Wat? Dat hij hetzelfde verhaal 10x herhaalt? Alsof het de tiende keer ineens minder stalkerig is. Dat eerste mailtje kon nog. Ze zal wel gewend zijn aan de teddyberen en rozen die worden opgestuurd. Maar die 2 erna. Als je niet aanvoelt dat dat echt belachelijk is........quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb wel respect voor je rustige manier van onderbouwen TS!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
Mja, dat begin ik ook te betwijfelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef thabit het volgende:
Ben je al een keer bij dat adres langsgeweest, TS?
Hallo nieuwe modquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef Snowcold het volgende:
Hou eens op met TS te bashen, hij heeft net in een lange post al toegegeven dat hij fout zat en heel veel heeft gehad aan de commentaren die hij heeft ontvangen. Ik neem aan dat verder gezeik dus niet meer nodig is.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Haaarbal het volgende:
TS heeft al 23 moorden op zijn naam staan, minstens.
quote:
Of dat ie een topic gaat openen op een groot forum.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Mr.K het volgende:
Misschien moet je nog een mail sturen en erin zetten dat je jezelf gaat snijden als je geen mail terug krijgt...
Ts is zo leuk dat hij haar durft te mailen dus....dat zit wel snorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet, alle meisjes vinden het toch leuk om mailtjes te krijgen waarin een wildvreemde knul, die je alleen van tv kent, je adres vraagt omdat hij je iets wil sturen? En in het tweede mailtje geeft hij al toe dat hij haar leuk vindt. Wat wil een meid nog meer? Ik zou als een blok voor hem zijn gevallen en z'n kindjes willen.
Een bos afgeknipte rozen in je brievenbus is zoooo romantischquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ts is zo leuk dat hij haar durft te mailen dus....dat zit wel snor
Gigi Ravelli komt overigens uit Laren, Gelderland.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens Wiki: Gigi Ravelli (Laren (Noord-Holland), 28 juni 1982)
Dus die is geen 25.
Tja, Wiki he? Niet dat het iets uitmaakt in dit geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gigi Ravelli komt overigens uit Laren, Gelderland.
Haha, dat is wel weer een extreem geval. De reden dat ik dit topic gestart ben is hoe onrealistisch ook je zoiets aan moet pakken als er alleen via email mogelijkheid iets te sturen. Ik heb al toegegeven fout te zijn met mijn eerste mails. Je kunt niet ineens adressen, telefoonnummers vragen, maar het lijkt wel dat elke vorm van andere belangstelling en 'hulp' in een mail meteen ook als opdringerig overkomt...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet, alle meisjes vinden het toch leuk om mailtjes te krijgen waarin een wildvreemde knul, die je alleen van tv kent, je adres vraagt omdat hij je iets wil sturen? En in het tweede mailtje geeft hij al toe dat hij haar leuk vindt. Wat wil een meid nog meer? Ik zou als een blok voor hem zijn gevallen en z'n kindjes willen.
Tip; zie dit als leergeld en ga door naar de volgende.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Haha, dat is wel weer een extreem geval. De reden dat ik dit topic gestart ben is hoe onrealistisch ook je zoiets aan moet pakken als er alleen via email mogelijkheid iets te sturen. Ik heb al toegegeven fout te zijn met mijn eerste mails. Je kunt niet ineens adressen, telefoonnummers vragen, maar het lijkt wel dat elke vorm van andere belangstelling en 'hulp' in een mail meteen ook als opdringerig overkomt...
Dit dus.. Hup TS, je kan 'tquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:34 schreef Ringo het volgende:
Zoek haar op! Ga voor haar huis slapen! Leg rozen voor haar deur. Zing aubades. Houd net zolang vol totdat ze toegeeft!
God ja, die gozer was echt helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:56 schreef Seven. het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan iemand die van vroeger uit verliefd was op Doutzen Kroes.
Duhhhhquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Haha, dat is wel weer een extreem geval. De reden dat ik dit topic gestart ben is hoe onrealistisch ook je zoiets aan moet pakken als er alleen via email mogelijkheid iets te sturen. Ik heb al toegegeven fout te zijn met mijn eerste mails. Je kunt niet ineens adressen, telefoonnummers vragen, maar het lijkt wel dat elke vorm van andere belangstelling en 'hulp' in een mail meteen ook als opdringerig overkomt...
Is het bekend hoe het met hem is afgelopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God ja, die gozer was echt helemaal de weg kwijt.
Nee, dat hij niet meteen in een hoekje kruipt, omdat Fok hem aanvalt. Hij blijft gewoon netjes reageren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat? Dat hij hetzelfde verhaal 10x herhaalt? Alsof het de tiende keer ineens minder stalkerig is. Dat eerste mailtje kon nog. Ze zal wel gewend zijn aan de teddyberen en rozen die worden opgestuurd. Maar die 2 erna. Als je niet aanvoelt dat dat echt belachelijk is........
Ja, is ook zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon fatsoen. Je opent een topic, dan is het wel zo netjes gewoon antwoord te geven en niet weg te lopen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee, dat hij niet meteen in een hoekje kruipt, omdat Fok hem aanvalt. Hij blijft gewoon netjes reageren.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is ook zoDaar houden meiden niet van. Ik ben ook een paar keer gemaild door een gozer die van alles van me wist en contact met me wilde: hij had op de één of andere manier zelfs m'n telefoonnummer ergens vandaan getoverd (ik snap nog steeds niet hoe). Hij kwam vriendelijk over, uitte geen bedreigingen, hij zei alleen dat hij me begreep en beter wilde leren kennen. Ook toen ik vroeg of hij wilde kappen bleeg hij doorgaan. Dat is echt doodeng, ook al bedoelde hij het misschien niet kwaad.
Dus toen hebben ik en een vriendin een cu2night profiel met zijn telefoonnummer aangemaakt. Toen hield ie op.
Ze geeft je eerst een oud adres zodat je de hint zou snappen, vervolgens zegt ze niet wat haar nieuwe adres is zodat je de hint zou snappen, en daarna, omdat je echt echt echt de hint niet snapt, laat ze maar niks meer van zich horen, zodat je de hint misschien nu wel snapt.quote:Alles lijkt zo op het oog onschuldig en alles is met de beste bedoelingen van mijn kant. Misschien is er echt iets aan de hand en zijn er belangrijkere dingen dan mail controleren, of kan ze gewoon niet mail beantwoorden. Of is het zo dat mails bewust niet worden beantwoord? Wat zou het toch fijn zijn als er duidelijkheid was... even bellen om te vragen wat er aan de hand is kan dus niet...
Ze kent je niet of amper. Dan is het heel creepy als iemand zich opstelt als een hele goede vriend en al helemaal als ie dan zegt dat ie je heel leuk vindt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon fatsoen. Je opent een topic, dan is het wel zo netjes gewoon antwoord te geven en niet weg te lopen...
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.
Om met het meisje in contact te komen zul je toch moeten weten hoe je haar kunt bereiken. Het is niet zo dat ik alles uit de kast gehaald heb om aan haar mailadres te komen, dat kwam ik tegen door mijn werk. In een wilde bui heb ik toen een mailtje gestuurd, nooit gedacht dat ze echt zou antwoorden met een privé postadres. Dat later niet meer juist meer leek te zijn: verhuisd.
In een tweede mail heb ik toen meer over mezelf verteld, gezegd haar echt leuk te vinden, geïnteresseerd in haar te zijn en haar te willen ondersteunen met haar carrière. Maar sindsdien lijkt ze van de aardbodem verdwenen te zijn.
In een derde mail heb ik aangegeven toch wel bezorgd te zijn geworden en aangeboden te helpen mochten er 'problemen' zijn. Geen idee wat er allemaal aan de hand is.
Alles lijkt zo op het oog onschuldig en alles is met de beste bedoelingen van mijn kant. Maar deze mails kunnen ook weer negatief overkomen. Ik zou het vreselijk vinden mocht er echt iets aan de hand zijn en ze bijvoorbeeld haar huis of appartement uit gezet is of zo, misschien kan ze gewoon geen mails beantwoorden of zijn er belangrijkere dingen.Wat zou het toch fijn zijn als er duidelijkheid was... even bellen om te vragen wat er aan de hand is kan dus niet...
Onschuldig? Dat komt wel heel erg stalkerig over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Gewiko het volgende:
Alles lijkt zo op het oog onschuldig en alles is met de beste bedoelingen van mijn kant.
Daar heb je nog niet op gereageerd. Hoe komt dat? Is er iets aan de hand of heb je soms problemen? Want dan kan ik wel proberen om je te helpen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:26 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exacte mails, eigenlijk. Kun je die niet even plaatsen, TS? Kunnen we zien of het wel écht stalkerig is, allemaal.
Als je geen wederzijds contact hebt gehad in de zin van "haar gesproken/ontmoet" dan zou ik het gewoon opgeven, dan ben je voor haar niet echt een bekende, dus dan zijn dat soort emails gewoon engquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wederzijds contact? Alleen die mails die je kreeg met haar adres en daarna met "dat is mijn adres toch maar niet meer"? Of hebben jullie elkaar al een keer ergens gezien/ontmoet/met elkaar gepraat?
Als je op de laatste vraag "nee" moet antwoorden, dan vrees ik dat je voor haar niet meer bent dan de zoveelste fan die denkt verliefd te zijn op haar. Geef het dan maar op zou ik zeggen
Is er wat mis? Je reageert niet meer. Als je in de problemen zit mag je best een tijdje bij mij komen wonen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we je helpen TS? Is er iets? Als je problemen hebt wil ik je wel helpen hoor, als je me gewoon even je adres geeft, dan kom ik langs, of stuur ik je wat leuks op. Ik kan je ook helpen met je carriere in de IT, mocht je dat willen. Ik heb connecties. Ik denk dat wij samen heel gelukkig kunnen worden. Je bent het beste wat mij ooit is overkomen, TS. Ik laat je nooit meer alleen. NOOIT MEER, HOOR JE MIJ? NOOIT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |