quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Brerius het volgende:
Je lijkt wel zo´n enge stalker
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Dennis101 het volgende:
http://www.allepsychologen.nl/psychologen.htm
Lijkt me wel goed voor je.
quote:In de loop der jaren ben geheel toevallig via-via haar e-mail adres te weten gekomen
Ja, mij ook. Ze is nu alleen verlegen en aan het twijfelen of ze je haar echte adres zal geven. Heb je het adres (die ene waarvan zij zegt dat het een oude is) wel gecontroleerd? Misschien zegt ze het alleen maar (cold feet) en is het nog wel haar adres.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef _Led_ het volgende:
HALLO, het lijkt me duidelijk dat ze hem wil !
Ik denk dat we allemaal wel weten wat TS zo bijzonder maaktquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou ze voor jou moeten kiezen TS?
Wat maakt jou zo bijzonder?
Je vergeet dat 'ie moet vertellen dat hij al haar fotos uit oude blaadjes heeft geknipt en die op zijn altaar heeft geplakt, tesamen met de haarlok die hij uit de vuilnisbak van haar kapper heeft gevist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Brerius het volgende:
Ik vraag me af of TS al tegen haar heeft gezegd dat hij ontzettend veel van haar houdt en dat als hij haar niet kan krijgen niemand anders haar ooit zal kunnen krijgen. Dit vinden de dametjes zeer Romantisch, zo ben ik ook aan mijn vriendin geraakt. Om dat ze weet dat ze geen andere keus zou hebben en de toewijding natuurlijk.![]()
![]()
Hij is goed in via via e-mailadressen ontfutselen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten wat TS zo bijzonder maakt
Waar natuurlijk een een verslag van staat in het, door hem uitgegeven, fanclub blaadje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet dat 'ie moet vertellen dat hij al haar fotos uit oude blaadjes heeft geknipt en die op zijn altaar heeft geplakt, tesamen met de haarlok die hij uit de vuilnisbak van haar kapper heeft gevist.
Voor het geval TS het hazenpad kiestquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Gewiko het volgende:
Al enige tijd ben ik gek op een bekend Nederlands meisje van 25 jaar (ik ben 29) dat een rol heeft gespeeld in een tv-serie en hier jaren erg bekend door was, realist dat ik heb ik het nooit in mijn hoofd gehaald maar contact te zoeken met haar. Het meisje is nu niet meer te zien in de serie en lijkt volledig terug te gaan naar haar 'normale' leven. In de loop der jaren ben geheel toevallig via-via haar e-mail adres te weten gekomen. Jammer zou ik het vinden als haar niet de kans gegeven wordt om haar 'showbizz' carrière voort te zetten.
Ik weet dat ze een jeugdvriend gehad heeft en dat dit een jaar of twee geleden uit gegaan. Omdat het nu allemaal rustiger is, wilde ik er een gooi naar doen om in contact te komen. In een wilde bui heb ik toen in een mail naar postadres gevraagd omdat ik haar graag iets wilde sturen. Als antwoord heb ik het adres gehad, maar enkele dagen later kreeg ik het bericht dat ze daar al niet meer woonde. Nadien heb ik geen antwoord meer gehad op de inmiddels twee mailtjes die ik gestuurd heb waarin ik meer over mijzelf vertelde en waarom ik haar leuk vindt.
Fokkers, wat moet ik? Leest ze de mail niet? Wordt ik genegeerd? Zal ik opnieuw een mail sturen? Zal ik mijn eigen adres en telefoonnummer sturen en afwachten? Of moet ik dit gewoon nu uit hoofd zetten? Ik heb geen afwijzing gehad of ze nu wel of geen contact wil. Het is frustrerend dat er ineens geen dialoog is.
Anders had een modje het wel teruggezet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het geval TS het hazenpad kiest
Annette Barlo is een stuk ouder en heeft kinderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe heet ze, die Anna speelde in Oppassen? Of die Celine Purcell? Of of of of....
jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat we TS niet meer terugzien hoor.
Kun je niet even een kloonscan doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders had een modje het wel teruggezet hoor.
"Hoi, ik ben Peter Opstelten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:12 schreef CaLeX het volgende:
Altijd slim om in je eerste mail der adres te vragen
Volgens Wiki: Gigi Ravelli (Laren (Noord-Holland), 28 juni 1982)quote:
Ho ho, dat ging 'geheel toevallig'.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Hij is goed in via via e-mailadressen ontfutselen?
Als iemand een aandachtshoer is is zij het wel.quote:
Hij liep door de supermarkt en viel pardoes over een briefje met haar emailadres.quote:
Ze wil hem gewoon. Keihard.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef Ripley het volgende:
Ze geeft je een fake postadres en beantwoordt je mails niet.
Ik denk dat ze stapelverliefd op je is
Die zijn allebei al aan de kinderenquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Een van de zusjes van Ginneken?
Serieus? Wat een broedfabrieken danquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn allebei al aan de kinderen
Ja, het is Lore! En die is van alle (jonge) Nederlandse actrices het vaakst naakt op tv geweest!quote:
Ze heeft haar adres niet gegeven, ze heefte en fake of oud adres gegeven. Daarnaast heb je 2 keer gemaild. Als daar geen antwoord opkomt, heeft ze kennelijk geen trek in jequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Gewiko het volgende:
Haha, deze reacties had ik natuurlijk op Fok! ook wel verwacht. Het is echt niet zo dat ik alle foto's uit tijdschriften knip en daarmee de muur behang, wat denken jullie wel niet van mij! Je zou wel kunnen zeggen dat ik haar al jaren leuk vindt en daar nooit iets mee gedaan heb.
Meer als een impuls kwam het idee - nu het rustiger is en niet tientallen fanmail krijgt - om een mailtje naar haar adres te sturen (dat voor iemand die dagelijks werkt met showbizz niet moeilijk te vinden is). Realist dat ik ben had ik nooit verwacht dat op mijn mail met een tekst als "Hallo als ik je iets leuks wil sturen, waar moet dat dan naartoe?" een antwoord kwam met haar eigen adres. Enkele dagen later kreeg ik een mail dat het adres helaas niet meer klopte; reden onbekend.
Volledig onschuldig leek het me te vragen wat dan wel het juiste adres was, of er problemen waren en wat meer over mezelf te vertellen en waarom ik haar leuk vindt. Om deze mails komt vervolgens geen antwoord meer... zelfs geen "ik wil geen contact" bericht.
Ik zal niet eeuwig mails blijven sturen, maar na het eerste mailtje waarin iets over mezelf vertelde en een tweede meer 'vragende mail' of er iets aan de hand is overweeg ik nog een laatste mail te sturen...
Echt goed heb ik het misschien niet aangepakt, wie had ooit gedacht dat ze haar adres zou geven. En daarbij zijn er toch wel wat tegenstrijdige signalen en er kunnen ook andere zaken spelen die belangrijker zijn dan mailtjes beantwoorden van een onbekende geïnteresseerde man.
Heeft niets met fok te maken, als je dit verhaal in me gezicht had verteld had ik je ook doorgestuurd naar een psycholoog. Lees nog eens je eigen OP door en bedenk dan eens hoe dat overkomt...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Gewiko het volgende:
Haha, deze reacties had ik natuurlijk op Fok! ook wel verwacht. Het is echt niet zo dat ik alle foto's uit tijdschriften knip en daarmee de muur behang, wat denken jullie wel niet van mij! Je zou wel kunnen zeggen dat ik haar al jaren leuk vindt en daar nooit iets mee gedaan heb.
Meer als een impuls kwam het idee - nu het rustiger is en niet tientallen fanmail krijgt - om een mailtje naar haar adres te sturen (dat voor iemand die dagelijks werkt met showbizz niet moeilijk te vinden is). Realist dat ik ben had ik nooit verwacht dat op mijn mail met een tekst als "Hallo als ik je iets leuks wil sturen, waar moet dat dan naartoe?" een antwoord kwam met haar eigen adres. Enkele dagen later kreeg ik een mail dat het adres helaas niet meer klopte; reden onbekend.
Volledig onschuldig leek het me te vragen wat dan wel het juiste adres was, of er problemen waren en wat meer over mezelf te vertellen en waarom ik haar leuk vindt. Om deze mails komt vervolgens geen antwoord meer... zelfs geen "ik wil geen contact" bericht.
Ik zal niet eeuwig mails blijven sturen, maar na het eerste mailtje waarin iets over mezelf vertelde en een tweede meer 'vragende mail' of er iets aan de hand is overweeg ik nog een laatste mail te sturen...
Echt goed heb ik het misschien niet aangepakt, wie had ooit gedacht dat ze haar adres zou geven. En daarbij zijn er toch wel wat tegenstrijdige signalen en er kunnen ook andere zaken spelen die belangrijker zijn dan mailtjes beantwoorden van een onbekende geïnteresseerde man.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef Kabolter het volgende:
Stalkers krijgen nooit een afwijzing, dat is juist het vervelende.
Ja, en vervolgens niet haar 'echte' adres te geven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Ik heb echter nog nooit gehoord dat een meisje geïnteresseerd is in haar stalker en haar adres geeft. Om vervolgens zich zorgen te maken en ook nog een mail stuurt dat het adres helaas niet meer juist is.
Ik denk niet dat het te maken heeft met zorgen maken, maar met beleefdheid. World of difference. Als ze zich echt zorgen maakte over hoe jij in elkaar zat, had ze allang gereageerd of in de eerste mail al een echt adres gestuurd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:16 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Ik heb echter nog nooit gehoord dat een meisje geïnteresseerd is in haar stalker en haar adres geeft. Om vervolgens zich zorgen te maken en ook nog een mail stuurt dat het adres helaas niet meer juist is.
Hoe kun je eigenlijk iemand leuk vinden die je kennelijk helemaal niet kent? Hint: mensen zijn op tv anders dan in het echt, *zeker* als ze actrices zijn ;-)quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Gewiko het volgende:
Je zou wel kunnen zeggen dat ik haar al jaren leuk vindt en daar nooit iets mee gedaan heb.
Mijn vriendin houdt ook al jaren de schone schijn op en dat doet ze zeer verdienstelijk, ik denk alleen dat een professioneel actrice het nog beter kan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef zebaz het volgende:
Hoe kun je eigenlijk iemand leuk vinden die je kennelijk helemaal niet kent? Hint: mensen zijn op tv anders dan in het echt, *zeker* als ze actrices zijn ;-)
Nee, dan zou je eerder verwachten dat ze een vals adres stuurt om er vanaf te zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Ik werk ook in de televsiewereld, maar ik zou hetw el uit mijn kop laten om iemand die ik van mijn professionele vlak ben prive lastig te vallen op een e-mailadres dat ik niet van de persoon zelf heb gekregen. Hoe haal je het in je kop?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Ik zal alles nog even kort samenvatten, het hele verhaal is nog wat complexer dan dat ik dat hier zo kort omschreef. Post van mensen die 'stalker' schreeuwen die lezen geloof ik niet echt mijn verhaal.
Zoals ik eerder schreef heb ik vanuit mijn werk regelmatig te maken met showbizz. Al jaren vindt ik dit meisje erg goed en leuk (niet het personage dat ze speelt, maar haar zelf (duh!)). Privé heb ik hier nooit echt iets mee gedaan. Foto's verzamelen en je behang vol plakken is echt iets voor mensen met een totale obsessie of voor mensen die superfan zijn van iemand.
Nu ze eigenlijk 'van de buis' gehaald is en ik het jammer vindt mocht dit het einde zijn van haar carrière heb ik privé contact gezocht. Het is echt niet moeilijk persoonlijk contact te krijgen met mensen als je bekend bent in het wereldje. Het betreft hier een beginnende actrice, zonder ervaring, opleiding etc. Ik dacht echt: "ach wat kan het kwaad, laat ik haar eens een bericht sturen, wie weet...". Voor zover mij bekend heeft ze een jeugdvriend gehad, maar dat is nu enkele jaren uit. En werkt ze weer als een 'gewone' burger.
In de eerste mail schreef ik dat ik het jammer vond dat ze niet meer op tv was en als ik iets wilde sturen waar ik dat dan heen kon doen. Misschien niet de ideale manier om te starten, maar als je een echte brief wilt sturen of wat leuks dan zul je toch een adres moeten hebben. Realist dat ik was had ik nooit gedacht op deze mail een serieus antwoord te krijgen, maar ik kreeg als antwoord haar eigen postadres. Enkele dagen later stuurde ze een antwoord dat het adres helaas niet juist meer was.
Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst.
Op deze mail kwam geen antwoord. Ik heb een week later een tweede mail gestuurd waarin ik het vreemd vond dat ze niet op mijn tweede mail reageerde het een beetje vreemd vond en ook wel wat bezorgd was na de toch wat vreemde mail.
Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is. Heb geen mail ontvangen met "ik wil geen contact". Of enige indicatie wat er nu gebeurd is. Kan goed zijn dat mijn twee mails nog niet gelezen zijn, maar wie zal het zeggen...?
Waarschijnlijk zal ik een nieuwe mail sturen. Alleen weet ik niet wat aan de hand is.
Misschien laat ik het er helemaal wel bij zitten, maar dit 'voorval' ligt me toch niet lekker.
Dat is het gevolg van:quote:Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is
quote:Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst
Doet me denken aan een jongen die ik via via ken, die iedere dag zijn ex opbelt, die vervolgens niet opneemt, en zegt dat ze het niet erg vindt, want anders had ze wel een ander nummer genomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
Je hebt best een enorm bord voor je kop hè?
Stalking hoeft zich daarnaast niet per se ook te uiten in muren vol posters en krantenknipsels. Jouw gedrag op zich spreekt al boekdelen genoeg.
Ze stuurt je een fake-adres, reageert niet meer op je aanmatigende mailtjes en nog denk je ervoer haar lastig te blijven vallen.
Hmmm.quote:Op deze mail kwam geen antwoord. Ik heb een week later een tweede mail gestuurd waarin ik het vreemd vond dat ze niet op mijn tweede mail reageerde het een beetje vreemd vond en ook wel wat bezorgd was na de toch wat vreemde mail.
Geniaal! Ik zou nog een mail sturen! Gewoon vragen wat er aan de hand is!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Op deze mail kwam geen antwoord. Ik heb een week later een tweede mail gestuurd waarin ik het vreemd vond dat ze niet op mijn tweede mail reageerde het een beetje vreemd vond en ook wel wat bezorgd was na de toch wat vreemde mail.
Juist! Dat's de spirit!quote:Waarschijnlijk zal ik een nieuwe mail sturen. Alleen weet ik niet wat aan de hand is.
Dat gevoel zou ik ook hebben. Misschien verwijderd haar ex jouw mailtjes wel, en heeft hij tevens gestuurd dat haar adres (wat zij gaf) niet echt is en ben je daar nu mooi in getuind! Zij zit nu waarschijnlijk al een tijd bij haar raam te wachten, hopende op een pakketje van die pakkende knul met zijn leuke mailtje!quote:Misschien laat ik het er helemaal wel bij zitten, maar dit 'voorval' ligt me toch niet lekker.
Compleet normaal gedrag wat je hier vertoont inderdaad....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Ik zal alles nog even kort samenvatten, het hele verhaal is nog wat complexer dan dat ik dat hier zo kort omschreef. Post van mensen die 'stalker' schreeuwen die lezen geloof ik niet echt mijn verhaal.
Zoals ik eerder schreef heb ik vanuit mijn werk regelmatig te maken met showbizz. Al jaren vindt ik dit meisje erg goed en leuk (niet het personage dat ze speelt, maar haar zelf (duh!)). Privé heb ik hier nooit echt iets mee gedaan. Foto's verzamelen en je behang vol plakken is echt iets voor mensen met een totale obsessie of voor mensen die superfan zijn van iemand.
Nu ze eigenlijk 'van de buis' gehaald is en ik het jammer vindt mocht dit het einde zijn van haar carrière heb ik privé contact gezocht. Het is echt niet moeilijk persoonlijk contact te krijgen met mensen als je bekend bent in het wereldje. Het betreft hier een beginnende actrice, zonder ervaring, opleiding etc. Ik dacht echt: "ach wat kan het kwaad, laat ik haar eens een bericht sturen, wie weet...". Voor zover mij bekend heeft ze een jeugdvriend gehad, maar dat is nu enkele jaren uit. En werkt ze weer als een 'gewone' burger.
In de eerste mail schreef ik dat ik het jammer vond dat ze niet meer op tv was en als ik iets wilde sturen waar ik dat dan heen kon doen. Misschien niet de ideale manier om te starten, maar als je een echte brief wilt sturen of wat leuks dan zul je toch een adres moeten hebben. Realist dat ik was had ik nooit gedacht op deze mail een serieus antwoord te krijgen, maar ik kreeg als antwoord haar eigen postadres. Enkele dagen later stuurde ze een antwoord dat het adres helaas niet juist meer was.
Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst.
Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is. Heb geen mail ontvangen met "ik wil geen contact". Of enige indicatie wat er nu gebeurd is. Kan goed zijn dat mijn twee mails nog niet gelezen zijn, maar wie zal het zeggen...?
Waarschijnlijk zal ik een nieuwe mail sturen. Alleen weet ik niet wat aan de hand is.
Misschien laat ik het er helemaal wel bij zitten, maar dit 'voorval' ligt me toch niet lekker.
Dat blijft een speld in een hooiberg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Re het volgende:
25 jaar, tijdje geleden van de buis gehaald, mislukte soapie?
En een fake postadres wordt ook verstrekt aan zakenrelaties?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
Je hebt best een enorm bord voor je kop hè?
Stalking hoeft zich daarnaast niet per se ook te uiten in muren vol posters en krantenknipsels. Jouw gedrag op zich spreekt al boekdelen genoeg.
Ze stuurt je een fake-adres, reageert niet meer op je aanmatigende mailtjes en nog denk je ervoer haar lastig te blijven vallen.
Maar serieus, als je in deze wereld werkt dan snap je toch dat je misschien niet slim bezig bent geweest?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Gewiko het volgende:
[..]
En een fake postadres wordt ook verstrekt aan zakenrelaties?
Zoals ik zei, ik ben een beetje bekend in het wereldje.
Laten we dat fake-adres alsjeblieft afsluiten...
Het topic was bedoeld als discussie hoe om te gaan met een voor mij toch onverwachte en rare e-mailwisseling nadat ik antwoord gekregen had op een 'persoonlijk' mailtje, waar ik tot mijn verbazing een antwoord op kreeg.
\quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Gewiko het volgende:
[..]
En een fake postadres wordt ook verstrekt aan zakenrelaties?
Zoals ik zei, ik ben een beetje bekend in het wereldje.
Laten we dat fake-adres alsjeblieft afsluiten...
Het topic was bedoeld als discussie hoe om te gaan met een voor mij toch onverwachte en rare e-mailwisseling nadat ik antwoord gekregen had op een 'persoonlijk' mailtje, waar ik tot mijn verbazing een antwoord op kreeg.
Dus er is een soort emotionele biecht geweest via e-mail contact? Terwijl je haar al jaren niet meer gezien hebt? En hoezo 'helpen bij problemen'? Dat jij wel een baantje voor haar regelt mits ze jou neukt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Niet slim inderdaad, maar wat gebeurd is is niet meer te veranderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar serieus, als je in deze wereld werkt dan snap je toch dat je misschien niet slim bezig bent geweest?
Sterker: hij kent haar helemaal niet in real life. Alhoewel hij natuurlijk wel bekend is met het wereldje. Waar zij dan wel weer geen deel van uitmaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef DavidBrent het volgende:
Dus er is een soort emotionele biecht geweest via e-mail contact? Terwijl je haar al jaren niet meer gezien hebt? Ik snap deze echt even niet.
Dus laat je het nu gaan en ga je lekker verder met je leven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Niet slim inderdaad, maar wat gebeurd is is niet meer te veranderen.![]()
Had het veel subtieler moeten aanpakken...
Als je dat al inziet, waarom overweeg je dan nog tóch maar weer contact te zoeken. Bij de meeste mensen is 1 + 1 = 2. Maar bij jou is 1 + 1 + 1 + 1 nog geen 4quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Niet slim inderdaad, maar wat gebeurd is is niet meer te veranderen.![]()
Met wat GHB en duct tape.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Gewiko het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |