abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:15:59 #76
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_81624290
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Brerius het volgende:
Je lijkt wel zo´n enge stalker
Dit
Er was eens....
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:32:55 #77
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81625239
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Ik heb echter nog nooit gehoord dat een meisje geïnteresseerd is in haar stalker en haar adres geeft. Om vervolgens zich zorgen te maken en ook nog een mail stuurt dat het adres helaas niet meer juist is.
Nee, dan zou je eerder verwachten dat ze een vals adres stuurt om er vanaf te zijn.
En zich later pas realiseert dat zo misschien de mensen die daar echt wonen problemen krijgen met die maniak.
Om er dan maar achteraan te sturen dat ze daar inmiddels niet meer woont.

Ofzo.

Anyway, ze is stapelgek op je sinds ze een emailtje van je gehad heeft
zzz
pi_81625778
Ik zal alles nog even kort samenvatten, het hele verhaal is nog wat complexer dan dat ik dat hier zo kort omschreef. Post van mensen die 'stalker' schreeuwen die lezen geloof ik niet echt mijn verhaal.

Zoals ik eerder schreef heb ik vanuit mijn werk regelmatig te maken met showbizz. Al jaren vindt ik dit meisje erg goed en leuk (niet het personage dat ze speelt, maar haar zelf (duh!)). Privé heb ik hier nooit echt iets mee gedaan. Foto's verzamelen en je behang vol plakken is echt iets voor mensen met een totale obsessie of voor mensen die superfan zijn van iemand.

Nu ze eigenlijk 'van de buis' gehaald is en ik het jammer vindt mocht dit het einde zijn van haar carrière heb ik privé contact gezocht. Het is echt niet moeilijk persoonlijk contact te krijgen met mensen als je bekend bent in het wereldje. Het betreft hier een beginnende actrice, zonder ervaring, opleiding etc. Ik dacht echt: "ach wat kan het kwaad, laat ik haar eens een bericht sturen, wie weet...". Voor zover mij bekend heeft ze een jeugdvriend gehad, maar dat is nu enkele jaren uit. En werkt ze weer als een 'gewone' burger.

In de eerste mail schreef ik dat ik het jammer vond dat ze niet meer op tv was en als ik iets wilde sturen waar ik dat dan heen kon doen. Misschien niet de ideale manier om te starten, maar als je een echte brief wilt sturen of wat leuks dan zul je toch een adres moeten hebben. Realist dat ik was had ik nooit gedacht op deze mail een serieus antwoord te krijgen, maar ik kreeg als antwoord haar eigen postadres. Enkele dagen later stuurde ze een antwoord dat het adres helaas niet juist meer was.

Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst.

Op deze mail kwam geen antwoord. Ik heb een week later een tweede mail gestuurd waarin ik het vreemd vond dat ze niet op mijn tweede mail reageerde het een beetje vreemd vond en ook wel wat bezorgd was na de toch wat vreemde mail.

Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is. Heb geen mail ontvangen met "ik wil geen contact". Of enige indicatie wat er nu gebeurd is. Kan goed zijn dat mijn twee mails nog niet gelezen zijn, maar wie zal het zeggen...?

Waarschijnlijk zal ik een nieuwe mail sturen. Alleen weet ik niet wat aan de hand is.

Misschien laat ik het er helemaal wel bij zitten, maar dit 'voorval' ligt me toch niet lekker.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:46:14 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81625884
Je hebt best een enorm bord voor je kop hè?
Stalking hoeft zich daarnaast niet per se ook te uiten in muren vol posters en krantenknipsels. Jouw gedrag op zich spreekt al boekdelen genoeg.

Ze stuurt je een fake-adres, reageert niet meer op je aanmatigende mailtjes en nog denk je ervoer haar lastig te blijven vallen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:48:28 #80
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81625990
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Ik zal alles nog even kort samenvatten, het hele verhaal is nog wat complexer dan dat ik dat hier zo kort omschreef. Post van mensen die 'stalker' schreeuwen die lezen geloof ik niet echt mijn verhaal.

Zoals ik eerder schreef heb ik vanuit mijn werk regelmatig te maken met showbizz. Al jaren vindt ik dit meisje erg goed en leuk (niet het personage dat ze speelt, maar haar zelf (duh!)). Privé heb ik hier nooit echt iets mee gedaan. Foto's verzamelen en je behang vol plakken is echt iets voor mensen met een totale obsessie of voor mensen die superfan zijn van iemand.

Nu ze eigenlijk 'van de buis' gehaald is en ik het jammer vindt mocht dit het einde zijn van haar carrière heb ik privé contact gezocht. Het is echt niet moeilijk persoonlijk contact te krijgen met mensen als je bekend bent in het wereldje. Het betreft hier een beginnende actrice, zonder ervaring, opleiding etc. Ik dacht echt: "ach wat kan het kwaad, laat ik haar eens een bericht sturen, wie weet...". Voor zover mij bekend heeft ze een jeugdvriend gehad, maar dat is nu enkele jaren uit. En werkt ze weer als een 'gewone' burger.

In de eerste mail schreef ik dat ik het jammer vond dat ze niet meer op tv was en als ik iets wilde sturen waar ik dat dan heen kon doen. Misschien niet de ideale manier om te starten, maar als je een echte brief wilt sturen of wat leuks dan zul je toch een adres moeten hebben. Realist dat ik was had ik nooit gedacht op deze mail een serieus antwoord te krijgen, maar ik kreeg als antwoord haar eigen postadres. Enkele dagen later stuurde ze een antwoord dat het adres helaas niet juist meer was.

Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst.

Op deze mail kwam geen antwoord. Ik heb een week later een tweede mail gestuurd waarin ik het vreemd vond dat ze niet op mijn tweede mail reageerde het een beetje vreemd vond en ook wel wat bezorgd was na de toch wat vreemde mail.

Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is. Heb geen mail ontvangen met "ik wil geen contact". Of enige indicatie wat er nu gebeurd is. Kan goed zijn dat mijn twee mails nog niet gelezen zijn, maar wie zal het zeggen...?

Waarschijnlijk zal ik een nieuwe mail sturen. Alleen weet ik niet wat aan de hand is.

Misschien laat ik het er helemaal wel bij zitten, maar dit 'voorval' ligt me toch niet lekker.
Ik werk ook in de televsiewereld, maar ik zou hetw el uit mijn kop laten om iemand die ik van mijn professionele vlak ben prive lastig te vallen op een e-mailadres dat ik niet van de persoon zelf heb gekregen. Hoe haal je het in je kop?

En daarnaast - ze heeft je een niet bestaand adres gegeven, denk je dat z ehaar eigen adres opeens niet meer wist. Je reactie of ze problemen had vind ik ook raar en eng, of ze die met een hele vage kennis zou delen. Ze antwoordt niet terug en dan ga je weer mailen. Hoe opdringerig wil je worden?

Ik hoop voor je dat het niet via via bij collega's terecht komt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:48:35 #81
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81625995
quote:
Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is
Dat is het gevolg van:
quote:
Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst

Waarom zou er iets aan de hand zijn? En het feit dat je zomaar dingen over je zelf gaat vertellen in een email is al heel snel eng voor een vrouw.

Maar nogmaals: waarom zou er wat aan de hand zijn?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:50:11 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81626063
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
Stalking hoeft zich daarnaast niet per se ook te uiten in muren vol posters en krantenknipsels. Jouw gedrag op zich spreekt al boekdelen genoeg.

Ze stuurt je een fake-adres, reageert niet meer op je aanmatigende mailtjes en nog denk je ervoer haar lastig te blijven vallen.
Doet me denken aan een jongen die ik via via ken, die iedere dag zijn ex opbelt, die vervolgens niet opneemt, en zegt dat ze het niet erg vindt, want anders had ze wel een ander nummer genomen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81626066
quote:
Hmmm.
Anywho, hij wil gewoon dat we het raden.
We weten dat ze 25 is, een jeugdliefde had tot 2 jaar geleden, kort op tv is geweest, verder geen opleiding heeft afgerond.

En TS, give up. Ookal ben je bekend in het wereldje, je d oet een beetje eng.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:50:37 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81626077
quote:
Geniaal! Ik zou nog een mail sturen! Gewoon vragen wat er aan de hand is!
quote:
Juist! Dat's de spirit!
quote:
Dat gevoel zou ik ook hebben. Misschien verwijderd haar ex jouw mailtjes wel, en heeft hij tevens gestuurd dat haar adres (wat zij gaf) niet echt is en ben je daar nu mooi in getuind! Zij zit nu waarschijnlijk al een tijd bij haar raam te wachten, hopende op een pakketje van die pakkende knul met zijn leuke mailtje!

Of CC heeft gelijk, en hoewel dat redelijk vaak gebeurt hier in R&P vind ik mijn reactie leuker, zowel voor jou als voor ons!

Dus zou ik daarmee verder gaan.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81626377
quote:

Compleet normaal gedrag wat je hier vertoont inderdaad....
pi_81626720
Ben je niet bang dat jeje baan kwijt raakt als je hiermee door gaat?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:06:15 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81626809
wat een leuk topic...

wie is eigenlijk de "gelukkige" hier

25 jaar, tijdje geleden van de buis gehaald, mislukte soapie?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:06:50 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81626839
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Re het volgende:

25 jaar, tijdje geleden van de buis gehaald, mislukte soapie?
Dat blijft een speld in een hooiberg.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:09:22 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_81626958
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:

En een fake postadres wordt ook verstrekt aan zakenrelaties?
Zoals ik zei, ik ben een beetje bekend in het wereldje.
Laten we dat fake-adres alsjeblieft afsluiten...

Het topic was bedoeld als discussie hoe om te gaan met antwoord op mijn 'persoonlijke' mailtje waar ik nooit dacht antwoord op te zullen krijgen. En hoe via mail een dergelijk contact te kunnen opbouwen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:10:56 #91
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81627015
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Het topic was bedoeld als discussie hoe om te gaan met een voor mij toch onverwachte en rare e-mailwisseling nadat ik antwoord gekregen had op een 'persoonlijk' mailtje, waar ik tot mijn verbazing een antwoord op kreeg.
Maar serieus, als je in deze wereld werkt dan snap je toch dat je misschien niet slim bezig bent geweest?
pi_81627032
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Het topic was bedoeld als discussie hoe om te gaan met een voor mij toch onverwachte en rare e-mailwisseling nadat ik antwoord gekregen had op een 'persoonlijk' mailtje, waar ik tot mijn verbazing een antwoord op kreeg.
\
Dus naast haar mailadres heb je ook haar postadres nog via je zakelijke contacten opgezocht

En ik vind het niet erg raar dat ze niet meer reageert als jij je opdringt en 'je gevoel uitlegt' en 'wat beelden over de toekomst schetst'

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 15:12:59 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 mei 2010 @ 15:11:55 #93
163650 Greys
pi_81627074
Huuuu!
Waarom heb je haar in vredesnaam gevraagd of ze problemen heeft en of je haar daarbij kunt helpen?
Hoezo zou ze dat een compleet vreemde toevertrouwen? En toen ze je een verkeerd adres had gegeven en dat mailde, stond daar niet haar echte en goede adres bij. Waarom denk je dat dát is?
Ze is nu al - en terecht - bang voor je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 mei 2010 @ 15:12:34 #94
163650 Greys
pi_81627112
En dat je steeds roept dat je bekend bent in het wereldje, dat maakt het wat mij betreft des te erger dat je zo achter haar aan zit. Dan zou je beter moeten weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:14:21 #95
187715 DavidBrent
I don't give shitty jobs
pi_81627218
quote:
Dus er is een soort emotionele biecht geweest via e-mail contact? Terwijl je haar al jaren niet meer gezien hebt? En hoezo 'helpen bij problemen'? Dat jij wel een baantje voor haar regelt mits ze jou neukt?

Ik snap deze echt even niet.
What does a squirrel do in the summer? It buries nuts. Why? Cos then in winter time he's got something to eat and he won't die. So, collecting nuts in the summer is worthwhile work. Every task you do at work think, would a squirrel do that?
pi_81627261
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maar serieus, als je in deze wereld werkt dan snap je toch dat je misschien niet slim bezig bent geweest?
Niet slim inderdaad, maar wat gebeurd is is niet meer te veranderen.

Had het veel subtieler moeten aanpakken...
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:15:43 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81627290
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef DavidBrent het volgende:

Dus er is een soort emotionele biecht geweest via e-mail contact? Terwijl je haar al jaren niet meer gezien hebt? Ik snap deze echt even niet.
Sterker: hij kent haar helemaal niet in real life. Alhoewel hij natuurlijk wel bekend is met het wereldje. Waar zij dan wel weer geen deel van uitmaakt.
pi_81627322
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Dus laat je het nu gaan en ga je lekker verder met je leven.
pi_81627338
quote:

[..]

Als je dat al inziet, waarom overweeg je dan nog tóch maar weer contact te zoeken. Bij de meeste mensen is 1 + 1 = 2. Maar bij jou is 1 + 1 + 1 + 1 nog geen 4
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:17:58 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81627405
quote:

Met wat GHB en duct tape.
pi_81627422
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

\
Dus naast haar mailadres heb je ook haar postadres nog via je zakelijke contacten opgezocht

En ik vind het niet erg raar dat ze niet meer reageert als jij je opdringt en 'je gevoel uitlegt' en 'wat beelden over de toekomst schetst'
Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.
De vraag is welk adres gegeven wordt, maar een fake adres is uitgesloten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:17 #102
163650 Greys
pi_81627482
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.
Ze heeft je laten weten dat het eerste adres niet klopte. So far, so good.
MAAR... daar heeft ze niet haar juiste adres bij gezet. Dan weet je toch genoeg???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:35 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81627499
quote:

Het adres klopt niet. Hoeveel duidelijker moet ze zijn? Damn.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:48 #104
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81627516
quote:

[..]

Is het haar huidige postadres? Nee.

Dus dan is het een fake of verlopen adres
pi_81627537
Wat heb je overigens over je gevoel gezegd, en hoe je haar wil helpen, en wat waren de 'beelden over de toekomst'.

Denk dat dat haar flink heeft afgeschrikt. En terecht.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:20:48 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81627573
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Is het haar huidige postadres? Nee.

Dus dan is het een fake of verlopen adres
ja maar , ja maar dan ga je toch niet vertellen dat het een verlopen adres is als het fake zou zijn... TS heeft een punt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:21:00 #107
31101 _Led_
pi_81627591
Briljante troll dit
zzz
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:22:12 #108
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81627633
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Re het volgende:

[..]

ja maar , ja maar dan ga je toch niet vertellen dat het een verlopen adres is als het fake zou zijn... TS heeft een punt
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schieten
pi_81627689
"Ik werk ook in dat wereldje"

Ja in de catering zeker, bokkelul.
pi_81627728
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schieten
Denk dat ze tot dat punt nog weinig verkeerds in hem zag. Denk dat het fout ging bij z'n mails over de toekomst en uitleg wat hij voor haar voelt
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:24:29 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81627754
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ripley het volgende:

En vervolgens denk je aan dat onschuldige meisje dat daar nu woont en haast je je te melden dat het adres niet klopt omdat je bang bent dat die mailcreep straks daar op de stoep staat. En natuurlijk geef je dan je juiste adres nier door, de hint is doorgaans duidelijk genoeg.
Behalve voor deze insider dan.
pi_81627777
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je dat al inziet, waarom overweeg je dan nog tóch maar weer contact te zoeken. Bij de meeste mensen is 1 + 1 = 2. Maar bij jou is 1 + 1 + 1 + 1 nog geen 4
Misschien tegen beter weten in iets proberen te bereiken, herstellen?

Het is begonnen met een vraag in een impulsieve mail, maar een eerlijk antwoord op kwam.

Maar dat resulteerde in geen dialoog.
pi_81627823
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Het is begonnen met een vraag in een impulsieve mail, maar een eerlijk antwoord op kwam.

Je bent het station nu gepaseerd. Verkeerd aangepakt, zonde. Hup verder en next.

Dit is iig niet meer te fixen. Je gaat alleen maar obsessiever lijken als je contact BLIJFT zoeken
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:26:49 #114
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81627852
quote:

[..]

Als de ander kennelijk geen dialoog wil, dan zou ik er ook geen lange monoloog van maken
pi_81627880
quote:

[..]

Maar wat wil je nou?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:28:17 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81627920
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef Dennis101 het volgende:
Maar wat wil je nou?
Haar! Voor altijd!

woensdag 19 mei 2010 @ 15:28:58 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81627959
Sommige meisjes zoeken dat juist in een man, vasthoudendheid, vastberadenheid, gevoeligheid en interesse!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 mei 2010 @ 15:29:32 #118
163650 Greys
pi_81627987
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk dat ze tot dat punt nog weinig verkeerds in hem zag. Denk dat het fout ging bij z'n mails over de toekomst en uitleg wat hij voor haar voelt
Spijker. Kop.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:35:29 #119
187715 DavidBrent
I don't give shitty jobs
pi_81628263
Wel mooi dat de vrouwelijke garde zo vijandelijk reageert, terwijl TS alleen eigenlijk iets goeds probeert te doen.

Maar goed, dat versieren moet nu eenmaal tien maal zo subtiel en 'spontaan' lijkend. TS moet duidelijk nog een keer een 'hoe-versier-ik-vrouwen'-boekje tot zich nemen en het kopje 'don'ts' aandachtig doorlezen.
What does a squirrel do in the summer? It buries nuts. Why? Cos then in winter time he's got something to eat and he won't die. So, collecting nuts in the summer is worthwhile work. Every task you do at work think, would a squirrel do that?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:36:44 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81628319
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef DavidBrent het volgende:
Wel mooi dat de vrouwelijke garde zo vijandelijk reageert, terwijl TS alleen eigenlijk iets goeds probeert te doen.
Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:37:03 #121
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81628341
quote:

Zich opdringen aan iemand die dat niet wil?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:38:55 #122
187715 DavidBrent
I don't give shitty jobs
pi_81628445
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:39:39 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81628480
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DavidBrent het volgende:

Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.
Dat eerste is in essentie ook niet verkeerd, als ie het daarbij had gelaten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:20 #124
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81628569
quote:

[..]

Als het daarbij was gebleven, had "de vrouwelijke garde" er ook niks over te zeiken hoor
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:21 #125
31101 _Led_
pi_81628572
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je bent het station nu gepaseerd. Verkeerd aangepakt, zonde. Hup verder en next.

Dit is iig niet meer te fixen. Je gaat alleen maar obsessiever lijken als je contact BLIJFT zoeken
Dit dus.

Leermoment.

Move on.
zzz
pi_81628837
Geniaal topic.

Mensen die zeggen dat ze in 'dat wereldje' werken, doen vaak niet veel bijzonders. Wat doe jij precies?
pi_81628842
quote:

Lees je eigen tekst nou eens goed. Ik denk dat je te snel, te 'close' wordt en je haar op deze manier alleen maar afschrikt. Ik, persoonlijk, als jong meisje zou het ook een beetje eng vinden als een kerel meteen mijn postadres wilde (aka, weten waar ik woon) en ook gaat vragen of er problemen zijn en of hij daar mee kan helpen.

Hoe aardig je het ook bedoeld, en dat zal vast wel, het komt op mij een beetje creepy over. Er gebeuren tegenwoordig dingen die het vertrouwen in vreemde mensen niet echt zodanig versterkt dat je zoiets hebt van: 'Leuk, kopje koffie bij mij thuis?'.

TS, je moet je realiseren dat je meteen te persoonlijk bent geworden. Je had haar misschien eerder een mail kunnen sturen met: 'Hey, ik vond het supertof om je in die en die serie te zien en ik vind je een goede actrice, etc.'' Hou het oppervlakkig, zeker in het begin en voornamelijk met virtueel contact. Meisjes van tegenwoordig zijn niet allemaal meer zo naïef.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:47:08 #128
187715 DavidBrent
I don't give shitty jobs
pi_81628860
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat eerste is in essentie ook niet verkeerd, als ie het daarbij had gelaten.
Nou ja, wat heeft hij in feite tot nu toe gedaan? Een berichtje gestuurd met een wat foute inhoud en hij zit eraan te denken om er nog één te sturen. Ik zou echt nooit in m'n leven op een dergelijke manier contact zoeken, maar om TS nu gelijk maar als 'naar persoon' te gaan bestempelen vind ik ook zo overtrokken op basis van deze informatie.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:48:40 #129
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81628927
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef DavidBrent het volgende:

[..]

Nou ja, wat heeft hij in feite tot nu toe gedaan? Een berichtje gestuurd met een wat foute inhoud en hij zit eraan te denken om er nog één te sturen. Ik zou echt nooit in m'n leven op een dergelijke manier contact zoeken, maar om TS nu gelijk maar als 'naar persoon' te gaan bestempelen vind ik ook zo overtrokken op basis van deze informatie.
Naar persoon zeg ik iig ook niet. Wel bord voor zijn kop, opdringerig en onverstandig
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:49:00 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81628942
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef DavidBrent het volgende:

Hij houdt het bord voor zijn kop hoog door contact te willen blijven zoeken, haar te vragen of hij haar kan helpen met problemen die hij er zelf bij verzint. Hij komt op mij eng en stalkerig over en blijkbaar ook op the object of his affection.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:09 #131
187715 DavidBrent
I don't give shitty jobs
pi_81629045
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Naar persoon zeg ik iig ook niet. Wel bord voor zijn kop, opdringerig en onverstandig
Daar ben ik het ook mee eens hoor.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:55:01 #132
187715 DavidBrent
I don't give shitty jobs
pi_81629234
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij houdt het bord voor zijn kop hoog door contact te willen blijven zoeken, haar te vragen of hij haar kan helpen met problemen die hij er zelf bij verzint. Hij komt op mij eng en stalkerig over en blijkbaar ook op the object of his affection.
Punt was ook eerder dat ik het ethisch gezien niet zo erg allemaal vind, terwijl het sociaal gezien (normen van fatsoen etc.) natuurlijk buitengewoon onverstandig is. Volgens mij zijn we het gewoon met elkaar eens, maar goed.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:55:45 #133
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_81629267
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 @ 15:18 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Hoezo? Je kent haar toch niet irl?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_81629480
Dude, je kent haar toch niet echt? Misschien gedraagt ze zich heel anders in interviews en op het werk?

Je bent een stalker, fucking eng.
pi_81629957
Ben je al een keer bij dat adres langsgeweest, TS?
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:13:38 #136
31101 _Led_
pi_81630234
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef conleche het volgende:
Geniaal topic.

Mensen die zeggen dat ze in 'dat wereldje' werken, doen vaak niet veel bijzonders. Wat doe jij precies?
Hij werkt bij de TV, hij verdeelt de rollen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
pi_81630348
Is TS dezelfde malloot die een paar jaar terug met Doutzen Kroes zou gaan trouwen maar helaas contact met haar had verloren?
pi_81630362
quote:

Dat zou mij persoonlijk helemaal de kriebels geven! Een vreemde die mij aanbied om te helpen als ik problemen zou hebben. Iemand die ik niet ken, en nog nooit gezien heb!

Oef, ik snap dat je haar leuk vind, maar de aanpak is helemaal verkeerd geweest. Ik zou er ook van schrikken! Kans verkeken, hup naar de volgende.

Gewoon, in een cafeetje oppikken ofzo!
pi_81631420
Jullie maken het er niet makkelijker op, maar het geeft me wel nieuwe inzichten.

De mail "Als ik je iets leuks wil sturen, waar kan ik dat dan naartoe sturen" was natuurlijk helemaal fout, maar dat is niet meer te veranderen. Ik had nooit verwacht een antwoord te krijgen en dat antwoord heb ik wel gehad in de vorm van een adres. Wat enkele dagen later gevolgd werd met de mededeling dat het helaas niet meer juist was.De eerste mail waarin wat over mezelf vertelde en waarom ik haar zo leuk vind zie ik minder problemen mee, althans voor zover je deze dingen in een mail kunt schrijven.

Totaal mee eens over de schrijvers die zeggen dat de tweede mail met 'zijn er problemen' achteraf compleet fout geweest is, dat zou mij ook bang maken. Het niet antwoorden van mail en de bezorgdheid kan inderdaad ook negatief over komen. En 'helpen' klinkt dan meteen ook weer heel fout. Als je het zo bekijkt kun je het nooit goed schrijven. Dit terwijl dit oprecht en goed bedoeld geweest is. Maar hoe laat je dat blijken in puur tekst?

Dit topic was voor mij bedoeld juist voor deze dingen. Misschien tegen beter weten in wil ik dingen proberen te redden, schade te beperken en een goede laatste mail sturen.
quote:

Maar goed, dat versieren moet nu eenmaal tien maal zo subtiel en 'spontaan' lijkend. TS moet duidelijk nog een keer een 'hoe-versier-ik-vrouwen'-boekje tot zich nemen en het kopje 'don'ts' aandachtig doorlezen.
Het is allemaal zo goed bedoeld, maar als ik met het inzicht van dit topic mijn mails teruglees dan kan dat zoveel beter. En als het eerste persoonlijke contact een wederzijds mailtje geweest is het zeer moeilijk...
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oprecht kan ik niet zeggen dat ik lastig val. Er is in elk geval wederzijds contact geweest. We hebben het achteraf over mails die naar nu blijkt vreemd uitgepakt hebben en daardoor niet meer beantwoord worden. Ervan uitgaande dat ze wel de mailbox checkt, wat ik dus niet weet.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zich opdringen aan iemand die dat niet wil?
Misschien, misschien niet, ik heb geen idee wat er aan de hand is en of überhaupt de mailbox geleegd wordt.
quote:

[..]

Ik kan het niet beter verwoorden. Maar hoe zoiets wel goed te doen? Het lijkt dat elke bezorgdheid of woord een negatieve of vreemde smaak kan hebben, het ligt er maar net aan hoe je hem leest...
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Lees je eigen tekst nou eens goed. Ik denk dat je te snel, te 'close' wordt en je haar op deze manier alleen maar afschrikt. Ik, persoonlijk, als jong meisje zou het ook een beetje eng vinden als een kerel meteen mijn postadres wilde (aka, weten waar ik woon) en ook gaat vragen of er problemen zijn en of hij daar mee kan helpen.

Hoe aardig je het ook bedoeld, en dat zal vast wel, het komt op mij een beetje creepy over. Er gebeuren tegenwoordig dingen die het vertrouwen in vreemde mensen niet echt zodanig versterkt dat je zoiets hebt van: 'Leuk, kopje koffie bij mij thuis?'.

TS, je moet je realiseren dat je meteen te persoonlijk bent geworden. Je had haar misschien eerder een mail kunnen sturen met: 'Hey, ik vond het supertof om je in die en die serie te zien en ik vind je een goede actrice, etc.'' Hou het oppervlakkig, zeker in het begin en voornamelijk met virtueel contact. Meisjes van tegenwoordig zijn niet allemaal meer zo naïef.
Hier heb ik echt iets aan. In elk geval echt te direct geweest, de eerste fout die ik gemaakt heb en overigens meteen heb proberen recht te zetten in een tweede mail. "Adres hoef je echt niet te geven", om vervolgens weer in de fout te gaan door te bezorgd te zijn "Als er problemen zijn wil ik je helpen". Vreselijk...
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet of er problemen zijn, ik weet hier of ik stalkerig over kom of niet. Na ik de reacties in dit topic gelezen heb dan ben ik bijna zeker veel te direct geweest in mijn mailtjes. Problemen verzinnen voor iemand dat doe je niet, maar je wilt wel laten blijken dat je er bent mochten er problemen zijn. En dat kan gelijk ook weer een hele vreemde bijsmaak geven.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef iwrappedyouinsidemycoat het volgende:
Dude, je kent haar toch niet echt? Misschien gedraagt ze zich heel anders in interviews en op het werk?

Je bent een stalker, fucking eng.
Misschien volgens de één niet volgens de ander. Als een stalker is die iemand leuk vindt die hij niet kent dan is iedereen ooit stalker geweest. Vreemde situatie is dat het eerste contact wederzijds in een e-mailwisseling geweest is dat plots gestopt is.Na nu blijkt heeft waarschijnlijk de vreemd geformuleerde mails daaraan bijgedragen.Ervanuitgaande dat ze wel haar mailbox checkt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:35:48 #140
31101 _Led_
pi_81631421
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:

Gewoon, in een cafeetje oppikken ofzo!
Precies !

Gewoon in je eentje naar een cafe gaan, op uiterlijk een meisje dat je verder niet kent selecteren,
aan haar vragen wat haar adres is en of ze problemen heeft en vertellen dat je haar best met haar problemen wilt helpen, en vertellen hoe je jouw toekomst met haar ziet,
en als ze je vervolgens negeert de hele tijd blijven vragen "waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ?".

Succes !
zzz
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:41:05 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_81631709
Vliegtuigje huren met sleepdoek met lieve tekst en dat boven haar huis laten rondcirkelen misschien?
Of Robert ten Brink inschakelen?
Of Derk Bolt? Of Jaap Jongbloed? Of Yvon Jaspers?

Er zijn nog mogelijkheden zat, succes!!
pi_81631837
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef thabit het volgende:
Ben je al een keer bij dat adres langsgeweest, TS?
Dat zou ik nooit doen. In elk geval niet zonder een afspraak te maken, dit was bedoeld om wat leuks naar toe te sturen...
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef Chewie het volgende:
Is TS dezelfde malloot die een paar jaar terug met Doutzen Kroes zou gaan trouwen maar helaas contact met haar had verloren?
Nee zeg, houd op. We hebben het niet over een grote filmster of fotomodel. Als het zo doorgaat kent niemand haar over 1-2 jaar.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:46:31 #143
31101 _Led_
pi_81632007
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Gewiko het volgende:
Nee zeg, houd op. We hebben het niet over een grote filmster of fotomodel. Als het zo doorgaat kent niemand haar over 1-2 jaar.
Ik kreeg juist het gevoel dat we haar binnenkort snel bij opsporing verzocht zouden zien als slachtoffer
zzz
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:46:52 #144
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81632026
TS, ze kent je amper en je hebt ahar benaderd als een geliefde of hele goede vriend. Dat zou ik ook erg benauwend vinden.

Verder wil ik wel weten hoeveel tijd er overheen is gegaan. Als ze eerste wel antwoordde leest ze die mail dus wel. En als ze dan niet terugmailt is dat net zo duidelijk als een laat-me-met-rust-mail
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:48:13 #145
31101 _Led_
pi_81632100
"maar misschien wordt ze wel tegen haar zin vast gehouden en kan ze me niet emailen !"
zzz
pi_81632222
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Precies !

Gewoon in je eentje naar een cafe gaan, op uiterlijk een meisje dat je verder niet kent selecteren,
aan haar vragen wat haar adres is en of ze problemen heeft en vertellen dat je haar best met haar problemen wilt helpen, en vertellen hoe je jouw toekomst met haar ziet,
en als ze je vervolgens negeert de hele tijd blijven vragen "waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ?".

Succes !
Erg duidelijk, maar dat is meteen ook het nadeel van e-mail. In e-mail en brieven wil je graag punten maken en een onderwerp bespreken. In persoonlijk contact kun je zonder woorden of met de manier van iets zeggen al heel veel vertellen.

Juist dit topic is bedoeld om deze 'andere' dingen toch in woorden uit te drukken. Immers we zijn niet in de kroeg en het het eerste contact is puur tekst. Voor mij ook een complete verrassing gewest dat er wel degelijk een antwoord kwam.
pi_81632324
Ze wilt je niet
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:53:25 #148
31101 _Led_
pi_81632354
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
zzz
pi_81632483
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit doen. In elk geval niet zonder een afspraak te maken, dit was bedoeld om wat leuks naar toe te sturen...
Als ik iemand m'n adres geef en diegene komt vervolgens niet, dan zou ik ook teleurgesteld zijn. Je zult toch echt wat meer assertiviteit moeten tonen vrees ik.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:58:10 #150
85962 ioko
I Appear Missing
pi_81632611
Een verlopen postadres van iemand krijgen is geen wederzijdse communicatie. Ik snap niet dat je denkt dat je contact met haar hebt gehad. Als je dat niet inziet heb je volgens mij een groot gebrek aan sociaal invoelingsvermogen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')