Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
\
Dus naast haar mailadres heb je ook haar postadres nog via je zakelijke contacten opgezocht![]()
En ik vind het niet erg raar dat ze niet meer reageert als jij je opdringt en 'je gevoel uitlegt' en 'wat beelden over de toekomst schetst'
Ze heeft je laten weten dat het eerste adres niet klopte. So far, so good.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.
De vraag is welk adres gegeven wordt, maar een fake adres is uitgesloten.
Het adres klopt niet. Hoeveel duidelijker moet ze zijn? Damn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:
Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.
Is het haar huidige postadres? Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:
[..]
ja maar , ja maar dan ga je toch niet vertellen dat het een verlopen adres is als het fake zou zijn... TS heeft een puntquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het haar huidige postadres? Nee.
Dus dan is het een fake of verlopen adres
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schietenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar , ja maar dan ga je toch niet vertellen dat het een verlopen adres is als het fake zou zijn... TS heeft een punt
Denk dat ze tot dat punt nog weinig verkeerds in hem zag. Denk dat het fout ging bij z'n mails over de toekomst en uitleg wat hij voor haar voeltquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schieten
En vervolgens denk je aan dat onschuldige meisje dat daar nu woont en haast je je te melden dat het adres niet klopt omdat je bang bent dat die mailcreep straks daar op de stoep staat. En natuurlijk geef je dan je juiste adres nier door, de hint is doorgaans duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ripley het volgende:
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schieten
Misschien tegen beter weten in iets proberen te bereiken, herstellen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je dat al inziet, waarom overweeg je dan nog tóch maar weer contact te zoeken. Bij de meeste mensen is 1 + 1 = 2. Maar bij jou is 1 + 1 + 1 + 1 nog geen 4
Je bent het station nu gepaseerd. Verkeerd aangepakt, zonde. Hup verder en next.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Misschien tegen beter weten in iets proberen te bereiken, herstellen?
Het is begonnen met een vraag in een impulsieve mail, maar een eerlijk antwoord op kwam.
Maar dat resulteerde in geen dialoog.
Als de ander kennelijk geen dialoog wil, dan zou ik er ook geen lange monoloog van makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Het is begonnen met een vraag in een impulsieve mail, maar een eerlijk antwoord op kwam.
Maar wat wil je nou?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Haar! Voor altijd!quote:
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat ze tot dat punt nog weinig verkeerds in hem zag. Denk dat het fout ging bij z'n mails over de toekomst en uitleg wat hij voor haar voelt
Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef DavidBrent het volgende:
Wel mooi dat de vrouwelijke garde zo vijandelijk reageert, terwijl TS alleen eigenlijk iets goeds probeert te doen.
Zich opdringen aan iemand die dat niet wil?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef DavidBrent het volgende:
Wel mooi dat de vrouwelijke garde zo vijandelijk reageert, terwijl TS alleen eigenlijk iets goeds probeert te doen.
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?
Dat eerste is in essentie ook niet verkeerd, als ie het daarbij had gelaten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DavidBrent het volgende:
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.
Als het daarbij was gebleven, had "de vrouwelijke garde" er ook niks over te zeiken hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent het station nu gepaseerd. Verkeerd aangepakt, zonde. Hup verder en next.
Dit is iig niet meer te fixen. Je gaat alleen maar obsessiever lijken als je contact BLIJFT zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |