Die heeft een standing invitation.quote:
Ja enquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef Cat22 het volgende:................
Ik heb wel verse kitten picca's.Maar het snoertje ligt beneden.
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEH!quote:
Waar in de buurt woon jij als ik vragen mag? Bij mij in de buurt (enschede) zijn ook nog heel wat kittens op zoek naar een huisje nlquote:
En weg bij Limoentje en kittens?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja en![]()
Wij willen foto's![]()
![]()
snoertje halen dus
R'damquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar in de buurt woon jij als ik vragen mag? Bij mij in de buurt (enschede) zijn ook nog heel wat kittens op zoek naar een huisje nl
Eerst geslachten, dan namen. Wordt een klusje voor dit weekend.quote:
Stijf gezeten op de grond.quote:
Eindelijk aandacht!quote:
voetjes!!!!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben dadelijk off naar de dierenarts. Kleintje wat gisteren al niet groeide is vannacht nog meer afgevallen.![]()
Dus boost met zout oplossing en waarschijnlijk daarna flessemelk it is.
Als je het weg wilt hebben cat dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet de grootste, de middelste. Inmiddels is het de kleinste geworden. Hopelijk knapt hij hiervan op en gelukkig heb ik nu 4 dagen vrij. Als hij regelmatig geflest moet worden dan gaat dat lastig worden met mijn werk. Maar da's een zorg voor volgende week.
Die doet het prima! Is inmiddels naar een ander gastgezin waar ze ook een heul eenzaam weeskittentje hadden dus die hebben het fijn bij elkaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Zelf had ze een iniminie zwartwit weeskittentje van een dag oud in huis (allemaal duimen! Hij heeft een nacht alleen op straat gelegen)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Thanks!Ik zou ook eens een nestje hebben waar niks mee is. Je merkt toch wel dat de moederpoezen voor ze bij mij komen geen ideaal leven hebben gehad.
Limoentje wordt inmiddels steeds beter in moederen, lieve autodidact die ze is.Nu is ze het luiertje van witte voetjes aan het verschonen.
Als het dan maar geen zuurpruim wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hopelijk krijgt mini ineens een boost en drink ze heel limoentje leeg en word ze de Popeye van de 3
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vind Litchi ook leuk! En Mango en Kiwi. En Olijfje
Volgens mij is witte voetjes ook een meid. Dan ga ik haar Anna(nas) noemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Aubergine en Alfalfa zijn leuke namen voor de andere 2
Ik ga mijn kat geen Ana noemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja die zijn leuk. Maar Anna moet dan met 1 'n'
Mijn TommeldeBommel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is witte voetjes ook een meid. Dan ga ik haar Anna(nas) noemen.
En die groterik is denk ik een vent: Tom(aat). Dattie maar net zo'n grote mooie kater mag worden als een andere Tom die ik ken.![]()
Nog even onder voorbehoud, want de geslachtjes zijn mij nog niet 100% duidelijk. De DA twijfelde vanmorgen bij Olijfje ook al. Maar als werknamen voldoen ze prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |