Het is echt een complot!!

En Charmed_angel is de (undercover)leider!
Bewijs 1:c_a heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de 'iets' tegen Romy had.. Dit was dan ook duidelijk te merken in de 'Kandidaten Survival Game'. En was zij niet geheel toevallig die gene die Romy eruit stuurde? (
bewijs!)
Bewijs 2:Was het niet in diezelfde Survival Game zo dat opeens meerdere XFA'ers Romy minpunten gingen geven? Ik noem een
Marlalala, die niet geheel 'toevallig' de voorzet aan c_a gaf om mevr. R. eruit te kicken. Deze eerder genoemde Marlalala richtte zich plotseling tot mevr. R. Hiervoor richtte zij zich vooral op de
pluspunten van kandidaten Bewijs 3:XFA-kandidaten Jaap en Sumera bleven als laatste over in laatst genoemde spel. Jaap was hierin een favoriet van c_a en is het niet zo dat deze, nadat oa.
regels waren veranderd, ook daadwerkelijk als winnaar uit de bus kwam. En werden
hier niet meteen na 12 uur de meeste minpunten aan kandidate Sumera gegeven?
Bewijs 4:In de User Survival game werd ook wat gefraudeerd! Stond c_a niet op het punt om het spel uit te gaan? En staat deze zelfde vrouw niet op dit moment in de hoogste regionen? Hoe dat komt? Een complot met de mod Rauzer misschien? Want ging deze mod niet toevallig tot 3 keer toe in de fout in dit spel? En merktte c_a van deze 3 keer niet alle 3 de keren de fout op? (
Het bewijs gaf Rauzer echter zelf)
Bewijs 5:In een ander spel, georganiseerd door c_a zelf, X Factor Tournament. Werd mevr. R., haar foto in de OP, in de derde rond niet geheel toevallig vergeten? Direct bewijs hiervoor is er niet, maar er waren wel
ooggetuigenConclusie:Ik denk dat er achter deze editie van XFA op het forum FOK! een heel complot plaatstvindt. Wat hiermee bereikt dient te worden is mij geheel onduidelijk. En daarom ga ik tot nader onderzoek uit

![]()
SPOILER: disclaimer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig seks denk ik benny! Wat een neuzelpost!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?