quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
Nog nooit zoveel omgewaaide bomen op de weg gezien in Roermond! St. Wirosingel, Koninginnelaan alles gestremd, ben nog ff langs De Weerd gereden, tis een rampgebied..
quote:Goede daad
Roermond kwam nog de melding dat twee meisjes dat midden door vanuit De Weerd naar huis fietsten, door iedereen genegeerd werden totdat een Somalisch gezin in een klein autootje de meisje meenamen, en veilig naar huis brachten.
Om overbelasting te voorkomen raadt de brandweer mensen aan alleen in noodgevallen 112 te bellen. Kabelbedrijf Ziggo meldt dat in grote delen van
Oeh! Ik ben ze niet tegen gekomen toen ik een rondje De Weerd maakte tijdens de storm, anders had ik ze natuurlijk ook wel even een lift gegeven..quote:
Dat zie je hierboven op de foto's... Hele dak ingestort.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Remunj88 het volgende:
Weet iemand wat er gaande is/was op de oranjelaan bij het ziekenhuis?
Ik heb er nog niks van gelezen/gehoord.
om half 8 is de OvD-G Midden opgeroepen. om 22 uur was alles nog afgezet door de stadswachten.
Nog een woning aan de andere kant van die wijk waarvan het dak niet is blijven zitten..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zie je hierboven op de foto's... Hele dak ingestort weggewaaid.
Dan snap ik niet wat de OvD-G(eneeskundig) erbij moet zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zie je hierboven op de foto's... Hele dak ingestort.
Gewonden bij gevallen misschien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Remunj88 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat de OvD-G(eneeskundig) erbij moet zijn.
In Swalmen bij mij achter bij de Swalm stond vanmorgen anders ook de hoogwerker van de brandweer om een boom in stukken te zagen die nog net met wat takken op een huis lag. Maar bij de Weerd zag het er echt heftig uit, ben blij dat Solar nu niet is...quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen naar het werk gereden.
In Swalmen leek het mee te vallen. Wel veel takjes van bomen. Maar pas thv het Retaipark zag ik de eerste omgewaaide boom.
Het lijkt of Roermond stuk zwaarder getroffen is.
Liever Burgerkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Op naar vrolijker nieuws, Roermond krijgt zijn derde McDonald's?
Of misschien is dat ook geen vrolijk nieuws...
Waar? Op het Retailpark zijn ze inmiddels begonnen met de bouw van een KFC..quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Op naar vrolijker nieuws, Roermond krijgt zijn derde McDonald's?
Of misschien is dat ook geen vrolijk nieuws...
Retailpark of outdoor center, daar zijn ze nog niet uit, zie de Limburgerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Waar? Op het Retailpark zijn ze inmiddels begonnen met de bouw van een KFC..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |