Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbijquote:-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
Aangezien ReWout de lapo had en geen nieuw topic maakte, heb ik er maar een gemaakt
Tevens de OP even in de wiki neergezet, is makkelijker voor het volgende topic
Heel netjes!..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
We weten allemaal wie het heeft gemaaktquote:
Nu welquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Sproetjes! Jij staat nog niet in het lijstje in de OP..
Kijk maar in de video en naar naam van alle replies in een groene kleurquote:
Maar natuurlijk jonge..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef sinemet het volgende:
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiism, mag ik ook jouw vriendjuh zijn?![]()
Waarom gebruiken vrouwen altijd verkleinwoorden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef sinemet het volgende:
[..]
maar daar maar vrouwtje van, ben al 28 jaar Sinemetje met 2 (.)(.) en een getje
Ja misschien is dat het maar ik vind het niet bijzonder of schattig.quote:
ik woon dan ook niet in roermondquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Sproetjes! Jij staat nog niet in het lijstje in de OP..
Dan hoor je ook niet in de OP hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik woon dan ook niet in roermondik werk er wel
hey ik vroeg er ook niet om!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan hoor je ook niet in de OP he!
Of mag sproetjes toch blijven staan?
Ah jammerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
heeft de ps van mijn ex omgebouwd..
was toendertijd niet goed gelukt, heeft em omgebouwd maar kon alleen dingen afspelen
met t klepje open, we zouden per post wat thuis gestuurd krijgen wat we nog miste en dan via internet bankieren betalen, nooit meer wat van gehoord... of hij moet 4/5 maanden later nog wat gehoord hebben toen het inmiddels uit was
zeer moeilijk te bereiken ook die gasten toen
Dan ga ik liever niet naar zo'n shop. Dadelijk maken ze het nog erger dan het isquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef sproetjes het volgende:
opzich was dat ding toen wel omgebouwd. alleen liep het met een omweg zegmaar. maar hij heeft er toen nooit voor betaald.. was gewoon een hele wazige situatie
vies vettig filmpje was dat met dat geschreeuw enzo hey?quote:
Die gaat de OP inquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
vies vettig filmpje was dat met dat geschreeuw enzo hey?![]()
Ik heb een eckte eckte vette nieuwe voor jullie gemacht - ENJOY!![]()
die dingen heten "ferrero küsschen" en zaten in zon "die beste von ferrero" koker, samen met ferrero rocher en moncheriequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef ManianMan het volgende:
Oh ja Sproetjes, wil je mij vermelden wat nou dat lekkere snoepgoed is die in je kast ligt wanneer je erin kijkt.
Ik wil weleens weten of die echt lekkerder zijn dan ferrero rocher
Hij doet het nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
Danny is de boosdoenerquote:The requested URL "/danny/yt.php?src=6N3Jpxw7Wqo", is invalid.
Reference #9.7fd87a5c.1274301000.208b9d69
Danke schönquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die dingen heten "ferrero küsschen" en zaten in zon "die beste von ferrero" koker, samen met ferrero rocher en moncherie
Gestequote:
Nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
Eerder een gare laptopquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef De_Roermondenaar het volgende:
[..]
Geste![]()
wat Hij doet het niet? Je kunt toch wel gewoon een flick van joeptjoep bekijken op die gare pc van je of niet dan, lutser!
Hé!?..Uuuuh..oke!!!..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef sinemet het volgende:
[..]
maar daar maar vrouwtje van, ben al 28 jaar Sinemetje met 2 (.)(.) en een getje
Oh okéquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, nee hoor
Ik woon al samen met mijn vriendinnetje
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef sproetjes het volgende:
nee draai het maar omdan heb je mn correcte leeftijd
hoezo?
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:25 schreef sproetjes het volgende:
lol okenou nu weet je het he
en nu ga ik lekker winkelen in maastricht![]()
Ja ik heb getraind voor zondag (kruisboogschieten)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef sproetjes het volgende:
ah joh je bent toch wel naar buiten gegaan he? t was zo heerlijk
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ija... maarrrr... ik wilde er wel een maken maar had geen tijd om bericht te quoten en dan overal weer de tags te herstellen... en er stond geen link naar de wiki.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
Aangezien ReWout de lapo had en geen nieuw topic maakte, heb ik er maar een gemaakt
Hoe kun je dat nu missen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Ik kom van de bios en loop over de markt. Komt er een kerel aanfietsen vanaf de winkelstraat.
Rijdt vol in dat lage bankje ... erop en erover met fiets en al... Kwam met zijn kinkerschouder op de klinkers.
Gelukkig voor de rest weinig aan de hand dan een pijnlijke schouder en een fiest met een iets gebogen wiel.
Het Munsterplein is ook gevaarlijk..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Ik kom van de bios en loop over de markt. Komt er een kerel aanfietsen vanaf de winkelstraat.
Rijdt vol in dat lage bankje ... erop en erover met fiets en al... Kwam met zijn kinkerschouder op de klinkers.
Gelukkig voor de rest weinig aan de hand dan een pijnlijke schouder en een fiest met een iets gebogen wiel.
Ja, thx..over 4 weken begin ik aan de fysio, hopend dat ik eind Juli & Augustus weer festivalletjes kan afhobbelen zonder moeilijk te moeten doen..quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooohja, klopt! Had je toentertijd gezegd! Waar precies? Van een opstapje afgevallen ofzo was 't he?
Al enig uitzicht op een einde aan je revalidatie?
Beterschap
Da's niet niks. Hopen dat je de zomer nog een beetje kunt rondkomen dan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, thx..over 4 weken begin ik aan de fysio, hopend dat ik eind Juli & Augustus weer festivalletjes kan afhobbelen zonder moeilijk te moeten doen..Het herstel duurt echt lang bij zo'n complicatie, heb wel een mooi plaatje en 7 schroeven in mijn hielbeen zitten nu..
Da's geen probleem, gaat alleen wat langzaam..quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's niet niks. Hopen dat je de zomer nog een beetje kunt rondkomen dan!
Damn, 20 jaar geleden alweer..quote:20 jaar geleden: IRA-aanslag Roermond
Het was donderdag precies twintig jaar geleden dat in hartje Roermond een aanslag werd gepleegd op vier Australische toeristen. Twee van hen kwamen daarbij om het leven. De aanslag werd opgeëist door de IRA, het Iers republikeins leger.
In Roermond herinnert een gedenkteken aan deze gebeurtenis. De aanslag bleek overigens een vergissing. De daders dachten dat ze te maken hadden met Britse militairen, die in de buurt gelegerd waren. Een jaar later werden vier verdachte terroristen vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Misdaadmeter AD: Heerlen en Roermond meest onveilig
Heerlen en Roermond zijn de onveiligste steden van Limburg. Dat blijkt uit de AD Misdaadmeter. Heerlen staat op de 7de plaats in de lijst van onveiligste Nederlandse gemeenten, Roermond op plaats 8. Beide gemeenten doen het daarmee slechter dan vorig jaar, ze zijn allebei één plek gestegen.
Het volledige artikel is te lezen op de L1 site
Mooi hè de natuurquote:Op zondag 30 mei 2010 19:12 schreef wdn het volgende:
Die eerste knal was haaaaaard
Tweede was minder en nu schijnt de zon weer volop
Ik had die weegschaal laten staan voor een set met cola glazenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef wdn het volgende:
Ja tot 3 juni
Gisteren op de gokkastenmachines voor de V+D: 50 euro, 3 keer jackpot.
Nu thuis:
Magnetron
Mixer
Dicer
Weegschaal
Pannini maker
Had ook nog 4 sets met cola glazen maar het was teveel om mee te slepen richting de taxi's dus die die heb ik gedumpt in de Hamstraat
Hier niks, KPN overigensquote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef Tism het volgende:
Hey mijn internet ligt er uit vanaf 19:00uur, direct na die eerste vettige
donderslag, kut Ziggo. Nog iemand last daarvan?
Nee hequote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De Subway in Roermond is vervangen door een of andere ordinaire friettent. Wellicht liep het toch niet meer zo goed daar, jammer, zeker aangezien ik wel een vaste klant daar was.
Cola glazen heb ik al (stuk of 40 is meer dan genoeg voor een alleenstaandequote:Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had die weegschaal laten staan voor een set met cola glazenmaar dat ben ik dan
Oh dat veranderd de zaakquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee heDat was 1 van mijn 2 favo broodjeszaken
[..]
Cola glazen heb ik al (stuk of 40 is meer dan genoeg voor een alleenstaande)
En ik had nog geen weegschaal (het is er 1 voor afwegen van eten niet voor mensen)
Hier internet (ziggo)quote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef Tism het volgende:
Hey mijn internet ligt er uit vanaf 19:00uur, direct na die eerste vettige
donderslag, kut Ziggo. Nog iemand last daarvan?
Pas geleden had ik toch wat meer moeite. Zo te zien hebben ze iets gedaan met mijn advies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef Tism het volgende:
Ah, hij doet het weer, mooi zo! Goede service van Ziggo..
Eigenlijk heb ik nooit klachten over ZIggo, ben al jaren abonee en heb er nog nooit gezeik mee gehad, en deze keer was het ook niet echt een probleem wat vanuit hun kwam, maar de onweersbui van afgelopen Zondag had de versterker in de verdelerkast hier in de straat opgeblazen (wat ik al dacht en ook aan Ziggo heb gemeld)..quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pas geleden had ik toch wat meer moeite. Zo te zien hebben ze iets gedaan met mijn advies.
Bij ons wilde ze eerst een monteur sturen naar ons huis terwijl er meerdere mensen last hadden van storingen van internet. Ik heb ze toen maar geadviseerd om naar de wijkcentrale te gaan alvorens bij de mensen langs te gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nooit klachten over ZIggo, ben al jaren abonee en heb er nog nooit gezeik mee gehad, en deze keer was het ook niet echt een probleem wat vanuit hun kwam, maar de onweersbui van afgelopen Zondag had de versterker in de verdelerkast hier in de straat opgeblazen (wat ik al dacht en ook aan Ziggo heb gemeld)..![]()
Wat ik echter wel super irritant vind is, dat er van de 10 adressen die daar op aangesloten zijn er maar 2 mensen hebben gebeld met Ziggo over problemen met het kabelsignaal, waaronder ik, kut klanten van Ziggo..
Voor Ziggo is het ook fijn als mensen/klanten zelf een beetje meedenken..quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij ons wilde ze eerst een monteur sturen naar ons huis terwijl er meerdere mensen last hadden van storingen van internet. Ik heb ze toen maar geadviseerd om naar de wijkcentrale te gaan alvorens bij de mensen langs te gaan.
Wordt eens tijd dat ze zelf eens logisch gaan nadenkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Voor Ziggo is het ook fijn als mensen/klanten zelf een beetje meedenken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |