie over de stadsgeschiedenis van Roermond. Die wordt in oktober gehouden in het nog in te richten Historiehuis. Daar is ook een kaart met daarop de afgebrande panden in 1665.
http://www.l1.nl/content/(...)liedje_teruggevonden
check!quote:
Lijkt er wel op ja..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef nattermann het volgende:
Wat is er aan de hand op de kruising van de Wilhelminasingel/N280? Via alarmeringen al gelezen dat er zeker 5 ambu's naartoe zijn, 4 brandweerauto's
Verkeersongeval met beknelling?
quote:1 HV VKO-BEKNELLING (N.B.: middel hv) WILHELMINASINGEL - N280 18,5 ROER N280
Nee echt!?..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Zit er zo'n achterlijke hier vanuit een tuin met een laser op die helikopter te schijnen
quote:VIER GEWONDEN BIJ ONGEVAL ROERMOND
ROERMOND - Bij een ernstig ongeval op de N280 ter hoogte van het Outlet Center zijn vrijdagavond vier personen gewond geraakt. Twee autos kwamen met hoge snelheid met elkaar in botsing. Een auto belandde in de struiken, de andere vloog over de middenberm.
De brandweer heeft de Duitse auto die in de struiken terecht kwam opengeknipt.
De slachtoffers kregen eerste hulp van een trauma team dat per traumaheli ter plekke kwam.
Over de toestand van de slachtoffers is nog niets bekend.
(geplaatst op: 19 06 10 - 00:38 ) http://www.hetnieuws.in/frameset/1466850
Straks wou ik even bij de intersport gaan kijken in het retail.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:30 schreef DT-PiSanG het volgende:
In het merkendorp ben ik geweest voor het officiële oranje vest, daar deze niet meer bij Intersport (zowel stad als retail) te krijgen is. Dan ga ik daar naar binnen bij Nike en ze hebben echt helemaal NIKS! Ze zijn nl. het outlet en dus dingen van vorige keer en dus alleen de oude shirtjes (voor een hogere prijs dan elders)!
Valt vies tegen dus
Dat soort mongolen mogen ze wat mij betreft echt preventief ruimenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Zit er zo'n achterlijke hier vanuit een tuin met een laser op die helikopter te schijnen
quote:Ondernemers boos op Dancetour
De horeca-ondernemers op de Markt missen inkomsten nu de stichting Dancetour al op zaterdagochtend opbouwt en niet zoals vorig jaar op zaterdagavond.
Roermond
Van onze verslaggever
De horeca-ondernemers, verenigd in stichting Marktplaza, begrijpen niet waarom de stichting Dancetour voor de tweede editie van haar muziekevenement in Roermond al op zaterdagmorgen is begonnen met opbouwen voor het evenement dat vandaag (27/6) wordt gehouden. Zes van de negen zaken zijn dicht tijdens Dancetour waar vele honderden jongeren op af komen.
Luuk Jacops van Marktplaza: "Vorig jaar heeft men pas op zaterdagavond opgebouwd, waardoor wij nog een volle dag konden verdienen aan de bezoekers van de zaterdagmarkt. Dat was nu niet mogelijk. Wij zijn al met tegenzin akkoord gegaan met dit evenement omdat ze hun eigen drankverkoop hebben en de Markt afzetten met schermen. Maar nu hebben we het wel gehad met de Dancetour.” Volgens Jacops sluiten een groot deel van de horeca-ondernemers zijn deuren tijdens het evenement. Dat waren er gistermiddag zes van de negen. Volgens woordvoerder Annelies van Geest van stichting Dancetour heeft de gemeente Roermond een vergunning verleend om vanaf 8 uur in de ochtend op te bouwen op zaterdag.
Burgemeester Henk van Beers (CDA) van Roermond zegt het evenement zo snel mogelijk te willen evalueren. "Mij hebben ook klachten bereikt van omwonenden en de horeca. Dancetour is populair bij de jeugd, maar het moet niet zo zijn dat omwonenden en ondernemers nadelen ondervinden.”
Lekker dan met dit weerquote:MAASTRICHT - In delen van de Limburgse dorpen Reuver en Swalmen komt sinds de vroege vrijdagochtend geen water meer uit de kraan. Dat komt volgens een woordvoerder van Waterleidingmaatschappij Limburg WML door vijf breuken in de waterleidingen.
Mensen kunnen op enkele noodtappunten in beide dorpen met emmers en jerrycans water halen. Daartoe zijn brandkranen aangepast voor het aftappen. Op de website www.wml.nl kunnen inwoners zien waar de watertappunten staan. WML waarschuwt wel dat dit water voor consumptie eerst moet worden gekookt.
Hoeveel mensen precies getroffen zijn door de drooggevallen waterleiding, kon WML nog niet zeggen. Ook de oorzaak van de lekkages is nog onbekend. WML werkt volgens de woordvoerder met man en macht aan het herstel van de watervoorziening.
HIer ook gelukkig niet, maar nu weer op naar Roermond voor het voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is SWalmen Noord.
Heb er zelf gelukkig geen last van gehad.
Dacht dat je niks om voetbal gafquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
HIer ook gelukkig niet, maar nu weer op naar Roermond voor het voetbal
Ik was daar ook met een oranje shirt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:44 schreef nattermann het volgende:
Zo naar het stationsplein, voetbal kijken. Ben te herkennen aan mijn oranje tshirt!
Ah! De pleuris is er weer eens uitgebroken, wat ik al had voorspelt..quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik was daar ook met een oranje shirt!
Wij hebben elkaar dus zeker gezien
Het werd op een gegeven moment daar te erg. Stel van die kutjochies die met glazen begonnen te gooien en plantenbakken leeg haalden om met de grond te kunnen gooien
Politie kwam pas na de wedstrijd langs...quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah! De pleuris is er weer eens uitgebroken, wat ik al had voorspelt..![]()
Ik heb lekker bij vrienden zitten kijken, en weer de pot verloren hoewel ik toch al 3 keer een goede eindstand had voorspelt..
Toch fijn dat ik het Tourjournaal heb gekeken. Daar maak je zoiets zelden mee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik was daar ook met een oranje shirt!
Wij hebben elkaar dus zeker gezien
Het werd op een gegeven moment daar te erg. Stel van die kutjochies die met glazen begonnen te gooien en plantenbakken leeg haalden om met de grond te kunnen gooien
Uiteraard..quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Politie kwam pas na de wedstrijd langs...
Lucky you!!!..quote:Ben de 2de helft bij fair play binnen gaan zitten (200 euro gekregen en goed beeld)
Ik stond er acher (tussen de tap en de frituur/doedels)quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef nattermann het volgende:
Nu terug, geen politie gezien, niet nat van het bier
Van bovenaf gezien: linksonder bij de tap is de beste plaats
Ik tussen de King en het pleinquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik stond er acher (tussen de tap en de frituur/doedels)
maar met maar 1 oog zo'n scherm is redelijk vermoeiend kijken
Ik zag net na die knal wel net boven het station een rookpluim...quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef Maureentje het volgende:
Wat was eigenlijk die keiharde knal na de wedstrijd ? kwam dat van het statsieplein af ?
Ik had net voor de wedstrijd het briljante idee om een broodje bij Doedels te halen (kansloos ik weet hetquote:
al qaida zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zag net na die knal wel net boven het station een rookpluim...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had net voor de wedstrijd het briljante idee om een broodje bij Doedels te halen (kansloos ik weet het) dus ik eindigde daar tussen Doedels en tap
Dan stond ik zo ongeveer naast jouquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik stond er acher (tussen de tap en de frituur/doedels)
maar met maar 1 oog zo'n scherm is redelijk vermoeiend kijken
WOW dat heb ik ook gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan stond ik zo ongeveer naast jou
Kunnen die eikels die met glazen flessen gaan gooien niet preventief geruimd worden? Naast me had iemand een flinke hoofdwond... Vriend van me had nét geluk, zo'n fles kwam net tussen hem en iemand anders in op de grond terecht. Die knal was inderdaad van een vuurpijl na de wedstrijd op het stationsplein. Maar het was toch wel gezelligEn nu koppijn....
quote:Onder de titel Roermond Swingt! zijn de JazzNight en de BluesNight in Roermond vanaf 2009 verenigd in 1 bruisend en swingend muziekweekend in de derde week van juli.
2010:
Vrijdag 16 juli is het Kloosterwandplein decor vóór en in het teken ván de Blues met dit jaar alvast: Dwayne & The TexMeXplosion en de Jeroen Sweers Boogie Woogie Band, en Jeremy & The Groovebreakers afgesloten met de reeds traditionele BluesNightAfterparty in Café de Weegbrug.
http://www.bluesnight.nl/
Zaterdag 17 juli treden vanaf 16.00 uur maar liefst 7 bands voor het voetlicht en zullen Jazz en aanverwante muziekstromingen de hoofdmoot zijn van een wervelende JazzNight gevuld met de crème de la crème van de Nederlandse JazzScene.
Dit jaar: Organic, Francien van Tuinen & Tripod, Rob van de Wouw , Bart Lust Quintet, The Young Sinatra's en hét nieuwe zangtalent van Nederland Charlene.
De Big Band Boesten bijt het jazzspits af in een goede traditie met ook dit jaar weer een verrassende gastsolist, niemand minder dan de nestor van de Nederlandse Jazztrompet Ack van Rooyen!
(State of Monc komt dit jaar helaas niet maar staat al vast als eerste band voor 2011 op het affiche.)
Zoals altijd is de entree voor de Jazz- én BluesNight helemaal gratis!
http://www.jazznight.nl/
ik om 19.00quote:Op zondag 11 juli 2010 16:35 schreef wdn het volgende:
Ik ben om 18:00 op het stationsplein te herkennen aan mijn oranje shirt
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef ReWout het volgende:
- Leren
- Ijsje eten
- Leren
- Eventjes ontspannen
- Leren
- BBQ-en
- Vrienden uitzwaaien die naar de stad gaan om voetbal te kijken
- Leren
- Voetbal kijken (1ste helft)
- Leren
- Voetbal kijken (2de helft)
- Huilen of lachen
- Leren
quote:Ole!
Ole!
Na die mooie, warme reis door 't zonnige Spanje
Vergeet ik alles, ik denk alleen nog Spaans
Heel m'n kamer straalt van rood en van oranje
De felle kleuren van de Spaanse zon en maan
De Spaanse furie heeft me zo geraakt
Dat temperament veroverde m'n hart
refr.:
Ik hou van dansen en muziek (e viva in Swalmen)
Van oude trots en romantiek (e viva in Swalmen)
Een serenade aan 't balkon (e viva in Swalmen)
Geef mij maar allen dagen zon (Ja Swalmen where I belong)
In m'n handen klepperen de castagnetten
En de flamenco die stamp ik met m'n voet
Ik draag enkel Andalusische toiletten
En op m'n hoofd staat een grote, zwarte hoed
Bij Spaanse vino en gitaarmuziek
Beleef ik steeds weer echte romantiek
refr.
Nu zit ik weer eenzaam in m'n eigen kamer
Terwijl de regen m'n dromen overspoelt
'k Zou de muren willen wegslaan met een hamer
Want er is niets wat m'n Spaanse vuur nog koelt
Met bandarillos stevig in de hand
Verjaag ik kou en regen uit ons land
refr.
Ole!
Lalaala lalalalalaa e viva Espagna
Lalaala lalalalalaa
..quote:TELEURSTELLING OP STATIONSPLEIN (filmpje)
ROERMOND - Een volledig gevuld Stationsplein in Roermond zag net als de rest van Nederland hoe de finale tegen Spanje verloren ging. De enorme teleurstelling was ook in Roermond voelbaar en van de gezichten van de duizenden Oranje fans in Roermond te lezen...
Bron, TVE11ef
Klopt inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zag trouwens dat de WDR gisteravond ook met 2 camerawagens op het Stationsplein stond:
http://www.wdr.de/tv/aks/(...)w27/0711/holland.jsp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
Nog nooit zoveel omgewaaide bomen op de weg gezien in Roermond! St. Wirosingel, Koninginnelaan alles gestremd, ben nog ff langs De Weerd gereden, tis een rampgebied..
quote:Goede daad
Roermond kwam nog de melding dat twee meisjes dat midden door vanuit De Weerd naar huis fietsten, door iedereen genegeerd werden totdat een Somalisch gezin in een klein autootje de meisje meenamen, en veilig naar huis brachten.
Om overbelasting te voorkomen raadt de brandweer mensen aan alleen in noodgevallen 112 te bellen. Kabelbedrijf Ziggo meldt dat in grote delen van
Oeh! Ik ben ze niet tegen gekomen toen ik een rondje De Weerd maakte tijdens de storm, anders had ik ze natuurlijk ook wel even een lift gegeven..quote:
Dat zie je hierboven op de foto's... Hele dak ingestort.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Remunj88 het volgende:
Weet iemand wat er gaande is/was op de oranjelaan bij het ziekenhuis?
Ik heb er nog niks van gelezen/gehoord.
om half 8 is de OvD-G Midden opgeroepen. om 22 uur was alles nog afgezet door de stadswachten.
Nog een woning aan de andere kant van die wijk waarvan het dak niet is blijven zitten..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zie je hierboven op de foto's... Hele dak ingestort weggewaaid.
Dan snap ik niet wat de OvD-G(eneeskundig) erbij moet zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zie je hierboven op de foto's... Hele dak ingestort.
Gewonden bij gevallen misschien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Remunj88 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat de OvD-G(eneeskundig) erbij moet zijn.
In Swalmen bij mij achter bij de Swalm stond vanmorgen anders ook de hoogwerker van de brandweer om een boom in stukken te zagen die nog net met wat takken op een huis lag. Maar bij de Weerd zag het er echt heftig uit, ben blij dat Solar nu niet is...quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen naar het werk gereden.
In Swalmen leek het mee te vallen. Wel veel takjes van bomen. Maar pas thv het Retaipark zag ik de eerste omgewaaide boom.
Het lijkt of Roermond stuk zwaarder getroffen is.
Liever Burgerkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Op naar vrolijker nieuws, Roermond krijgt zijn derde McDonald's?
Of misschien is dat ook geen vrolijk nieuws...
Waar? Op het Retailpark zijn ze inmiddels begonnen met de bouw van een KFC..quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Retailpark of outdoor center, daar zijn ze nog niet uit, zie de Limburgerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Waar? Op het Retailpark zijn ze inmiddels begonnen met de bouw van een KFC..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef nattermann het volgende:
Beter halen ze die McDonalds op het Munsterplein weg en maken ze daar een Burger King HARD ROCK CAFE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ja met McDrive.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Haha, die zie je toch alleen in wereldsteden.... ow wachtquote:
Die zou er toch ook komen? Op het station of stationsplein meen ik?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja met McDrive.
Maar zou liever een Burger King erbij zien in het centrum![]()
Doedels >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Subwayquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef knep het volgende:
Subway weg en een 3e Mac.
Roermond glijdt weg...
Tja, dat idd..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:42 schreef knep het volgende:
Tja, dan heb je binnenkort een ander favoriet tankstation.
Ach, niet zeuren, ik ben gebonden aan de Shell en dat is verre van handig als je in Swalmen woont...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:33 schreef Tism het volgende:
[KLB] Gemeente Roermond powned mensen die op autogas rijden.
Heb ik net even getanked bij mijn favorite tankstation (@Maasbrug), lees ik daar dat ze gaan stoppen met het verkopen van autogas op last van de gemeente ivm de veiligheid in de omgeving van het tankstation.
Nu ze daar dat nieuwe appartementencomplex (bij het Outlet) hebben gebouwd is dat tankstation te dicht op het woongebied komen te liggen en mag men volgens de Nederlandse wetgeving daarom geen autogas meer aanbieden.
Dat wil dus zeggen dat er in Roermond nog maar 2 tankstops zijn waar men autogas kan tanken, namelijk het aan de Maastrichterweg (bij het politiebureau) en bij de grensovergang op de N280 (Golden Tulip landhotel Cox)..
[/KLB]..
Heb je er 4 tegelijk nodig dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:35 schreef Tism het volgende:
Ik hoop echt dat ze bij die nieuwe Rijmar (@RetailPark) maarliefst 4 autogas pompen hebben..
Meen je niet, kom ik mijn auto nergens kwijtquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:50 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik hoorde die knal gisteren ook... mijn raam bonsde ervan...
Dus vanaf September elke zondag koopzondag... dat is wat voor die Duitsers
Eindelijk, het begint bijna op een echte stad te lijkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/100729950/1008
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eindelijk, het begint bijna op een echte WERELDstad te lijken
Als je Roermond vergelijkt met, pak hem beet, 15 jaar geleden, dan is Roermond echt volwassen geworden op veel gebieden... nu nog een HBO of universiteit binnenhalen, zodat er ook meer een uitgaanscultuur komt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eindelijk, het begint bijna op een echte stad te lijken
Dat roep ik ook al jaren, maar dat zie ik niet meer gebeuren...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Als je Roermond vergelijkt met, pak hem beet, 15 jaar geleden, dan is Roermond echt volwassen geworden op veel gebieden... nu nog een HBO of universiteit binnenhalen, zodat er ook meer een uitgaanscultuur komt.
Tuurlijk Roermond is natuurlijk ook een toeristische trekpleisterquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/100729950/1008
Uhhh ja dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tuurlijk Roermond is natuurlijk ook een toeristische trekpleister![]()
Tuurlijk... vergeleken met de meeste steden van hetzelfde kaliber, is Roermond een ware toeristische trekpleister.. kijk alleen maar al na het DOC (wat je er ook van vinden mag) Na de Efteling is het de tweede grote attractie in Nederland qua bezoekers. Die steekt Roermond toch effe in de zak.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tuurlijk Roermond is natuurlijk ook een toeristische trekpleister![]()
De komende jaren zeker niet neequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al jaren, maar dat zie ik niet meer gebeuren...
Wel grappig om te vermelden dat terwijl heel Limburg krimpt, Roermond de enige gemeente is die de afgelopen jaren een bevolkingsgroei heeft gezien... ze doen er toch wel iets goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hoorde afgelopen weekend een mooie.
Roermond (in naam van J. van Rey) denkt in Stenen, niet in mensen.
ook even bij vermelden dat we de armste wijk van Nederland in de gemeente hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Wel grappig om te vermelden dat terwijl heel Limburg krimpt, Roermond de enige gemeente is die de afgelopen jaren een bevolkingsgroei heeft gezien... ze doen er toch wel iets goed.
Meer plaats voor goede kroegen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ook even bij vermelden dat we de armste wijk van Nederland in de gemeente hebben.
Ach eerlijk is eerlijk die volle parkeerplaatsen bij Retail en Outlet zien er leuk uit.
Zeker als ze over een paar jaar nog drukker bezet zijn. Dan zijn in de binnenstad en de winkels in de kernen uitgestorven door dat er niet op te boksen valt tegen deze megawinkels.
Vertrek van winkels in de kernen betekend ook dat er jeugd wegtrekt. Verenigingen doodbloeden, panden onnodig leeg komen te staan, trekt weer.... nouja vul de rest zelf maar in.
Wat heeft de Donderberg met de bevolkingsgroei te maken? Ach, de stad is 'booming' zelfs tijdens de crisis en dat kan je van de meeste steden toch niet zeggen. Toen het outlet er kwam was ook iedereen bang dat niemand meer de binnenstad in zou gaan, maar het bleek dat het outlet juist aanvulde en mensen ook doorliepen naar de binnenstad... Ik zie het gevaar niet zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ook even bij vermelden dat we de armste wijk van Nederland in de gemeente hebben.
Ach eerlijk is eerlijk die volle parkeerplaatsen bij Retail en Outlet zien er leuk uit.
Zeker als ze over een paar jaar nog drukker bezet zijn. Dan zijn in de binnenstad en de winkels in de kernen uitgestorven door dat er niet op te boksen valt tegen deze megawinkels.
Vertrek van winkels in de kernen betekend ook dat er jeugd wegtrekt. Verenigingen doodbloeden, panden onnodig leeg komen te staan, trekt weer.... nouja vul de rest zelf maar in.
Als er geen/weinig mensen wonen heeft een kroeg ook weinig zin.quote:
Waarom wordt dat altijd die mensen in de mond gelegd??? Er zijn ook zat kleine zaken die met alle plezier op zondag open gaan. Dan zijn ze maandag maar dicht... Laat ze dat eens zelf beslissen. Als je winkel niet genoeg omzet draait om bestaansrecht te hebben, tja.... Ze worden niet verplicht om open te gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Echter worden de kleine ondernemers worden de dupe, aangezien hun te weinig personeel hebben om hun zaak elke zondag open te houden. En om 7 dagen in de week te werken is ook niet echt goed voor je huwelijk.
Wordt niks in de mond gelegd, hoor dit van meerdere winkeliers.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom wordt dat altijd die mensen in de mond gelegd??? Er zijn ook zat kleine zaken die met alle plezier op zondag open gaan. Dan zijn ze maandag maar dicht... Laat ze dat eens zelf beslissen. Als je winkel niet genoeg omzet draait om bestaansrecht te hebben, tja.... Ze worden niet verplicht om open te gaan.
Sorry, maar we leven niet meer in 1950. Ik ben allang blij dat ik ook de keuze heb om op zondag mijn boodschappen te kunnen doen. Een winkel die écht toegevoegde waarde heeft blijft toch wel klanten trekken. Winkeliers worden dan ook creatiever in mijn ogen, zij mogen ook wel eens met de tijd meegaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Wordt niks in de mond gelegd, hoor dit van meerdere winkeliers.
Je kunt inderdaad een andere dag sluiten, maar dan verlies je het dus van de concurrent die wel open is.
Heeft niet alleen met bestaansrecht te maken, ook zoals eerder gezegd een sociale factor in de kleinere kernen.
Cultuur bij een non-profit organisatie is niet bepaald vergelijkbaar met een commerciële organisatie als een winkel... Maar goed, als blijkt dat het écht niet meer kan, dan is dat misschien wel het beste. Ben wel eens in de Azijn geweest toen er 10 man aanwezig waren, tja, dan draai je toch weer om. Organisatoren van evenementen daar houden er dan ook vanzelf mee op, dus dan ebt het ook langzaam weg daar... Jammer, maar helaas.quote:Misschien niet helemaal in dit straatje maar okay. De azijnfabriek wordt ook al jaren kunstmatig in leven gehouden met tal van subsidie's en weet ik niet wat nog meer. Moeten we die dan ook maar sluiten, omdat het blijkbaar geen bestaansrecht heeft? ps ja ik weet dat er een cultuurtempel komt bij het eci complex.
Ja maar... een winkelier verdient toch aan klanten die bij hem binnen komen en dingen kopen? Dus de zondag is een ideale dag om nu net WEL open te zijn want de meesten werken toch echt ma-vr van 08:30-17:00. Waarom kan elke winkelier niet voor zichzelf eens controleren welke morgens tussen di en vr het totaal onzinnig is om open te zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Wordt niks in de mond gelegd, hoor dit van meerdere winkeliers.
Je kunt inderdaad een andere dag sluiten, maar dan verlies je het dus van de concurrent die wel open is.
Heeft niet alleen met bestaansrecht te maken, ook zoals eerder gezegd een sociale factor in de kleinere kernen.
Misschien niet helemaal in dit straatje maar okay. De azijnfabriek wordt ook al jaren kunstmatig in leven gehouden met tal van subsidie's en weet ik niet wat nog meer. Moeten we die dan ook maar sluiten, omdat het blijkbaar geen bestaansrecht heeft? ps ja ik weet dat er een cultuurtempel komt bij het eci complex.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Tism het volgende:
Ik was vandaag sinds lange tijd weer eens in Roermond - Noord..
Als je dat zo zegt, dan lijkt het net alsof je het over een dorp hebt..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vanuit Swalmen-Zuid in Swalmen bent geweest?
-----------------------------------------------------quote:Voorstel: Trouwen in Roermond kan 24 uur per dag
Als het aan de gemeente Roermond ligt, kunnen mensen die in het huwelijksbootje stappen dat voortaan doen op een tijdstip dat het hùn uitkomt. Per 1 januari moet er als het aan het college van B en W ligt 7 dagen per week, 24 uur per dag een trouwambtenaar beschikbaar zijn. De gemeenteraad moet het plan wel nog goedkeuren. Het voorstel is een vervolg op het vrijgeven van 10 oktober als trouwdatum.
De makkelijk te onthouden datum 10-10-2010 valt namelijk op een zondag.
quote:Grote verkeersdrukte in Roermond door scoutingevenement
Het verkeer rond het jubileumkamp van de Scouting Nederland in Roermond staat helemaal vast. De toegangswegen zitten verstopt met auto's van mensen die kinderen naar de JubJam brengen. Het scoutingkamp, dat maandag is begonnen, wordt gehouden om te vieren dat Scouting Nederland 100 jaar bestaat. Ongeveer 11.000 scouts kamperen de komende anderhalve week op de Groote Stadsweide bij Roermond.
gezellig... ik moet over een uur aan de roerkade zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het wordt steeds gekker:
Roermond: Het Las Vegas aan de maas
[..]
-----------------------------------------------------
Te hopen dat er hier geen Love Parade achtige toestanden plaatsvinden:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Omdat ze dat geinige uniform hebben denken ze dat ze overal door kunnen lopen... mooi niet dus, dat heb ik ze vandaag wel laten zien... die gasten huilen wel snel zeg...
daar wilde ik afgelopen maandag ook even naar de kapper... 3 dames aan t knippen, 8 mensen die zaten te wachten... een uur later waren het er 12 ofzo... ja daahaag dan geef ik ergens anders wel wat meer geld uit waar ik meteen geholpen word.. ga geen uren wachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef nattermann het volgende:
Is er op de markt iets gaande? Kan het hier horen.
Wat een drukte in de stad vandaag trouwens2 uur zitten wachten bij de Brainwash.
Is goed voor de stad, als je ziet hoeveel mensen erop afkomen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op de markt is in elk geval vandaag het Stihl Benelux Kampioenschap Timbersport.
Vind het sowiezo onzin allemaal die evenementen in Roermond.
Terwijl de vereningingen massaal minder subsidie krijgen, wordt het (gemeenschaps)geld aan de andere kant over de balk gesmeten voor oa onderstaande evenementen.
Bevrijdingsfestival
Solar Festival
JubJam100
Eneco Tour.
Beneluxkampioenschap Timbersports.
Zeilwedstrijden Gay Games Colonia.
Ijssculpturen en Zandsculpturen Festival
Beter focussen ze zich op 1 a 2 evenementen per jaar, en geven ze vereningingen meer subsidie.
Kunnen verenigingen door zelf evenementen te organiseren, ook de kas spekken.
Jij moet voor de gemeente Roermond gaan werken en alles tegenwerken zodat de stad teruggaat na 15 jaar geleden, zodat mensen buiten Limburg weer kunnen zeggen... ''Roermond? Ligt dat in Nederland?"quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
die aantallen haal je met 1 a 2 evenementen inderdaad nooit. Maar wat is de toegevoegde waarde.
zijn het identieke bezoekers (ik weet bij solar dat ook de weekendkaarten daar meetellen).
Net of die mensen wat interesseerd of een festival in Roermond, Amsterdam of Schubbekutteveen georganiseerd wordt. De gemeente wil de voetbalverenigingen al verregaande samenwerking (lees: toekomstige fusie) laten aangaan, om de kosten te laten drukken. Waarom dan wel dit soort evenemten organiseren die minstens net zo veel kosten. Een stad/gemeente bestaat voor en door inwoners. Niet door bezoekers.
De toegevoegde waarde is dat steeds meer mensen de stad leren kennen, waardoor er ook steeds meer ogen op de stad worden gericht, en mensen het misschien wel aantrekkelijk gaan vinden om zich hier te vestigen omdat een groeiende stad steeds meer mogelijkheden te bieden heeft. Dat is alleen maar winst, dat ga jij straks ook wel ergens merken..quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
die aantallen haal je met 1 a 2 evenementen inderdaad nooit. Maar wat is de toegevoegde waarde.
zijn het identieke bezoekers (ik weet bij solar dat ook de weekendkaarten daar meetellen).
Jawel..quote:Net of die mensen wat interesseerd of een festival in Roermond, Amsterdam of Schubbekutteveen georganiseerd wordt.
Goed zo..quote:De gemeente wil de voetbalverenigingen al verregaande samenwerking (lees: toekomstige fusie) laten aangaan, om de kosten te laten drukken. Waarom dan wel dit soort evenemten organiseren die minstens net zo veel kosten. Een stad/gemeente bestaat voor en door inwoners. Niet door bezoekers.
Op de Markt in Roermond vindt vanavond tussen tien uur en middernacht een reconstructie plaats..quote:
is een nepfilmpje van een aantal jaren oud al.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:29 schreef milowflow het volgende:
Abdel in Roermond.
http://www.dumpert.nl/med(...)ghetto_roermond.html
Kent iemand hem?
Nee je bent niet de enigequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die JubJam de hele tijd verwart met YabYum ?
Wat een naam
Nee je bent niet de enige hahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een naam
En ze flikkeren al hun rotzooi gewoon op grond en dat noemen zich scoutsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige haha
Ik word echt gek van die kinders, ze lopen je voor de voeten en ze gaan met zn alle massaal de winkels in.
En christenen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn ook allemaal dikke Drenten en Friezen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
Of in de reet. Daar schijnen ze goed in te zijn nl.
Mooi zo, begon al een beetje misselijk te worden van mijn Signature, tis tijd voor een nieuwe..quote:
Nee, dat zei al iedereenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een naam
Hoe gaat de titel luiden van nr 15 ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Mooi zo, begon al een beetje misselijk te worden van mijn Signature, tis tijd voor een nieuwe..![]()
[ ROERMOND - REMUNJ ] # 15 - Waar het regent!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hoe gaat de titel luiden van nr 15 ?
Nee..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ ROERMOND - REMUNJ ] # 15 - Waar het regent!
[ ROERMOND - REMUNJ ] # 15 - Waar je Tism niet zo moet plagen !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ ROERMOND - REMUNJ ] # 15 - Waar het regent!
Goed gedachtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ohhhhhh JubJam zal ws. voor JubileumJamboree gaan ofzoiets
Viel me net in
[ ROERMOND - REMUNJ ] # 15 - Eine sjtad vol mit pruusje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[ ROERMOND - REMUNJ ] # 15 - Waar je Tism niet zo moet plagen !
Ik denk dat die brand in Echt een grotere prioriteit had, ze hebben die trailer waarschijnlijk gewoon rustig laten affikken zonder gevaar voor de omgeving..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond stond die trailer met Intratuin reclame langs de weg bij de oprit van de N280 bij retailpark in de fik. Brandde al aardig toen ik er langs kwam, maar er was nog geen brandweer te bekennen, wel iemand van een beveiligingsbedrijf, dus ik ging er maar vanuit dat die de brandweer had ingelicht![]()
Mijn gok: iemand was dat ding zat en heeft 'm in de fik gezet...
Ik ga denk ik toch maar eens serieus ga kijken wat voor mogelijkheden er zijn om superrrrrrrrrsjnel internet in de auto te verkrijgen, lijkt me wel gaaf om vanuit de auto te kunnen FOK!ken en p2000 meldingen te gaan checken..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wist ik ook niets vanaf nee.
Gisteren nog even naar Echt geweest voor die fik.
P2000 FTW
Mooi al die ramptoeristen
Same here..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik ambulances of brandweer hoor kijk ik meteen op iPhone voor P2000 en of het in de buurt is
Haal wel vaker dat soort fratsen uit om naar ongelukken en branden te kijkenSoort van zieke hobby
Alleen jammer dat je politiescanner niet meer kan zien.
Zal vast genoeg promotie buiten Roermond aan gegeven zijn. Want die evenementen trokken toch massaal mensen van buiten Roermondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef Tism het volgende:
Net weer een geweldige vuurwerkshow gemist omdat hier de promotie van evenementen zo lekker soepel en alleen maar van mond op mond gebracht wordt..![]()
Roermond vierde uitbundig dat de scouts zijn opgerot..
Dit was geen groot evenement, en juist bij die kleine evenementjes ontbreekt het 9 van de 10 keer aan promotie. Ik wist ook van niets.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zal vast genoeg promotie buiten Roermond aan gegeven zijn. Want die evenementen trokken toch massaal mensen van buiten Roermond
Het ging niet om die scouts, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
10.000 scouts noem ik niet kleinschalig.
Echt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef sproetjes het volgende:
Woon ik in echt... Mis ik die brand.... djuu
Solar is hier ook prima te horen iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef wdn het volgende:
Kan iemand een electriciteitkabel in West Roermond kapot maken?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef wdn het volgende:
Kan iemand een electriciteitkabel in West Roermond kapot maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |