the man who knew too muchquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
wadapadja(gronings voor wat apart ja, )en ik heb ook nog wel bewijs..
bewijs! >> PM?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat hebben mensen zonder kunstgebit de wereld in gebracht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust? wat is dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, in dat geval zal ik ook maar niet verklappen dat Fairydust een kloontje van je is he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Koentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
Nouja zeg, ik moet wel erg moe zijn....
In slaap gevallen (lag al op bed) terwijl ik laptop vast hield
Ga maar echt slapen, lijkt me beter !
Welterusten voor straks allemaal!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
http://tinyurl.com/y92gcg3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap je al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker![]()
![]()
![]()
Fairydusty? Daar vegen wij hier de vloer mee aan geloof ik. Zit toch een lange stok aan? Een Swiffer!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Fairydusty? Daar vegen wij hier de vloer mee aan geloof ik. Zit toch een lange stok aan? Een Swiffer!
Mijn voetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik duik mn bedje in!... mijn rug is stuk!
x
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!
En Charmed_angel is de (undercover)leider!
Bewijs 1:
c_a heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de 'iets' tegen Romy had.. Dit was dan ook duidelijk te merken in de 'Kandidaten Survival Game'. En was zij niet geheel toevallig die gene die Romy eruit stuurde? (bewijs!)
Bewijs 2:
Was het niet in diezelfde Survival Game zo dat opeens meerdere XFA'ers Romy minpunten gingen geven? Ik noem een Marlalala, die niet geheel 'toevallig' de voorzet aan c_a gaf om mevr. R. eruit te kicken. Deze eerder genoemde Marlalala richtte zich plotseling tot mevr. R. Hiervoor richtte zij zich vooral op de pluspunten van kandidaten
Bewijs 3:
XFA-kandidaten Jaap en Sumera bleven als laatste over in laatst genoemde spel. Jaap was hierin een favoriet van c_a en is het niet zo dat deze, nadat oa. regels waren veranderd, ook daadwerkelijk als winnaar uit de bus kwam. En werden hier niet meteen na 12 uur de meeste minpunten aan kandidate Sumera gegeven?
Bewijs 4:
In de User Survival game werd ook wat gefraudeerd! Stond c_a niet op het punt om het spel uit te gaan? En staat deze zelfde vrouw niet op dit moment in de hoogste regionen? Hoe dat komt? Een complot met de mod Rauzer misschien? Want ging deze mod niet toevallig tot 3 keer toe in de fout in dit spel? En merktte c_a van deze 3 keer niet alle 3 de keren de fout op? (Het bewijs gaf Rauzer echter zelf)
Bewijs 5:
In een ander spel, georganiseerd door c_a zelf, X Factor Tournament. Werd mevr. R., haar foto in de OP, in de derde rond niet geheel toevallig vergeten? Direct bewijs hiervoor is er niet, maar er waren wel ooggetuigen
Conclusie:
Ik denk dat er achter deze editie van XFA op het forum FOK! een heel complot plaatstvindt. Wat hiermee bereikt dient te worden is mij geheel onduidelijk. En daarom ga ik tot nader onderzoek uit
[ afbeelding ]SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ondersteun deze post honderd procent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Nog niet helemaal zo te zienquote:
Ik niet, ik was voor de wekker wakkerquote:
quote:
Oh hoe is het met de hamsters!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga de kinderen aankleden en fatsoeneren.
Fijne dag allemaal
Ze zijn zo vreselijk leukquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn zo vreselijk leuk![]()
Ik ga vanmiddag foto's maken en dan laat ik ze zien
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Laysa
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
iBenny
gomi
PietjePuk007
Ian_Nick
evaxsis
Marlalala
Anniebab
Copycat
Dottey
MeraViglioSa
HiDiHo
Chanel5
charmed_angel
Karina
Toverheks
Noek
Anonymousz
liesje1979
Gert
versabommie
Joooo-pi
FANN
Soury
Pheno
remlof
ruudpuntenel
Diaan73
Nizno
Leandra
Tessio
Marrije
Disana
8108139dpths
Neemmijnietserieus
Jian
De_Kardinaal
Coos
chufi
-Vaduz-
Pisces29
Lavenderr
Dementor
motorbloempje
peaceman
debuurvrouw
KRIBBET
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!
En Charmed_angel is de (undercover)leider!
Bewijs 1:
c_a heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de 'iets' tegen Romy had.. Dit was dan ook duidelijk te merken in de 'Kandidaten Survival Game'. En was zij niet geheel toevallig die gene die Romy eruit stuurde? (bewijs!)
Bewijs 2:
Was het niet in diezelfde Survival Game zo dat opeens meerdere XFA'ers Romy minpunten gingen geven? Ik noem een Marlalala, die niet geheel 'toevallig' de voorzet aan c_a gaf om mevr. R. eruit te kicken. Deze eerder genoemde Marlalala richtte zich plotseling tot mevr. R. Hiervoor richtte zij zich vooral op de pluspunten van kandidaten
Bewijs 3:
XFA-kandidaten Jaap en Sumera bleven als laatste over in laatst genoemde spel. Jaap was hierin een favoriet van c_a en is het niet zo dat deze, nadat oa. regels waren veranderd, ook daadwerkelijk als winnaar uit de bus kwam. En werden hier niet meteen na 12 uur de meeste minpunten aan kandidate Sumera gegeven?
Bewijs 4:
In de User Survival game werd ook wat gefraudeerd! Stond c_a niet op het punt om het spel uit te gaan? En staat deze zelfde vrouw niet op dit moment in de hoogste regionen? Hoe dat komt? Een complot met de mod Rauzer misschien? Want ging deze mod niet toevallig tot 3 keer toe in de fout in dit spel? En merktte c_a van deze 3 keer niet alle 3 de keren de fout op? (Het bewijs gaf Rauzer echter zelf)
Bewijs 5:
In een ander spel, georganiseerd door c_a zelf, X Factor Tournament. Werd mevr. R., haar foto in de OP, in de derde rond niet geheel toevallig vergeten? Direct bewijs hiervoor is er niet, maar er waren wel ooggetuigen
Conclusie:
Ik denk dat er achter deze editie van XFA op het forum FOK! een heel complot plaatstvindt. Wat hiermee bereikt dient te worden is mij geheel onduidelijk. En daarom ga ik tot nader onderzoek uit
[ afbeelding ]SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
En vooral omdat 2 dingen ook echt kloppen
![]()
2 maar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Ik zat inderdaad in een complot met de Survival Gamequote:Op woensdag 19 mei 2010 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
2 maar?
Hij beduvelt de onoplettende lezers?
Het is een complot
2 maar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Ja maar...ja maar....quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar ik moet ook weer aan het werk
Tot strakkies
Nr. 6quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:57 schreef D. het volgende:
Marlalala, jij staat in mijn forumvriendjes top 10
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met de top 5![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nr. 6
F*ck Hyves..Fok-vriendjes is de nieuwe hype
Daar doe ik niet aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met de top 5Mijn favo fokkers staan in mijn fotoboek
![]()
ja maar is dat betrouwbaar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:35 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we 2 dagen achter elkaar X Factor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/X_Factor_%28seizoen_3%29#Kijkcijfers
![]()
![]()
Noooit meer slapen, jalalalala-lalalala-lalala![]()
Okquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
het dagschema van RTL4 iig wel
Hoe de ding willen ze dat gaan doen?![]()
dan moet ik die maandag erop vrijnemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies ja
maar dat is eigenlijk wel tofEn dan hier de nacht doorhalen ofzo
?
Je hebt de zondag toch om uit te slapen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik die maandag erop vrijnemen
Verwarrende post hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:35 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we 2 dagen achter elkaar X Factor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/X_Factor_%28seizoen_3%29#Kijkcijfers
![]()
![]()
Noooit meer slapen, jalalalala-lalalala-lalala![]()
Ik ga wel gewoon slapen vrijdagquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de zondag toch om uit te slapen?
Ik denk dat dat proteststemmen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen 4Granted beter vinden dan BadBoyz![]()
Vaagquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat proteststemmen zijn
Ik heb het ook overwogen
Je denkt dat ze van Jaap kunnen winnen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VaagStraks staat 4 Granted nog in de finale
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:57 schreef D. het volgende:
Marlalala, jij staat in mijn forumvriendjes top 10
[..]
Die andere had ik al verklaptquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad in een complot met de Survival GameMet 2 mensen! Bartjebart en
Die andere zeg ik niet, dat moet die user zelf maar zeggen
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wat lief!
Ehm moeten we daar ook een lijstje voor invullen?
Ik heb wel 10 mensen op de nummer 1 positie
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad in een complot met de Survival GameMet 2 mensen! Bartjebart en
Die andere zeg ik niet, dat moet die user zelf maar zeggen
Maar waar is het op gebaseerd danquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Sj0rSz
iBenny
Peterselieman
Sally
Olga
JJdJ1984
charmed_angel
donroyco
nyny83
-Vaduz-
TJDoornbos
Marlalala
franklop
MPG
Zeroku
shiznuts
Joooo-pi
D.
motorbloempje
Kally
Pisces29
bennootje
Karina
Anonymousz
sportfreak
Stefan
Dizer
Zhenar
Steve
sbientje
Cee
OA
Tha_Erik
ChiefBigFoot
Symphonic
BrandX
DerMeister
GlowMouse
Tackleberry
Pheno
dennistd
MissBliss
Volpez
Harajuku.
Juicyhil
IQM
Mirjam
remlof
Surveillance-Fiets
PatriQue89
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:23 schreef D. het volgende:
Maar dit forum bestaat, napraten niet meegerekend, nog maar 10 dagen
Nee absoluut veel slechter maar..omdat het kanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen 4Granted beter vinden dan BadBoyz![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja als ze uit wraak tegen Jaap stemmen wel jaOmdat hij verloren heeft van Sumera
Ik heb 5 mensen op 1!quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wat lief!
Ehm moeten we daar ook een lijstje voor invullen?
Ik heb wel 10 mensen op de nummer 1 positie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |