SPOILER: ..dus geen..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom stemmen sommigen niet op alle acts?
Is wist het even nietquote:
Ik dacht dat je niet per se hoefde te kiezen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Is wist het even niet![]()
* Terugrent naar andere topic om alsnog te stemmen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Is wist het even niet![]()
* Terugrent naar andere topic om alsnog te stemmen
Het is allemaal een complot tussen c_a en Symphonicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Vind je het heel erg als ik niet boos kijk, ik hou wel van een goed complot
* Meteen vergrootglas erbij gaat zoeken
* C_A en Symphonic onder het vergrootglas legtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot tussen c_a en Symphonic
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
Oei oei oei! Complot
Maar nu ga ik maar eens slapen![]()
!
2 mods die plotseling weggaan...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Zo de Survival ook even ingevuld
Ik ga nog even bankhangen. Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga kopen
[ afbeelding ]
Die oranje legging en Bongostampers
Waarom staat er geen prijs bij die mevrouw?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga kopen
[ afbeelding ]
Die oranje legging en Bongostampers
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom staat er geen prijs bij die mevrouw?
quote:
Die is gratisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom staat er geen prijs bij die mevrouw?
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Behoorlijk
Maar ze loopt ook in voetbalshirtjes, dus ze kent waarschijnlijk weinig schaamte
Omdat je een hele rits foto's geplaats had van jou door de jaren heen, en volgens mij had je overal zo'n shirt aanquote:
Ze hebben me 1 x zo gek gekregen , maar toen had ik echt al aardig wat opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gezellig joh, 2 jaar geleden zag ik er zo uit :
[ afbeelding ]
Alleen die hoed was zo warm
Hahaha ja maar dat komt omdat ik op voetbal zatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je een hele rits foto's geplaats had van jou door de jaren heen, en volgens mij had je overal zo'n shirt aan
Ik had zelfs oranje oogschaduw en lippestift opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben me 1 x zo gek gekregen , maar toen had ik echt al aardig wat op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 22:56:10 ]
Ik had een oranje pet op, maar verder geen make-up ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje oogschaduw en lippestift op
Dit was trouwen na 2 literbierMaar hier zie je nog beetje oogschaduw
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje oogschaduw en lippestift op
Dit was trouwen na 2 literbierMaar hier zie je nog beetje oogschaduw
Jij bent zoooo charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die lees ik morgen dan welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!!
* iBenny is het complot aan het uitschrijven
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die lees ik morgen dan wel
Ik ga slapen! Het is al weer veel te laat! Ik wilde om 10 uur op me bed liggen
Nu moet ik nog brood klaarmaken
Weltrusten allemaal!
Als het maar niet in KLB is, met een anti-klachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
Het is echt een complot!!!
* iBenny is het complot aan het uitschrijven
Trustequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten allemaal!
Doe dat maar idd.. mevrouw de leiderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten allemaal!
het is een complot van hier.. dat post ik niet in KLB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als het maar niet in KLB is, met een anti-klacht
Ik loop met je meequote:
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag uit het niets een lelijke oude, harige, NAAKTE man..quote:
Chatroulette?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zag uit het niets een lelijke oude, harige, NAAKTE man..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zat voor de webcam...
I mean, naakt webcammen...
Neh,,iets voor gays.. dus dat verklaard ook al snel wat..quote:
ach ja.. laten we het daar maar op houden ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef sbientje het volgende:
Te weinig seks denk ik benny! Wat een neuzelpost!
Dat is wel een verrassende conclusie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef sbientje het volgende:
Te weinig seks denk ik benny! Wat een neuzelpost!
In Haven? Ik heb er wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Benny, heb jij in Almere ervaring met het 'pannekoekschip' ?
Schijn ik morgen te gaan eten....
dankjequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Je verhaal vond ik trouwens geweldig Benny!
Mooi, we komen zowiezo met een grote club en me wat alcohol erbij gaat het wel goed schat ik inquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Haven? Ik heb er wel verhalen over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten..
Wat ik heb gehoord wel is wel goed.. Schijnt wel een leuk sfeertje te hangen enzo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies ja
wat zout en peper erover en het is vast eetbaar
quote:Beschrijving Het woord 'WADAPADJA!' moet zo snel mogelijk geintegreerd worden in de nederlandse samenleving.
Door dit woord vaak en veel te gebruiken in alledaagse maar ook in serieuze gesprekken, zal er veel gelachen worden waardoor veel zaken gerelativeerd worden waardoor sneller wereldvrede. Spread the word!
nouja ik weet er 8 dus ik ben benieuwd of hij nog iets ander in te brengen heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, die gaf jij net door het te bevestigen
Jij weet er 8?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nouja ik weet er 8 dus ik ben benieuwd of hij nog iets ander in te brengen heeft
the man who knew too muchquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
wadapadja(gronings voor wat apart ja, )en ik heb ook nog wel bewijs..
bewijs! >> PM?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat hebben mensen zonder kunstgebit de wereld in gebracht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust? wat is dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, in dat geval zal ik ook maar niet verklappen dat Fairydust een kloontje van je is he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Koentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
Nouja zeg, ik moet wel erg moe zijn....
In slaap gevallen (lag al op bed) terwijl ik laptop vast hield
Ga maar echt slapen, lijkt me beter !
Welterusten voor straks allemaal!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
http://tinyurl.com/y92gcg3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap je al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker![]()
![]()
![]()
Fairydusty? Daar vegen wij hier de vloer mee aan geloof ik. Zit toch een lange stok aan? Een Swiffer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |