Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
\
Dus naast haar mailadres heb je ook haar postadres nog via je zakelijke contacten opgezocht![]()
En ik vind het niet erg raar dat ze niet meer reageert als jij je opdringt en 'je gevoel uitlegt' en 'wat beelden over de toekomst schetst'
Ze heeft je laten weten dat het eerste adres niet klopte. So far, so good.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.
De vraag is welk adres gegeven wordt, maar een fake adres is uitgesloten.
Het adres klopt niet. Hoeveel duidelijker moet ze zijn? Damn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:
Zo erg is het niet, maar ik ben er zeker van dat ze mij niet een verkeerd adres zou geven.
Is het haar huidige postadres? Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Gewiko het volgende:
[..]
ja maar , ja maar dan ga je toch niet vertellen dat het een verlopen adres is als het fake zou zijn... TS heeft een puntquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het haar huidige postadres? Nee.
Dus dan is het een fake of verlopen adres
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schietenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar , ja maar dan ga je toch niet vertellen dat het een verlopen adres is als het fake zou zijn... TS heeft een punt
Denk dat ze tot dat punt nog weinig verkeerds in hem zag. Denk dat het fout ging bij z'n mails over de toekomst en uitleg wat hij voor haar voeltquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schieten
En vervolgens denk je aan dat onschuldige meisje dat daar nu woont en haast je je te melden dat het adres niet klopt omdat je bang bent dat die mailcreep straks daar op de stoep staat. En natuurlijk geef je dan je juiste adres nier door, de hint is doorgaans duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ripley het volgende:
Waarom niet? En hij heeft niet haar huidige adres gekregen. Als ik een fake adres zou moeten verzinnen zou ook in de eerste plaats mijn oude adres door mijn hoofd schieten
Misschien tegen beter weten in iets proberen te bereiken, herstellen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je dat al inziet, waarom overweeg je dan nog tóch maar weer contact te zoeken. Bij de meeste mensen is 1 + 1 = 2. Maar bij jou is 1 + 1 + 1 + 1 nog geen 4
Je bent het station nu gepaseerd. Verkeerd aangepakt, zonde. Hup verder en next.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Misschien tegen beter weten in iets proberen te bereiken, herstellen?
Het is begonnen met een vraag in een impulsieve mail, maar een eerlijk antwoord op kwam.
Maar dat resulteerde in geen dialoog.
Als de ander kennelijk geen dialoog wil, dan zou ik er ook geen lange monoloog van makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Het is begonnen met een vraag in een impulsieve mail, maar een eerlijk antwoord op kwam.
Maar wat wil je nou?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Haar! Voor altijd!quote:
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat ze tot dat punt nog weinig verkeerds in hem zag. Denk dat het fout ging bij z'n mails over de toekomst en uitleg wat hij voor haar voelt
Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef DavidBrent het volgende:
Wel mooi dat de vrouwelijke garde zo vijandelijk reageert, terwijl TS alleen eigenlijk iets goeds probeert te doen.
Zich opdringen aan iemand die dat niet wil?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef DavidBrent het volgende:
Wel mooi dat de vrouwelijke garde zo vijandelijk reageert, terwijl TS alleen eigenlijk iets goeds probeert te doen.
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?
Dat eerste is in essentie ook niet verkeerd, als ie het daarbij had gelaten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DavidBrent het volgende:
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.
Als het daarbij was gebleven, had "de vrouwelijke garde" er ook niks over te zeiken hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Ach kom op, hij vindt haar leuk van televisieseries en stuurt en nadat ze uit de aandacht is verdwenen stuurt hij haar hier een bericht over. In essentie vind ik dat niet verkeerd, alleen de uitwerking is gewoon doorspekt met sociale uitglijders.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent het station nu gepaseerd. Verkeerd aangepakt, zonde. Hup verder en next.
Dit is iig niet meer te fixen. Je gaat alleen maar obsessiever lijken als je contact BLIJFT zoeken
Lees je eigen tekst nou eens goed. Ik denk dat je te snel, te 'close' wordt en je haar op deze manier alleen maar afschrikt. Ik, persoonlijk, als jong meisje zou het ook een beetje eng vinden als een kerel meteen mijn postadres wilde (aka, weten waar ik woon) en ook gaat vragen of er problemen zijn en of hij daar mee kan helpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Ik zal alles nog even kort samenvatten, het hele verhaal is nog wat complexer dan dat ik dat hier zo kort omschreef. Post van mensen die 'stalker' schreeuwen die lezen geloof ik niet echt mijn verhaal.
Zoals ik eerder schreef heb ik vanuit mijn werk regelmatig te maken met showbizz. Al jaren vindt ik dit meisje erg goed en leuk (niet het personage dat ze speelt, maar haar zelf (duh!)). Privé heb ik hier nooit echt iets mee gedaan. Foto's verzamelen en je behang vol plakken is echt iets voor mensen met een totale obsessie of voor mensen die superfan zijn van iemand.
Nu ze eigenlijk 'van de buis' gehaald is en ik het jammer vindt mocht dit het einde zijn van haar carrière heb ik privé contact gezocht. Het is echt niet moeilijk persoonlijk contact te krijgen met mensen als je bekend bent in het wereldje. Het betreft hier een beginnende actrice, zonder ervaring, opleiding etc. Ik dacht echt: "ach wat kan het kwaad, laat ik haar eens een bericht sturen, wie weet...". Voor zover mij bekend heeft ze een jeugdvriend gehad, maar dat is nu enkele jaren uit. En werkt ze weer als een 'gewone' burger.
In de eerste mail schreef ik dat ik het jammer vond dat ze niet meer op tv was en als ik iets wilde sturen waar ik dat dan heen kon doen. Misschien niet de ideale manier om te starten, maar als je een echte brief wilt sturen of wat leuks dan zul je toch een adres moeten hebben. Realist dat ik was had ik nooit gedacht op deze mail een serieus antwoord te krijgen, maar ik kreeg als antwoord haar eigen postadres. Enkele dagen later stuurde ze een antwoord dat het adres helaas niet juist meer was.
Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst.
Op deze mail kwam geen antwoord. Ik heb een week later een tweede mail gestuurd waarin ik het vreemd vond dat ze niet op mijn tweede mail reageerde het een beetje vreemd vond en ook wel wat bezorgd was na de toch wat vreemde mail.
Situatie nu is dat ik dus compleet in het duister tast over wat er gebeurd is, en wat er aan de hand is. Heb geen mail ontvangen met "ik wil geen contact". Of enige indicatie wat er nu gebeurd is. Kan goed zijn dat mijn twee mails nog niet gelezen zijn, maar wie zal het zeggen...?
Waarschijnlijk zal ik een nieuwe mail sturen. Alleen weet ik niet wat aan de hand is.
Misschien laat ik het er helemaal wel bij zitten, maar dit 'voorval' ligt me toch niet lekker.
Nou ja, wat heeft hij in feite tot nu toe gedaan? Een berichtje gestuurd met een wat foute inhoud en hij zit eraan te denken om er nog één te sturen. Ik zou echt nooit in m'n leven op een dergelijke manier contact zoeken, maar om TS nu gelijk maar als 'naar persoon' te gaan bestempelen vind ik ook zo overtrokken op basis van deze informatie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat eerste is in essentie ook niet verkeerd, als ie het daarbij had gelaten.
Naar persoon zeg ik iig ook niet. Wel bord voor zijn kop, opdringerig en onverstandigquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Nou ja, wat heeft hij in feite tot nu toe gedaan? Een berichtje gestuurd met een wat foute inhoud en hij zit eraan te denken om er nog één te sturen. Ik zou echt nooit in m'n leven op een dergelijke manier contact zoeken, maar om TS nu gelijk maar als 'naar persoon' te gaan bestempelen vind ik ook zo overtrokken op basis van deze informatie.
Hij houdt het bord voor zijn kop hoog door contact te willen blijven zoeken, haar te vragen of hij haar kan helpen met problemen die hij er zelf bij verzint. Hij komt op mij eng en stalkerig over en blijkbaar ook op the object of his affection.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef DavidBrent het volgende:
Nou ja, wat heeft hij in feite tot nu toe gedaan? Een berichtje gestuurd met een wat foute inhoud en hij zit eraan te denken om er nog één te sturen. Ik zou echt nooit in m'n leven op een dergelijke manier contact zoeken, maar om TS nu gelijk maar als 'naar persoon' te gaan bestempelen vind ik ook zo overtrokken op basis van deze informatie.
Daar ben ik het ook mee eens hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naar persoon zeg ik iig ook niet. Wel bord voor zijn kop, opdringerig en onverstandig
Punt was ook eerder dat ik het ethisch gezien niet zo erg allemaal vind, terwijl het sociaal gezien (normen van fatsoen etc.) natuurlijk buitengewoon onverstandig is. Volgens mij zijn we het gewoon met elkaar eens, maar goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij houdt het bord voor zijn kop hoog door contact te willen blijven zoeken, haar te vragen of hij haar kan helpen met problemen die hij er zelf bij verzint. Hij komt op mij eng en stalkerig over en blijkbaar ook op the object of his affection.
Hoezo? Je kent haar toch niet irl?quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 15:18 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Hij werkt bij de TV, hij verdeelt de rollen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef conleche het volgende:
Geniaal topic.
Mensen die zeggen dat ze in 'dat wereldje' werken, doen vaak niet veel bijzonders.Wat doe jij precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Dat zou mij persoonlijk helemaal de kriebels geven! Een vreemde die mij aanbied om te helpen als ik problemen zou hebben. Iemand die ik niet ken, en nog nooit gezien heb!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Gewiko het volgende:
Als antwoord vroeg ik of er problemen waren, dat ik haar leuk vond en haar graag wilde helpen mocht ze problemen hebben. Ook heb ik wat dingen over mezelf verteld en waarom ik haar leuk vindt, en wat ideeën geschetst.
Het is allemaal zo goed bedoeld, maar als ik met het inzicht van dit topic mijn mails teruglees dan kan dat zoveel beter. En als het eerste persoonlijke contact een wederzijds mailtje geweest is het zeer moeilijk...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef DavidBrent het volgende:
Maar goed, dat versieren moet nu eenmaal tien maal zo subtiel en 'spontaan' lijkend. TS moet duidelijk nog een keer een 'hoe-versier-ik-vrouwen'-boekje tot zich nemen en het kopje 'don'ts' aandachtig doorlezen.
Oprecht kan ik niet zeggen dat ik lastig val. Er is in elk geval wederzijds contact geweest. We hebben het achteraf over mails die naar nu blijkt vreemd uitgepakt hebben en daardoor niet meer beantwoord worden. Ervan uitgaande dat ze wel de mailbox checkt, wat ik dus niet weet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er precies goed aan iemand lastig blijven vallen op een aanmatigende wijze, als alles er overduidelijk op wijst dat de dame in kwestie verre van geïnteresseerd is?
Misschien, misschien niet, ik heb geen idee wat er aan de hand is en of überhaupt de mailbox geleegd wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zich opdringen aan iemand die dat niet wil?
Ik kan het niet beter verwoorden. Maar hoe zoiets wel goed te doen? Het lijkt dat elke bezorgdheid of woord een negatieve of vreemde smaak kan hebben, het ligt er maar net aan hoe je hem leest...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Hier heb ik echt iets aan. In elk geval echt te direct geweest, de eerste fout die ik gemaakt heb en overigens meteen heb proberen recht te zetten in een tweede mail. "Adres hoef je echt niet te geven", om vervolgens weer in de fout te gaan door te bezorgd te zijn "Als er problemen zijn wil ik je helpen". Vreselijk...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Lees je eigen tekst nou eens goed. Ik denk dat je te snel, te 'close' wordt en je haar op deze manier alleen maar afschrikt. Ik, persoonlijk, als jong meisje zou het ook een beetje eng vinden als een kerel meteen mijn postadres wilde (aka, weten waar ik woon) en ook gaat vragen of er problemen zijn en of hij daar mee kan helpen.
Hoe aardig je het ook bedoeld, en dat zal vast wel, het komt op mij een beetje creepy over. Er gebeuren tegenwoordig dingen die het vertrouwen in vreemde mensen niet echt zodanig versterkt dat je zoiets hebt van: 'Leuk, kopje koffie bij mij thuis?'.
TS, je moet je realiseren dat je meteen te persoonlijk bent geworden. Je had haar misschien eerder een mail kunnen sturen met: 'Hey, ik vond het supertof om je in die en die serie te zien en ik vind je een goede actrice, etc.'' Hou het oppervlakkig, zeker in het begin en voornamelijk met virtueel contact. Meisjes van tegenwoordig zijn niet allemaal meer zo naïef.
Ik weet niet of er problemen zijn, ik weet hier of ik stalkerig over kom of niet. Na ik de reacties in dit topic gelezen heb dan ben ik bijna zeker veel te direct geweest in mijn mailtjes. Problemen verzinnen voor iemand dat doe je niet, maar je wilt wel laten blijken dat je er bent mochten er problemen zijn. En dat kan gelijk ook weer een hele vreemde bijsmaak geven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij houdt het bord voor zijn kop hoog door contact te willen blijven zoeken, haar te vragen of hij haar kan helpen met problemen die hij er zelf bij verzint. Hij komt op mij eng en stalkerig over en blijkbaar ook op the object of his affection.
Misschien volgens de één niet volgens de ander. Als een stalker is die iemand leuk vindt die hij niet kent dan is iedereen ooit stalker geweest. Vreemde situatie is dat het eerste contact wederzijds in een e-mailwisseling geweest is dat plots gestopt is.Na nu blijkt heeft waarschijnlijk de vreemd geformuleerde mails daaraan bijgedragen.Ervanuitgaande dat ze wel haar mailbox checkt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef iwrappedyouinsidemycoat het volgende:
Dude, je kent haar toch niet echt? Misschien gedraagt ze zich heel anders in interviews en op het werk?
Je bent een stalker, fucking eng.
Precies !quote:
Dat zou ik nooit doen. In elk geval niet zonder een afspraak te maken, dit was bedoeld om wat leuks naar toe te sturen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef thabit het volgende:
Ben je al een keer bij dat adres langsgeweest, TS?
Nee zeg, houd op. We hebben het niet over een grote filmster of fotomodel. Als het zo doorgaat kent niemand haar over 1-2 jaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef Chewie het volgende:
Is TS dezelfde malloot die een paar jaar terug met Doutzen Kroes zou gaan trouwen maar helaas contact met haar had verloren?
Ik kreeg juist het gevoel dat we haar binnenkort snel bij opsporing verzocht zouden zien als slachtofferquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Gewiko het volgende:
Nee zeg, houd op. We hebben het niet over een grote filmster of fotomodel. Als het zo doorgaat kent niemand haar over 1-2 jaar.
Erg duidelijk, maar dat is meteen ook het nadeel van e-mail. In e-mail en brieven wil je graag punten maken en een onderwerp bespreken. In persoonlijk contact kun je zonder woorden of met de manier van iets zeggen al heel veel vertellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Precies !
Gewoon in je eentje naar een cafe gaan, op uiterlijk een meisje dat je verder niet kent selecteren,
aan haar vragen wat haar adres is en of ze problemen heeft en vertellen dat je haar best met haar problemen wilt helpen, en vertellen hoe je jouw toekomst met haar ziet,
en als ze je vervolgens negeert de hele tijd blijven vragen "waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ? waarom reageer je niet ?".
Succes !
Als ik iemand m'n adres geef en diegene komt vervolgens niet, dan zou ik ook teleurgesteld zijn. Je zult toch echt wat meer assertiviteit moeten tonen vrees ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. In elk geval niet zonder een afspraak te maken, dit was bedoeld om wat leuks naar toe te sturen...
Wat bedoel je met wederzijds contact? Alleen die mails die je kreeg met haar adres en daarna met "dat is mijn adres toch maar niet meer"? Of hebben jullie elkaar al een keer ergens gezien/ontmoet/met elkaar gepraat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef Gewiko het volgende:
Oprecht kan ik niet zeggen dat ik lastig val. Er is in elk geval wederzijds contact geweest. We hebben het achteraf over mails die naar nu blijkt vreemd uitgepakt hebben en daardoor niet meer beantwoord worden. Ervan uitgaande dat ze wel de mailbox checkt, wat ik dus niet weet.
Wat? Dat hij hetzelfde verhaal 10x herhaalt? Alsof het de tiende keer ineens minder stalkerig is. Dat eerste mailtje kon nog. Ze zal wel gewend zijn aan de teddyberen en rozen die worden opgestuurd. Maar die 2 erna. Als je niet aanvoelt dat dat echt belachelijk is........quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb wel respect voor je rustige manier van onderbouwen TS!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
Mja, dat begin ik ook te betwijfelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef thabit het volgende:
Ben je al een keer bij dat adres langsgeweest, TS?
Hallo nieuwe modquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef Snowcold het volgende:
Hou eens op met TS te bashen, hij heeft net in een lange post al toegegeven dat hij fout zat en heel veel heeft gehad aan de commentaren die hij heeft ontvangen. Ik neem aan dat verder gezeik dus niet meer nodig is.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Haaarbal het volgende:
TS heeft al 23 moorden op zijn naam staan, minstens.
quote:
Of dat ie een topic gaat openen op een groot forum.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Mr.K het volgende:
Misschien moet je nog een mail sturen en erin zetten dat je jezelf gaat snijden als je geen mail terug krijgt...
Ts is zo leuk dat hij haar durft te mailen dus....dat zit wel snorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet, alle meisjes vinden het toch leuk om mailtjes te krijgen waarin een wildvreemde knul, die je alleen van tv kent, je adres vraagt omdat hij je iets wil sturen? En in het tweede mailtje geeft hij al toe dat hij haar leuk vindt. Wat wil een meid nog meer? Ik zou als een blok voor hem zijn gevallen en z'n kindjes willen.
Een bos afgeknipte rozen in je brievenbus is zoooo romantischquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ts is zo leuk dat hij haar durft te mailen dus....dat zit wel snor
Gigi Ravelli komt overigens uit Laren, Gelderland.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens Wiki: Gigi Ravelli (Laren (Noord-Holland), 28 juni 1982)
Dus die is geen 25.
Tja, Wiki he? Niet dat het iets uitmaakt in dit geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gigi Ravelli komt overigens uit Laren, Gelderland.
Haha, dat is wel weer een extreem geval. De reden dat ik dit topic gestart ben is hoe onrealistisch ook je zoiets aan moet pakken als er alleen via email mogelijkheid iets te sturen. Ik heb al toegegeven fout te zijn met mijn eerste mails. Je kunt niet ineens adressen, telefoonnummers vragen, maar het lijkt wel dat elke vorm van andere belangstelling en 'hulp' in een mail meteen ook als opdringerig overkomt...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet, alle meisjes vinden het toch leuk om mailtjes te krijgen waarin een wildvreemde knul, die je alleen van tv kent, je adres vraagt omdat hij je iets wil sturen? En in het tweede mailtje geeft hij al toe dat hij haar leuk vindt. Wat wil een meid nog meer? Ik zou als een blok voor hem zijn gevallen en z'n kindjes willen.
Tip; zie dit als leergeld en ga door naar de volgende.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Haha, dat is wel weer een extreem geval. De reden dat ik dit topic gestart ben is hoe onrealistisch ook je zoiets aan moet pakken als er alleen via email mogelijkheid iets te sturen. Ik heb al toegegeven fout te zijn met mijn eerste mails. Je kunt niet ineens adressen, telefoonnummers vragen, maar het lijkt wel dat elke vorm van andere belangstelling en 'hulp' in een mail meteen ook als opdringerig overkomt...
Dit dus.. Hup TS, je kan 'tquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:34 schreef Ringo het volgende:
Zoek haar op! Ga voor haar huis slapen! Leg rozen voor haar deur. Zing aubades. Houd net zolang vol totdat ze toegeeft!
God ja, die gozer was echt helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:56 schreef Seven. het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan iemand die van vroeger uit verliefd was op Doutzen Kroes.
Duhhhhquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Haha, dat is wel weer een extreem geval. De reden dat ik dit topic gestart ben is hoe onrealistisch ook je zoiets aan moet pakken als er alleen via email mogelijkheid iets te sturen. Ik heb al toegegeven fout te zijn met mijn eerste mails. Je kunt niet ineens adressen, telefoonnummers vragen, maar het lijkt wel dat elke vorm van andere belangstelling en 'hulp' in een mail meteen ook als opdringerig overkomt...
Is het bekend hoe het met hem is afgelopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God ja, die gozer was echt helemaal de weg kwijt.
Nee, dat hij niet meteen in een hoekje kruipt, omdat Fok hem aanvalt. Hij blijft gewoon netjes reageren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat? Dat hij hetzelfde verhaal 10x herhaalt? Alsof het de tiende keer ineens minder stalkerig is. Dat eerste mailtje kon nog. Ze zal wel gewend zijn aan de teddyberen en rozen die worden opgestuurd. Maar die 2 erna. Als je niet aanvoelt dat dat echt belachelijk is........
Ja, is ook zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon fatsoen. Je opent een topic, dan is het wel zo netjes gewoon antwoord te geven en niet weg te lopen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee, dat hij niet meteen in een hoekje kruipt, omdat Fok hem aanvalt. Hij blijft gewoon netjes reageren.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is ook zoDaar houden meiden niet van. Ik ben ook een paar keer gemaild door een gozer die van alles van me wist en contact met me wilde: hij had op de één of andere manier zelfs m'n telefoonnummer ergens vandaan getoverd (ik snap nog steeds niet hoe). Hij kwam vriendelijk over, uitte geen bedreigingen, hij zei alleen dat hij me begreep en beter wilde leren kennen. Ook toen ik vroeg of hij wilde kappen bleeg hij doorgaan. Dat is echt doodeng, ook al bedoelde hij het misschien niet kwaad.
Dus toen hebben ik en een vriendin een cu2night profiel met zijn telefoonnummer aangemaakt. Toen hield ie op.
Ze geeft je eerst een oud adres zodat je de hint zou snappen, vervolgens zegt ze niet wat haar nieuwe adres is zodat je de hint zou snappen, en daarna, omdat je echt echt echt de hint niet snapt, laat ze maar niks meer van zich horen, zodat je de hint misschien nu wel snapt.quote:Alles lijkt zo op het oog onschuldig en alles is met de beste bedoelingen van mijn kant. Misschien is er echt iets aan de hand en zijn er belangrijkere dingen dan mail controleren, of kan ze gewoon niet mail beantwoorden. Of is het zo dat mails bewust niet worden beantwoord? Wat zou het toch fijn zijn als er duidelijkheid was... even bellen om te vragen wat er aan de hand is kan dus niet...
Ze kent je niet of amper. Dan is het heel creepy als iemand zich opstelt als een hele goede vriend en al helemaal als ie dan zegt dat ie je heel leuk vindt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon fatsoen. Je opent een topic, dan is het wel zo netjes gewoon antwoord te geven en niet weg te lopen...
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.
Om met het meisje in contact te komen zul je toch moeten weten hoe je haar kunt bereiken. Het is niet zo dat ik alles uit de kast gehaald heb om aan haar mailadres te komen, dat kwam ik tegen door mijn werk. In een wilde bui heb ik toen een mailtje gestuurd, nooit gedacht dat ze echt zou antwoorden met een privé postadres. Dat later niet meer juist meer leek te zijn: verhuisd.
In een tweede mail heb ik toen meer over mezelf verteld, gezegd haar echt leuk te vinden, geïnteresseerd in haar te zijn en haar te willen ondersteunen met haar carrière. Maar sindsdien lijkt ze van de aardbodem verdwenen te zijn.
In een derde mail heb ik aangegeven toch wel bezorgd te zijn geworden en aangeboden te helpen mochten er 'problemen' zijn. Geen idee wat er allemaal aan de hand is.
Alles lijkt zo op het oog onschuldig en alles is met de beste bedoelingen van mijn kant. Maar deze mails kunnen ook weer negatief overkomen. Ik zou het vreselijk vinden mocht er echt iets aan de hand zijn en ze bijvoorbeeld haar huis of appartement uit gezet is of zo, misschien kan ze gewoon geen mails beantwoorden of zijn er belangrijkere dingen.Wat zou het toch fijn zijn als er duidelijkheid was... even bellen om te vragen wat er aan de hand is kan dus niet...
Onschuldig? Dat komt wel heel erg stalkerig over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Gewiko het volgende:
Alles lijkt zo op het oog onschuldig en alles is met de beste bedoelingen van mijn kant.
Daar heb je nog niet op gereageerd. Hoe komt dat? Is er iets aan de hand of heb je soms problemen? Want dan kan ik wel proberen om je te helpen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:26 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exacte mails, eigenlijk. Kun je die niet even plaatsen, TS? Kunnen we zien of het wel écht stalkerig is, allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |