Jup, had toen alle drie de soorten bier genomen. Kon daarna niet meer op m`n benen staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
voor de TT
Ik wil ook eens naar Alfa gaanmag je dan ook proeven ofzo
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup, had toen alle drie de soorten bier genomen. Kon daarna niet meer op m`n benen staan.
Kijk aan, dat motiveerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup, had toen alle drie de soorten bier genomen. Kon daarna niet meer op m`n benen staan.
Omdat we al samengekomen zijn en dit overzichtelijker voor het zoeken in het STA subforumquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef solaire het volgende:
waarom is de OP titel anders? met die oude sprongen we er lekker tussen uit
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Argo het volgende:
Ik heb nog een ding voor de brand brouwerij zat in mijn kerst pakket. Zal ik maar eens ooit gaan ?
Ok moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga aanpakken het is natuurlijk weer kloten om der te komen met vervoer etc.quote:
Was een van de economische motoren van Nederland. Toentertijd was Limburg minstens zo belangrijk als de Randstad nu is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
Tvp. Wat is de toegevoegde waarde van het mijnwerkers plaatje das al zo lang geleden.
Tis een stukje oud cultuur, en Limburgers zijn algemeen nuchtere mensen. Nuchterder dan Hollanders, die denken dat ze het hoog geschopt hebben. Maar vergeten zijn dat er vroeger mensen hard gewerkt hebben. Om te zorgen voor dat gene wat we nu hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
Tvp. Wat is de toegevoegde waarde van het mijnwerkers plaatje das al zo lang geleden.
Maakt toch niet uit ? Wereld oorlog 2 heb je ook niet mee gemaakt, toch willen de hoge bazen van het land dat je hierover leert op school etc. Dus tja, als het verleden niet belangrijk was was er ook geen geschiedenis! Toch word dat vak gegeven!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:15 schreef ReWout het volgende:
Ja ok tuurlijk. Maar is wel beetje erg verouderd. Heb het zelf iig allemaal niet meegemaakt. Boeiend
Fiets toch argo, zie je meteen wat van onze mooie provincie!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga aanpakken het is natuurlijk weer kloten om der te komen met vervoer etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |