leuk is dat he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:40 schreef iBenny het volgende:
Mijn punt..? Je kan mij niet vertellen dat Romy de slechtste van de meiden was..Dat je dr niet leuk/goed vind, daar kan ik me best in vinden. Maar de slechtste? No way
! Ik heb best respect voor de meningen van anderen, maar er zitten ook redenenen tussen waarvan ik denk 'dit doe je alleen maar om andere te gaan "plagen" '.
Romy is degene in de lijst die het vaakst plus-/minpunten heeft gekregen. En ik denk dat als Romy nu uit het lijstje gaat, het spelletje ook 'echt' gaat beginnen. En hoop dan ook dat het niet meer om 1 persoon draait.
Het is dan ook helemaal niet dramatisch bedoeld, want ik zie het (gelukkig) nog wel als een spelletje en ik ben het bijvoorbeeld best eens met de top10.Ik begrijp je punt heel goed! Maar het gaat om een populariteitswedstrijd, geen kwaliteitswedstrijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Dat is dus het punt.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is dus het punt.
Ze is niet populair. Ze staat namelijk onder het begin aantal van 20 punten. Maar ze is niet genoeg opgevallen zodat ze vrijwel nooit in de puntentelling wordt betrokken, waardoor ze nu opeens hoog staat. (Hoewel Carliene niet het beste voorbeeld is, want zij was behoorlijk goed, maar pluspunten krijgt ze ook nauwelijks, dus het geldt ook voor haar.)
Zelfde verhaal voor Eyelar, Ivan, Janice, Marieke, Femke, Selwyn & Stefanie, Damez, Eva, Sisters, Valerie, 3 times a lady, Marley & marcia, Catali, Saskia en Dwayne.
Behoorlijk lijstje... en staan er allemaal alleen nog maar in omdat ze niet genoeg zijn opgevallen en dus nooit plus of minpunten krijgen.
Mensen denken Romy moet eruit! Janna moet eruit! Dion moet eruit!
Waardoor je uiteindelijk een paar liveshow kandidaten + een wagonlading grijze muizen overhoudt.
Ik vond Carliene echt wel heel erg goed, leuk ook!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef ranja het volgende:
Er doen gewoon te weinig mensen mee, als er dan een paar mensen een persoonlijke hetze tegen 1 kandidaat aan het voeren zijn is het niet leuk meer voor de rest. Dat valt niet meer te neutraliseren.
En goh, dat Carliene zo populair is.
Jaa.. veel te veel nietszeggende mensen zitten erin, die ga ik eerst allemaal minpunten geven..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus![]()
PatriQue89 die begreep het ookDie speelt ff voor schoonmaakwagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |