SPOILER: ..dus geen..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom stemmen sommigen niet op alle acts?
Is wist het even nietquote:
Ik dacht dat je niet per se hoefde te kiezen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Is wist het even niet![]()
* Terugrent naar andere topic om alsnog te stemmen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Is wist het even niet![]()
* Terugrent naar andere topic om alsnog te stemmen
Het is allemaal een complot tussen c_a en Symphonicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Vind je het heel erg als ik niet boos kijk, ik hou wel van een goed complot
* Meteen vergrootglas erbij gaat zoeken
* C_A en Symphonic onder het vergrootglas legtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot tussen c_a en Symphonic
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
Oei oei oei! Complot
Maar nu ga ik maar eens slapen![]()
!
2 mods die plotseling weggaan...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Zo de Survival ook even ingevuld
Ik ga nog even bankhangen. Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga kopen
[ afbeelding ]
Die oranje legging en Bongostampers
Waarom staat er geen prijs bij die mevrouw?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga kopen
[ afbeelding ]
Die oranje legging en Bongostampers
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom staat er geen prijs bij die mevrouw?
quote:
Die is gratisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom staat er geen prijs bij die mevrouw?
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Behoorlijk
Maar ze loopt ook in voetbalshirtjes, dus ze kent waarschijnlijk weinig schaamte
Omdat je een hele rits foto's geplaats had van jou door de jaren heen, en volgens mij had je overal zo'n shirt aanquote:
Ze hebben me 1 x zo gek gekregen , maar toen had ik echt al aardig wat opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gezellig joh, 2 jaar geleden zag ik er zo uit :
[ afbeelding ]
Alleen die hoed was zo warm
Hahaha ja maar dat komt omdat ik op voetbal zatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je een hele rits foto's geplaats had van jou door de jaren heen, en volgens mij had je overal zo'n shirt aan
Ik had zelfs oranje oogschaduw en lippestift opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben me 1 x zo gek gekregen , maar toen had ik echt al aardig wat op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 22:56:10 ]
Ik had een oranje pet op, maar verder geen make-up ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje oogschaduw en lippestift op
Dit was trouwen na 2 literbierMaar hier zie je nog beetje oogschaduw
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje oogschaduw en lippestift op
Dit was trouwen na 2 literbierMaar hier zie je nog beetje oogschaduw
Jij bent zoooo charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die lees ik morgen dan welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!!
* iBenny is het complot aan het uitschrijven
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die lees ik morgen dan wel
Ik ga slapen! Het is al weer veel te laat! Ik wilde om 10 uur op me bed liggen
Nu moet ik nog brood klaarmaken
Weltrusten allemaal!
Als het maar niet in KLB is, met een anti-klachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!!
* iBenny is het complot aan het uitschrijven
Trustequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten allemaal!
Doe dat maar idd.. mevrouw de leiderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten allemaal!
het is een complot van hier.. dat post ik niet in KLB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als het maar niet in KLB is, met een anti-klacht
Ik loop met je meequote:
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag uit het niets een lelijke oude, harige, NAAKTE man..quote:
Chatroulette?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zag uit het niets een lelijke oude, harige, NAAKTE man..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zat voor de webcam...
I mean, naakt webcammen...
Neh,,iets voor gays.. dus dat verklaard ook al snel wat..quote:
ach ja.. laten we het daar maar op houden ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef sbientje het volgende:
Te weinig seks denk ik benny! Wat een neuzelpost!
Dat is wel een verrassende conclusie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef sbientje het volgende:
Te weinig seks denk ik benny! Wat een neuzelpost!
In Haven? Ik heb er wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Benny, heb jij in Almere ervaring met het 'pannekoekschip' ?
Schijn ik morgen te gaan eten....
dankjequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Je verhaal vond ik trouwens geweldig Benny!
Mooi, we komen zowiezo met een grote club en me wat alcohol erbij gaat het wel goed schat ik inquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Haven? Ik heb er wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten..
Wat ik heb gehoord wel is wel goed.. Schijnt wel een leuk sfeertje te hangen enzo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies ja
wat zout en peper erover en het is vast eetbaar
quote:Beschrijving Het woord 'WADAPADJA!' moet zo snel mogelijk geintegreerd worden in de nederlandse samenleving.
Door dit woord vaak en veel te gebruiken in alledaagse maar ook in serieuze gesprekken, zal er veel gelachen worden waardoor veel zaken gerelativeerd worden waardoor sneller wereldvrede. Spread the word!
nouja ik weet er 8 dus ik ben benieuwd of hij nog iets ander in te brengen heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, die gaf jij net door het te bevestigen
Jij weet er 8?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nouja ik weet er 8 dus ik ben benieuwd of hij nog iets ander in te brengen heeft
the man who knew too muchquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
wadapadja(gronings voor wat apart ja, )en ik heb ook nog wel bewijs..
bewijs! >> PM?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat hebben mensen zonder kunstgebit de wereld in gebracht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust? wat is dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, in dat geval zal ik ook maar niet verklappen dat Fairydust een kloontje van je is he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Koentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
Nouja zeg, ik moet wel erg moe zijn....
In slaap gevallen (lag al op bed) terwijl ik laptop vast hield
Ga maar echt slapen, lijkt me beter !
Welterusten voor straks allemaal!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
http://tinyurl.com/y92gcg3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap je al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker![]()
![]()
![]()
Fairydusty? Daar vegen wij hier de vloer mee aan geloof ik. Zit toch een lange stok aan? Een Swiffer!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Fairydusty? Daar vegen wij hier de vloer mee aan geloof ik. Zit toch een lange stok aan? Een Swiffer!
Mijn voetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik duik mn bedje in!... mijn rug is stuk!
x
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!
En Charmed_angel is de (undercover)leider!
Bewijs 1:
c_a heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de 'iets' tegen Romy had.. Dit was dan ook duidelijk te merken in de 'Kandidaten Survival Game'. En was zij niet geheel toevallig die gene die Romy eruit stuurde? (bewijs!)
Bewijs 2:
Was het niet in diezelfde Survival Game zo dat opeens meerdere XFA'ers Romy minpunten gingen geven? Ik noem een Marlalala, die niet geheel 'toevallig' de voorzet aan c_a gaf om mevr. R. eruit te kicken. Deze eerder genoemde Marlalala richtte zich plotseling tot mevr. R. Hiervoor richtte zij zich vooral op de pluspunten van kandidaten
Bewijs 3:
XFA-kandidaten Jaap en Sumera bleven als laatste over in laatst genoemde spel. Jaap was hierin een favoriet van c_a en is het niet zo dat deze, nadat oa. regels waren veranderd, ook daadwerkelijk als winnaar uit de bus kwam. En werden hier niet meteen na 12 uur de meeste minpunten aan kandidate Sumera gegeven?
Bewijs 4:
In de User Survival game werd ook wat gefraudeerd! Stond c_a niet op het punt om het spel uit te gaan? En staat deze zelfde vrouw niet op dit moment in de hoogste regionen? Hoe dat komt? Een complot met de mod Rauzer misschien? Want ging deze mod niet toevallig tot 3 keer toe in de fout in dit spel? En merktte c_a van deze 3 keer niet alle 3 de keren de fout op? (Het bewijs gaf Rauzer echter zelf)
Bewijs 5:
In een ander spel, georganiseerd door c_a zelf, X Factor Tournament. Werd mevr. R., haar foto in de OP, in de derde rond niet geheel toevallig vergeten? Direct bewijs hiervoor is er niet, maar er waren wel ooggetuigen
Conclusie:
Ik denk dat er achter deze editie van XFA op het forum FOK! een heel complot plaatstvindt. Wat hiermee bereikt dient te worden is mij geheel onduidelijk. En daarom ga ik tot nader onderzoek uit
[ afbeelding ]SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ondersteun deze post honderd procent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Nog niet helemaal zo te zienquote:
Ik niet, ik was voor de wekker wakkerquote:
quote:
Oh hoe is het met de hamsters!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga de kinderen aankleden en fatsoeneren.
Fijne dag allemaal
Ze zijn zo vreselijk leukquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk leuk![]()
Ik ga vanmiddag foto's maken en dan laat ik ze zien
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Laysa
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
iBenny
gomi
PietjePuk007
Ian_Nick
evaxsis
Marlalala
Anniebab
Copycat
Dottey
MeraViglioSa
HiDiHo
Chanel5
charmed_angel
Karina
Toverheks
Noek
Anonymousz
liesje1979
Gert
versabommie
Joooo-pi
FANN
Soury
Pheno
remlof
ruudpuntenel
Diaan73
Nizno
Leandra
Tessio
Marrije
Disana
8108139dpths
Neemmijnietserieus
Jian
De_Kardinaal
Coos
chufi
-Vaduz-
Pisces29
Lavenderr
Dementor
motorbloempje
peaceman
debuurvrouw
KRIBBET
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!
En Charmed_angel is de (undercover)leider!
Bewijs 1:
c_a heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de 'iets' tegen Romy had.. Dit was dan ook duidelijk te merken in de 'Kandidaten Survival Game'. En was zij niet geheel toevallig die gene die Romy eruit stuurde? (bewijs!)
Bewijs 2:
Was het niet in diezelfde Survival Game zo dat opeens meerdere XFA'ers Romy minpunten gingen geven? Ik noem een Marlalala, die niet geheel 'toevallig' de voorzet aan c_a gaf om mevr. R. eruit te kicken. Deze eerder genoemde Marlalala richtte zich plotseling tot mevr. R. Hiervoor richtte zij zich vooral op de pluspunten van kandidaten
Bewijs 3:
XFA-kandidaten Jaap en Sumera bleven als laatste over in laatst genoemde spel. Jaap was hierin een favoriet van c_a en is het niet zo dat deze, nadat oa. regels waren veranderd, ook daadwerkelijk als winnaar uit de bus kwam. En werden hier niet meteen na 12 uur de meeste minpunten aan kandidate Sumera gegeven?
Bewijs 4:
In de User Survival game werd ook wat gefraudeerd! Stond c_a niet op het punt om het spel uit te gaan? En staat deze zelfde vrouw niet op dit moment in de hoogste regionen? Hoe dat komt? Een complot met de mod Rauzer misschien? Want ging deze mod niet toevallig tot 3 keer toe in de fout in dit spel? En merktte c_a van deze 3 keer niet alle 3 de keren de fout op? (Het bewijs gaf Rauzer echter zelf)
Bewijs 5:
In een ander spel, georganiseerd door c_a zelf, X Factor Tournament. Werd mevr. R., haar foto in de OP, in de derde rond niet geheel toevallig vergeten? Direct bewijs hiervoor is er niet, maar er waren wel ooggetuigen
Conclusie:
Ik denk dat er achter deze editie van XFA op het forum FOK! een heel complot plaatstvindt. Wat hiermee bereikt dient te worden is mij geheel onduidelijk. En daarom ga ik tot nader onderzoek uit
[ afbeelding ]SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
En vooral omdat 2 dingen ook echt kloppen
![]()
2 maar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Ik zat inderdaad in een complot met de Survival Gamequote:Op woensdag 19 mei 2010 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
2 maar?
Hij beduvelt de onoplettende lezers?
Het is een complot
2 maar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Ja maar...ja maar....quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar ik moet ook weer aan het werk
Tot strakkies
Nr. 6quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:57 schreef D. het volgende:
Marlalala, jij staat in mijn forumvriendjes top 10
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met de top 5![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nr. 6
F*ck Hyves..Fok-vriendjes is de nieuwe hype
Daar doe ik niet aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met de top 5Mijn favo fokkers staan in mijn fotoboek
![]()
ja maar is dat betrouwbaar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:35 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we 2 dagen achter elkaar X Factor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/X_Factor_%28seizoen_3%29#Kijkcijfers
![]()
![]()
Noooit meer slapen, jalalalala-lalalala-lalala![]()
Okquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
het dagschema van RTL4 iig wel
Hoe de ding willen ze dat gaan doen?![]()
dan moet ik die maandag erop vrijnemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies ja
maar dat is eigenlijk wel tofEn dan hier de nacht doorhalen ofzo
?
Je hebt de zondag toch om uit te slapen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik die maandag erop vrijnemen
Verwarrende post hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:35 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we 2 dagen achter elkaar X Factor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/X_Factor_%28seizoen_3%29#Kijkcijfers
![]()
![]()
Noooit meer slapen, jalalalala-lalalala-lalala![]()
Ik ga wel gewoon slapen vrijdagquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de zondag toch om uit te slapen?
Ik denk dat dat proteststemmen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen 4Granted beter vinden dan BadBoyz![]()
Vaagquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat proteststemmen zijn
Ik heb het ook overwogen
Je denkt dat ze van Jaap kunnen winnen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VaagStraks staat 4 Granted nog in de finale
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:57 schreef D. het volgende:
Marlalala, jij staat in mijn forumvriendjes top 10
[..]
Die andere had ik al verklaptquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad in een complot met de Survival GameMet 2 mensen! Bartjebart en
Die andere zeg ik niet, dat moet die user zelf maar zeggen
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wat lief!
Ehm moeten we daar ook een lijstje voor invullen?
Ik heb wel 10 mensen op de nummer 1 positie
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad in een complot met de Survival GameMet 2 mensen! Bartjebart en
Die andere zeg ik niet, dat moet die user zelf maar zeggen
Maar waar is het op gebaseerd danquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Sj0rSz
iBenny
Peterselieman
Sally
Olga
JJdJ1984
charmed_angel
donroyco
nyny83
-Vaduz-
TJDoornbos
Marlalala
franklop
MPG
Zeroku
shiznuts
Joooo-pi
D.
motorbloempje
Kally
Pisces29
bennootje
Karina
Anonymousz
sportfreak
Stefan
Dizer
Zhenar
Steve
sbientje
Cee
OA
Tha_Erik
ChiefBigFoot
Symphonic
BrandX
DerMeister
GlowMouse
Tackleberry
Pheno
dennistd
MissBliss
Volpez
Harajuku.
Juicyhil
IQM
Mirjam
remlof
Surveillance-Fiets
PatriQue89
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:23 schreef D. het volgende:
Maar dit forum bestaat, napraten niet meegerekend, nog maar 10 dagen
Nee absoluut veel slechter maar..omdat het kanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen 4Granted beter vinden dan BadBoyz![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja als ze uit wraak tegen Jaap stemmen wel jaOmdat hij verloren heeft van Sumera
Ik heb 5 mensen op 1!quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wat lief!
Ehm moeten we daar ook een lijstje voor invullen?
Ik heb wel 10 mensen op de nummer 1 positie
Hoe zie je nou dat die op 1 staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 5 mensen op 1!
1. Marlalala / 1. Kally / 1. iBenny / 1. Rauzer / 1. -Vaduz-
Ik heb maar 2 complottenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die andere had ik al verklapt! Verbaast me nog steeds dat het niet opviel
!
iBenny
Marlalala
Kally
D.
-Vaduz-
Joooo-pi
PatriQue89
Symphonic
Rauzer
Anonymousz
Pheno
Karina
Fir3fly
motorbloempje
ranja
Cee
Bos81
Fairydust
gomi
Kolonia
UltraR
Deceit
Pisces29
Koen66
ClearGreen
sbientje
Bartjebart
Soneal
Ciscostar
Steve
borisz
Oidale
IslaBonita
AQuila360
mijsje
Maartel
Woelli
chansadres
lkb9000
Zeroku
TheVulture
verleiding
-Nienna-
shiNinG_staR
Kleurdoos
lezzer
danic
vrouwtje-theelepel
Brighteyes
Boepie
De eerste echte XFA-sc-er (Borisz laat ik even buiten beschouwing, die zie ik ook veel in andere topics) pas op plaats 12quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tong80
krengetje
Good.vs.Evil
vencodark
chufi
borisz
Samzz
mr_anonimous
tijnbrein
FireFox1
Bjoro
iBenny
rubbereend
RealZeus
Techno
Ole
El_Matador
Cue_
Marlalala
automatic_
Barbusse
-Vaduz-
Kally
stbabylon
charmed_angel
djayzz
Westbroek
ArTiC
mrbox
Lily-Ella
D.
aloa
Bluezz
STING
Murmeli
appelsientje
Godtje
lookinforyou
-Engel-
dndiek
Robinhoo
SCH
Socios
Duimelot
Anonymousz
Thrust
RaXz
Kreator
De_Kardinaal
BliksemSchigt
Al heb ik geen idee wie Bonzoo of Godtje isquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
iBenny
Kally
charmed_angel
D.
Joooo-pi
-Vaduz-
PatriQue89
gomi
Pheno
Anonymousz
Karina
Koen66
Fir3fly
Symphonic
motorbloempje
Bos81
Cee
Rauzer
Fairydust
ranja
chufi
Pisces29
Bartjebart
Laysa
ClearGreen
Paul
UltraR
Zeroku
Maartel
Greys
sbientje
borisz
GewoneMan
tong80
Kleurdoos
Godtje
TheVulture
Bellatrix
Deceit
miieejj
Janetje
Steve
CantFazeMe
shiNinG_staR
DeLuna
Melochan
Tomoya
Dizer
Bonzoo
Adelante
Dat hoort toch bij ongesteldheid? (Sorry als dit te grof is)quote:
ik ben nooit sjago als ik ongesteld ben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij ongesteldheid? (Sorry als dit te grof is)
Okeequote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nooit sjago als ik ongesteld ben.
Ik wordt op dit moment sjago van me werk
Waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eerste echte XFA-sc-er (Borisz laat ik even buiten beschouwing, die zie ik ook veel in andere topics) pas op plaats 12
hier nog een....quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nooit sjago als ik ongesteld ben.
Ik wordt op dit moment sjago van me werk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef Marlalala het volgende:
Mijn lijstje
[..]
Al heb ik geen idee wie Bonzoo of Godtje is
In de User survival?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 complotten1 in de User survival en 1 in de kandidaten survival
![]()
![]()
Ik hou van complotten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef Marlalala het volgende:
Mijn lijstje
[..]
Al heb ik geen idee wie Bonzoo of Godtje is
dat nog geen eens. Het is hier helemaal geen bendequote:
Jullie posten gewoon vaak in dezelfde topics. Mijn echte nummer 1 als forumvriend is en blijft Vaduzquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh. Ik ben gewoon pas de vierde nummer 1
!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat postaantal ook wel meetelt, want ik scoor nu bij jullie allemaal als 1 van de hoogste van de XFA'ers
Hebben we echt nog maar 2/3 weken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Rauzer het volgende:
Uhm...dit forum gaat waarschijnlijk over twee/drie weken dicht, kan je er niet beter een tournament van maken? Vorige Survivalgames hebben wel uitgewezen dat die spellen heel lang duren.
Ja, volgende week zaterdag is al de finale, meestal is het daarna vrij snel doodquote:
quote:
goldfinger1963
iBenny
Ladylike
wel.o.k
charmed_angel
Dr_Flash
marcb1974
indahnesia.com
Dizer
Marlalala
friemelaar
MPG
Pheno
DaMart
Joooo-pi
Fha
Kally
tong80
D.
-Vaduz-
chufi
BrandX
Giertje
Anonymousz
8108139dpths
Dubbeldrank
Klonk
tomtomaat
Vandergeld
motorbloempje
PatriQue89
Karina
Rauzer
biekske2009
Stuurloos
remlof
ranja
belsen
Turbomuis
Marijkezwolle
Pisces29
Zeroku
AskMe
thewishmaster
suikertaartje
Greys
admiraal_anaal
Bengeltje
Koen66
Muck
nu nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, volgende week zaterdag is al de finale, meestal is het daarna vrij snel dood
Maar gaat de finale niet verplaatst worden? Dat hoorde ik ergensquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, volgende week zaterdag is al de finale, meestal is het daarna vrij snel dood
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk.. had je dat nog niet gemerkt? Ze speelde samen met Symph onder 1 hoedje
dat zou wel prettig zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar gaat de finale niet verplaatst worden? Dat hoorde ik ergens
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou wel prettig zijn
Tegelijk met ESF is niet zo heel handig
laat maar ik kan geen emailadres vindenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil ook ESF
Ga er een mailtje aan wagen
hoelang blijf hij open na de finale? Weekje ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een forum wordt niet opgehouden om een sc.
Nu hebben we ook diverse spellenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een forum wordt niet opgehouden om een sc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog wat vage fok!ers uit de KLB
heitieh
Even nagevraagd, 30 mei in de avond gaan we sluiten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoelang blijf hij open na de finale? Weekje ofzo?
Een dag na de finale?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Even nagevraagd, 30 mei in de avond gaan we sluiten.
Huhquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Even nagevraagd, 30 mei in de avond gaan we sluiten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk.. had je dat nog niet gemerkt? Ze speelde samen met Symph onder 1 hoedje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een dag na de finale?![]()
Is dat niet erg snel?
Tja, kan ik ook niks aan doen, shmoopy zei dat zojuist.quote:
Symph had 3x een fout gemaakt.. c_a ontdekte dit 'toevallig' elke keer toch wel redelijk snelquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Tja, kan ik ook niks aan doen, shmoopy zei dat zojuist.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
dat was met Rauzer oenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Symph had 3x een fout gemaakt.. c_a ontdekte dit 'toevallig' elke keer toch wel redelijk snel
Ik vermoed een complot via PM
en nu serieus anders vragen we het wel aan Vaduzquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Lees nou eens even in je survivalgametopicquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef Marlalala het volgende:
Jeetje, dan kunnen we beter gaan afbouwen![]()
* Marlalala haalt alvast een slinger naar beneden
bij mij komen ze niet meer, mij man heeft een keer zijn baard laten staan en gezegd :Ik ben moslimquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:42 schreef borisz het volgende:
*dingdong* zijn het weer eens van die hallelujahpersonen die langs de deur gaan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij komen ze niet meer, mij man heeft een keer zijn baard laten staan en gezegd :Ik ben moslim
Wat zit je nou weer je tong uit te stekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lees nou eens even in je survivalgametopic
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer je tong uit te steken![]()
Ik had het al gelezen, we gaan in beraad en jullie moeten lijstjes invoeren en niet lopen te slowen daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kent ons toch? We houden van slowen
Ik gooi altijd de deur dicht of gooi het papiertje in de container(die naast de deur staat)quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
werkt echt.
En als ze toch nog een keer terugkomen, doe ik een theedoek op mijn hoofd dn dan zeg ik: hoi ik ben Fatima
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
verstoppen achter/onder een bank vind ik onbeleefd
Ben het met je eens hoor. Tifanny kan niet zingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]je kent ons toch? We houden van slowen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer je tong uit te steken![]()
Ik had het al gelezen, we gaan in beraad en jullie moeten lijstjes invoeren en niet lopen te slowen daar
Zeg dat daar dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen
het zit in de naam denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Tifanny kan niet zingen
Tiffany was wel leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Tifanny kan niet zingen
kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja leuk meisje, maar wel slecht zingen
Oh deze vond ik wel leukquote:
Ik heb het uitgeschakeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat geeft een niet zo'n fijn pop-upje trouwens.
Die was ergquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet toch wel lichtelijk zeer aan mijn oren
geenideewaarjehetoverhebquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het uitgeschakeld(metdatdingdatjehieropfoknietmagnoemen)
ach, soms moest je het geluid bij haar uitzetten.. maar dat maakte het er niet minder leuk omquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet toch wel lichtelijk zeer aan mijn oren
dacht het welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag is het toch kaartjes winnen dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |