In Haven? Ik heb er wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Benny, heb jij in Almere ervaring met het 'pannekoekschip' ?
Schijn ik morgen te gaan eten....
dankjequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Je verhaal vond ik trouwens geweldig Benny!
Mooi, we komen zowiezo met een grote club en me wat alcohol erbij gaat het wel goed schat ik inquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Haven? Ik heb er wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten..
Wat ik heb gehoord wel is wel goed.. Schijnt wel een leuk sfeertje te hangen enzo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies ja
wat zout en peper erover en het is vast eetbaar
quote:Beschrijving Het woord 'WADAPADJA!' moet zo snel mogelijk geintegreerd worden in de nederlandse samenleving.
Door dit woord vaak en veel te gebruiken in alledaagse maar ook in serieuze gesprekken, zal er veel gelachen worden waardoor veel zaken gerelativeerd worden waardoor sneller wereldvrede. Spread the word!
nouja ik weet er 8 dus ik ben benieuwd of hij nog iets ander in te brengen heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, die gaf jij net door het te bevestigen
Jij weet er 8?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nouja ik weet er 8 dus ik ben benieuwd of hij nog iets ander in te brengen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |