quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
verstoppen achter/onder een bank vind ik onbeleefd
Ben het met je eens hoor. Tifanny kan niet zingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]je kent ons toch? We houden van slowen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer je tong uit te steken![]()
Ik had het al gelezen, we gaan in beraad en jullie moeten lijstjes invoeren en niet lopen te slowen daar
Zeg dat daar dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen
het zit in de naam denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Tifanny kan niet zingen
Tiffany was wel leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Tifanny kan niet zingen
kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja leuk meisje, maar wel slecht zingen
dat geeft een niet zo'n fijn pop-upje trouwens.quote:
Oh deze vond ik wel leukquote:
quote:
Ik heb het uitgeschakeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat geeft een niet zo'n fijn pop-upje trouwens.
Die was ergquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet toch wel lichtelijk zeer aan mijn oren
geenideewaarjehetoverhebquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het uitgeschakeld(metdatdingdatjehieropfoknietmagnoemen)
best wel ja, om het woord genant maar niet te gebruiken...quote:
ach, soms moest je het geluid bij haar uitzetten.. maar dat maakte het er niet minder leuk omquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet toch wel lichtelijk zeer aan mijn oren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht het welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag is het toch kaartjes winnen dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |