Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef sproetjes het volgende:
nee draai het maar omdan heb je mn correcte leeftijd
hoezo?
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:25 schreef sproetjes het volgende:
lol okenou nu weet je het he
en nu ga ik lekker winkelen in maastricht![]()
Ja ik heb getraind voor zondag (kruisboogschieten)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef sproetjes het volgende:
ah joh je bent toch wel naar buiten gegaan he? t was zo heerlijk
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ija... maarrrr... ik wilde er wel een maken maar had geen tijd om bericht te quoten en dan overal weer de tags te herstellen... en er stond geen link naar de wiki.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef nattermann het volgende:
Aangezien ReWout de lapo had en geen nieuw topic maakte, heb ik er maar een gemaakt
Tevens de OP even in de wiki neergezet, is makkelijker voor het volgende topic
Hoe kun je dat nu missen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Ik kom van de bios en loop over de markt. Komt er een kerel aanfietsen vanaf de winkelstraat.
Rijdt vol in dat lage bankje ... erop en erover met fiets en al... Kwam met zijn kinkerschouder op de klinkers.
Gelukkig voor de rest weinig aan de hand dan een pijnlijke schouder en een fiest met een iets gebogen wiel.
Het Munsterplein is ook gevaarlijk..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Ik kom van de bios en loop over de markt. Komt er een kerel aanfietsen vanaf de winkelstraat.
Rijdt vol in dat lage bankje ... erop en erover met fiets en al... Kwam met zijn kinkerschouder op de klinkers.
Gelukkig voor de rest weinig aan de hand dan een pijnlijke schouder en een fiest met een iets gebogen wiel.
Ja, thx..over 4 weken begin ik aan de fysio, hopend dat ik eind Juli & Augustus weer festivalletjes kan afhobbelen zonder moeilijk te moeten doen..quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooohja, klopt! Had je toentertijd gezegd! Waar precies? Van een opstapje afgevallen ofzo was 't he?
Al enig uitzicht op een einde aan je revalidatie?
Beterschap
Da's niet niks. Hopen dat je de zomer nog een beetje kunt rondkomen dan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, thx..over 4 weken begin ik aan de fysio, hopend dat ik eind Juli & Augustus weer festivalletjes kan afhobbelen zonder moeilijk te moeten doen..Het herstel duurt echt lang bij zo'n complicatie, heb wel een mooi plaatje en 7 schroeven in mijn hielbeen zitten nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |