quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Brerius het volgende:
Je lijkt wel zo´n enge stalker
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Dennis101 het volgende:
http://www.allepsychologen.nl/psychologen.htm
Lijkt me wel goed voor je.
quote:In de loop der jaren ben geheel toevallig via-via haar e-mail adres te weten gekomen
Ja, mij ook. Ze is nu alleen verlegen en aan het twijfelen of ze je haar echte adres zal geven. Heb je het adres (die ene waarvan zij zegt dat het een oude is) wel gecontroleerd? Misschien zegt ze het alleen maar (cold feet) en is het nog wel haar adres.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef _Led_ het volgende:
HALLO, het lijkt me duidelijk dat ze hem wil !
Ik denk dat we allemaal wel weten wat TS zo bijzonder maaktquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou ze voor jou moeten kiezen TS?
Wat maakt jou zo bijzonder?
Je vergeet dat 'ie moet vertellen dat hij al haar fotos uit oude blaadjes heeft geknipt en die op zijn altaar heeft geplakt, tesamen met de haarlok die hij uit de vuilnisbak van haar kapper heeft gevist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Brerius het volgende:
Ik vraag me af of TS al tegen haar heeft gezegd dat hij ontzettend veel van haar houdt en dat als hij haar niet kan krijgen niemand anders haar ooit zal kunnen krijgen. Dit vinden de dametjes zeer Romantisch, zo ben ik ook aan mijn vriendin geraakt. Om dat ze weet dat ze geen andere keus zou hebben en de toewijding natuurlijk.![]()
![]()
Hij is goed in via via e-mailadressen ontfutselen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten wat TS zo bijzonder maakt
Waar natuurlijk een een verslag van staat in het, door hem uitgegeven, fanclub blaadje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet dat 'ie moet vertellen dat hij al haar fotos uit oude blaadjes heeft geknipt en die op zijn altaar heeft geplakt, tesamen met de haarlok die hij uit de vuilnisbak van haar kapper heeft gevist.
Voor het geval TS het hazenpad kiestquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Gewiko het volgende:
Al enige tijd ben ik gek op een bekend Nederlands meisje van 25 jaar (ik ben 29) dat een rol heeft gespeeld in een tv-serie en hier jaren erg bekend door was, realist dat ik heb ik het nooit in mijn hoofd gehaald maar contact te zoeken met haar. Het meisje is nu niet meer te zien in de serie en lijkt volledig terug te gaan naar haar 'normale' leven. In de loop der jaren ben geheel toevallig via-via haar e-mail adres te weten gekomen. Jammer zou ik het vinden als haar niet de kans gegeven wordt om haar 'showbizz' carrière voort te zetten.
Ik weet dat ze een jeugdvriend gehad heeft en dat dit een jaar of twee geleden uit gegaan. Omdat het nu allemaal rustiger is, wilde ik er een gooi naar doen om in contact te komen. In een wilde bui heb ik toen in een mail naar postadres gevraagd omdat ik haar graag iets wilde sturen. Als antwoord heb ik het adres gehad, maar enkele dagen later kreeg ik het bericht dat ze daar al niet meer woonde. Nadien heb ik geen antwoord meer gehad op de inmiddels twee mailtjes die ik gestuurd heb waarin ik meer over mijzelf vertelde en waarom ik haar leuk vindt.
Fokkers, wat moet ik? Leest ze de mail niet? Wordt ik genegeerd? Zal ik opnieuw een mail sturen? Zal ik mijn eigen adres en telefoonnummer sturen en afwachten? Of moet ik dit gewoon nu uit hoofd zetten? Ik heb geen afwijzing gehad of ze nu wel of geen contact wil. Het is frustrerend dat er ineens geen dialoog is.
Anders had een modje het wel teruggezet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het geval TS het hazenpad kiest
Annette Barlo is een stuk ouder en heeft kinderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe heet ze, die Anna speelde in Oppassen? Of die Celine Purcell? Of of of of....
jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat we TS niet meer terugzien hoor.
Kun je niet even een kloonscan doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders had een modje het wel teruggezet hoor.
"Hoi, ik ben Peter Opstelten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:12 schreef CaLeX het volgende:
Altijd slim om in je eerste mail der adres te vragen
Volgens Wiki: Gigi Ravelli (Laren (Noord-Holland), 28 juni 1982)quote:
Ho ho, dat ging 'geheel toevallig'.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Hij is goed in via via e-mailadressen ontfutselen?
Als iemand een aandachtshoer is is zij het wel.quote:
Hij liep door de supermarkt en viel pardoes over een briefje met haar emailadres.quote:
Ze wil hem gewoon. Keihard.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef Ripley het volgende:
Ze geeft je een fake postadres en beantwoordt je mails niet.
Ik denk dat ze stapelverliefd op je is
Die zijn allebei al aan de kinderenquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Een van de zusjes van Ginneken?
Serieus? Wat een broedfabrieken danquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn allebei al aan de kinderen
Ja, het is Lore! En die is van alle (jonge) Nederlandse actrices het vaakst naakt op tv geweest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |