Oh, okquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lukt best wel, zeker in het begin van het seizoen. Als de vakanties beginnen is het lastiger. Veel kittens en veel mensen die op vakantie gaan. Maar dan gaan ze naar het asiel (als het gastgezin weer nodig is), gezellig met z'n allen in een grote speelkamer en mensen die daar gaan kijken komen altijd wel met iets naar buiten.Redcat organiseert ook kijkdagen, dan kunnen gastgezinnen hun kittens showen in het asiel.
* note to self: NOOIT naar een kittenspeelkamer/kijkdag van Redcat gaan *quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lukt best wel, zeker in het begin van het seizoen. Als de vakanties beginnen is het lastiger. Veel kittens en veel mensen die op vakantie gaan. Maar dan gaan ze naar het asiel (als het gastgezin weer nodig is), gezellig met z'n allen in een grote speelkamer en mensen die daar gaan kijken komen altijd wel met iets naar buiten.Redcat organiseert ook kijkdagen, dan kunnen gastgezinnen hun kittens showen in het asiel.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok
Want ik snap best dat de kosten meetellen bij de beslissing een fruit-baby te nemen![]()
Ik ben blij dat ik hier die bejaarden heb en dus niet hoef na te denken daarover
Dan neem jij Limoentje toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind het enorm sneu als ze naar het asiel gaan maar mijn Mr ziet zo'n beetje 300 euro voor een gesteriliseerde kitten echt niet zitten.
Weten de twijfelende mensen al dat ze een Limoentje gechipt, ge-ent, gesteriliseerd en wel mee kunnen krijgen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok
Want ik snap best dat de kosten meetellen bij de beslissing een fruit-baby te nemen![]()
Ik ben blij dat ik hier die bejaarden heb en dus niet hoef na te denken daarover
GTMA!quote:
Dan ga je toch lekker in een asiel in de buurt kijken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind het enorm sneu als ze naar het asiel gaan maar mijn Mr ziet zo'n beetje 300 euro voor een gesteriliseerde kitten echt niet zitten.
Denk niet dat dat leuk voor haar is ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
GTMA!![]()
Al weet ik niet of het een goed idee is om Limoentje buitenkat te laten zijn. Ik vraag me af of je haar dan vaak ziet, omdat ze toch nog best schuw is. En da's ook niet leuk als je een gezelschapskat zoekt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weten de twijfelende mensen al dat ze een Limoentje gechipt, ge-ent, gesteriliseerd en wel mee kunnen krijgen?Iesch nog 20 euro goedkoper ook!
Dat dus, als je het me een jaar terug had gevraagd dan had ik ja gezegd maar die verbouwing is gewoonweg een geld slurpende business en wie weet is dat over een jaar helemaal klaar en zeg ik dan kom maar opquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in een asiel in de buurt kijken?Natuurlijk is het haske gaaf als 'mijn' kittens bij bekenden terecht komen, maar ik snap het kostenverhaal ook wel. Of je nu één van mijn kittens een huis biedt of een ander kitten, zolang je beestjes maar een kans geeft op een beter leven vind ik het prima!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in een asiel in de buurt kijken?Natuurlijk is het haske gaaf als 'mijn' kittens bij bekenden terecht komen, maar ik snap het kostenverhaal ook wel. Of je nu één van mijn kittens een huis biedt of een ander kitten, zolang je beestjes maar een kans geeft op een beter leven vind ik het prima!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK zou bijna gaan twijfelen nu
Dat is wel een betere deal op zich...
mmmmmmmmm....
Mips & Limoentje
Geer & Limoentje
Whoopie & Limoentje![]()
Niet mee zitten. Vorig jaar hebben Satsu en Yumi elkaar na 3 weken gezien: totaaaaaaaal geen herkenning meer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat leuk voor haar is ook
Komt wel goedde buuf één huis verderop werkt bij een asiel en daar brengen ze rond de zomer altijd kleine hummels binnen voor de vakantie
dus mocht ik perse willen kan ik me uitleven (en kan je vertellen dat ik als ik een heel nest zie problemen krijg met opsplitsen).
Eerste enting +chip krijgen ze bij mij. De tweede enting niet, die is met 11 weken en dan zijn ze allang bij mij weg. Nu praktisch omdat ik zelf op vakantie ga, maar anders wil Redcat ze ook met 8 weken geplaatst hebben ivm de seizoensdrukte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het ook gewoon nog niet, ik moet nog even goed kijken en nadenken erover. Vind het wel heel leuk, maar feit is wel dat er gewoon meer kosten aan zitten dan aan een 'andere' kitten. En ze laten enten daar gebeurt dus al als ze nog bij jou zijn Cat? Ook die vervolg-enting?
Japs, is een aardige kostenpost idd. Maar telkens op en neer zeulen met het beestje is - zoals je zelf al zegt- ook niet diervriendelijk. Voor de enting zou het nog kunnen (ligt er ook aan hoe leuk ze autorijden vinden) maar na de sterilisatie is het een stuk minder lollig.quote:En ik wil dat beest het gewoon écht niet aan doen om daar in Veldhoven gesteriliseerd of gecastreerd te worden (ivm reistijd). En ik laat ze wel ook (net als Mips) verzekeren mocht ik er eentje nemen, dus dan is chippen incl consult ook al 'gratis'.
Zou dus neerkomen op 'extra' kostenpost van 70 euro dan (betaal 120, waar ik dan die enting voor heb die hier 45 / 50 kost), en dan chippen via verzekering en kosten voor castratie of sterilisatie
Maar zit die 2e enting wel incl bij die 120 of niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste enting +chip krijgen ze bij mij. De tweede enting niet, die is met 11 weken en dan zijn ze allang bij mij weg. Nu praktisch omdat ik zelf op vakantie ga, maar anders wil Redcat ze ook met 8 weken geplaatst hebben ivm de seizoensdrukte.
[..]
Japs, is een aardige kostenpost idd. Maar telkens op en neer zeulen met het beestje is - zoals je zelf al zegt- ook niet diervriendelijk. Voor de enting zou het nog kunnen (ligt er ook aan hoe leuk ze autorijden vinden) maar na de sterilisatie is het een stuk minder lollig.
Ja. Voor 120 euro krijg je chip, 2 entingen en castratie/sterilisatie. En 2 weken gratis bezoek aan de asiel DA (excl. medicijnkosten). Al heb je daar natuurlijk weinig aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar zit die 2e enting wel incl bij die 120 of niet?
En voor de enting kan het nog als ze vrij rustig blijven in het mandje, maar na sterlisatie of castratie zie ik ook niet zitten
Zal idd ook aan de kat liggen. Yoko1 bleef ook heel rustig maar Yoko2 (mijn Yoko) heeft de hele terugreis gemopperd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik was dit topic gewoon kwijt![]()
Maar weer gevonden
Toen wij Spider ophaalden uit Beilen, zijn we dus wel een maand of 2 later teruggegaan voor de castratie. Het zat in de prijs en hier in Amsterdam koste het ¤75 ofzoNou en echt veel last van de reis (1,5 a 2 uur geloof ik) had ie niet. Op de heenweg kon de tas gewoon open en kon ik hem aaien. Op de terugweg was ie wat groggy van de verdoving en het laatste half uur werd ie wat chagrijnig, maar eenmaal thuis was ie helemaal oke en hij heeft er geen trauma's aan overgehouden
Piccatquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier nu trouwens chez La Limone. Die met half dichtgeknepen oogjes heel tevreden in zichzelf ligt te spinnen en met de voetjes te trappelen.
Eng camerading = grote ogen.quote:
Alleen Ll?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Ow, Ll? Mocht je toch een kitten willen en de castratie hier laten doen dan moet je de datum maar doorgeven. Zorg ik dat ik vrij ben, kunnen we afspreken. Als je dat leuk vindt.Want 2 keer op en neer rijden is wel erg veel van het goede lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |