Wat bedoel je met wederzijds contact? Alleen die mails die je kreeg met haar adres en daarna met "dat is mijn adres toch maar niet meer"? Of hebben jullie elkaar al een keer ergens gezien/ontmoet/met elkaar gepraat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef Gewiko het volgende:
Oprecht kan ik niet zeggen dat ik lastig val. Er is in elk geval wederzijds contact geweest. We hebben het achteraf over mails die naar nu blijkt vreemd uitgepakt hebben en daardoor niet meer beantwoord worden. Ervan uitgaande dat ze wel de mailbox checkt, wat ik dus niet weet.
Wat? Dat hij hetzelfde verhaal 10x herhaalt? Alsof het de tiende keer ineens minder stalkerig is. Dat eerste mailtje kon nog. Ze zal wel gewend zijn aan de teddyberen en rozen die worden opgestuurd. Maar die 2 erna. Als je niet aanvoelt dat dat echt belachelijk is........quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb wel respect voor je rustige manier van onderbouwen TS!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
Mja, dat begin ik ook te betwijfelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, zomaar een eerlijke vraag, heb je eigenlijk al eerdere ervaring met relaties / meisjes / daten ?
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef thabit het volgende:
Ben je al een keer bij dat adres langsgeweest, TS?
Hallo nieuwe modquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef Snowcold het volgende:
Hou eens op met TS te bashen, hij heeft net in een lange post al toegegeven dat hij fout zat en heel veel heeft gehad aan de commentaren die hij heeft ontvangen. Ik neem aan dat verder gezeik dus niet meer nodig is.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Haaarbal het volgende:
TS heeft al 23 moorden op zijn naam staan, minstens.
quote:
Of dat ie een topic gaat openen op een groot forum.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Mr.K het volgende:
Misschien moet je nog een mail sturen en erin zetten dat je jezelf gaat snijden als je geen mail terug krijgt...
Ts is zo leuk dat hij haar durft te mailen dus....dat zit wel snorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet, alle meisjes vinden het toch leuk om mailtjes te krijgen waarin een wildvreemde knul, die je alleen van tv kent, je adres vraagt omdat hij je iets wil sturen? En in het tweede mailtje geeft hij al toe dat hij haar leuk vindt. Wat wil een meid nog meer? Ik zou als een blok voor hem zijn gevallen en z'n kindjes willen.
Een bos afgeknipte rozen in je brievenbus is zoooo romantischquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ts is zo leuk dat hij haar durft te mailen dus....dat zit wel snor
Gigi Ravelli komt overigens uit Laren, Gelderland.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens Wiki: Gigi Ravelli (Laren (Noord-Holland), 28 juni 1982)
Dus die is geen 25.
Tja, Wiki he? Niet dat het iets uitmaakt in dit geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gigi Ravelli komt overigens uit Laren, Gelderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |