Dat zal het wel zijn dan.quote:Die chinese ballen waren een linkje naar een topic uit 2004 of zo. Stond bovenaan het rijtje linkjes naar onze reeks. Blijkbaar heb jij die aangeklikt en meegekopieerd of zo?
En wat deed jij in zulk een topique!?quote:
Ja das het probleem niet. Maar dan vind ik het eerlijk gezegd redelijk 'zonde' 120 euro te betalen als je verder niet gebruik maakt van de diensten die je voor dat geld krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen heeft vast wel een DA in de buurt met normale prijzen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das het probleem niet. Maar dan vind ik het eerlijk gezegd redelijk 'zonde' 120 euro te betalen als je verder niet gebruik maakt van de diensten die je voor dat geld krijgt.
Snap ik. Maar je gooit niet de hele 120 euro weg he. Je zou eens kunnen kijken wat chippen en enten kost. Dat geld bespaar je je in ieder geval (want gebeurt in de eerste 8 weken). Misschien maakt dat de keuze makkelijker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das het probleem niet. Maar dan vind ik het eerlijk gezegd redelijk 'zonde' 120 euro te betalen als je verder niet gebruik maakt van de diensten die je voor dat geld krijgt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik doelde ook meer op Ml-tje die 't over 120 euro had. Ik zou het zelf ook wel een beetje zonde vinden.
Oh, dat is stom.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]alledrie hier in de buurt hetzelfde helaas.
Wel een 15 km verderop 1 voor 100 euro.
Ik zal wel een kopieren en plakken foutje gemaakt hebben, met een getalletje te weinig ofzo kom je op heel vreemde plekken uit blijkbaar.quote:En wat deed jij in zulk een topique!?
Dat was allemaal al gedaan toen ik haar uit het asiel haalde. Augustus/september mag ik weer voor verse (geloof ik)quote:Hoe heb je dat met inentingen en sterilisatie en evt. chippen van Geer dan gedaan?
quote:
Ja dat is waar. Chippen zou sowieso gratis zijn omdat ik hem/haar wel zou verzekeren. Maar entingen zijn toch 50 euro ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je gooit niet de hele 120 euro weg he. Je zou eens kunnen kijken wat chippen en enten kost. Dat geld bespaar je je in ieder geval (want gebeurt in de eerste 8 weken). Misschien maakt dat de keuze makkelijker.
Met een kitten heb je slechts zelden hommeles en die duurt doorgaans niet lang.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan volgens mij best. Als ze genoeg te doen hebben, je zal er dan denk ik ook wel een krabpaal bij moeten hebben oid omdat ze ook nooit buiten kunnen komen. Heb je daar wel plek voor? En goed over nadenken idd wat Buffy er van gaat vinden, want jullie lossen dat nu prima op door af en toe die katten bij elkaar te brengen, als dat hommeles gaat geven dan heb je wel een probleem natuurlijk.
Ik wil alleen jullie enthousiasme niet bederven met mijn wijze woorden
Gewoon nog ff over nadenken, dat is mijn advies. Wat je er mee doet moet je zelf weten verder
Oh, wat fijn dat alles goed gaat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Updeet van de fruitschaal: ze doen het goed. Gelukkig.![]()
Gisteren maakte ik me stiekem toch wat zorgen (wilde ik niet in al het gejompel hier zeggen) want de kinders waren sinds de geboorte allemaal wat afgevallen. Met spekkige babies is dat niet zo erg, ze waren levendig genoeg, dronken goed en het kan gauw genoeg bijtrekken. Maar als ze vandaag niet waren aangekomen dan had ik Redcat toch even gebeld. Want in tegenstelling tot bij mensenbabies is het voor katten niet standaard dat ze wat afvallen. Ik ben gewend aan 10 gram aankomen per dag, niet aan 5 gram afvallen.
Dus vandaag een paar uurtjes eerder naar huis gekomen om ze nog eens op de weegschaal te leggen voor een tussenstandje. En gelukkig, allemaal bijgekomen!Alles zit weer op of over het geboortegewicht.
Ik denk dat Limoentje nog even door moest krijgen hoe ze melk moet maken.![]()
De moederinstincten beginnen daar ook te ontwaken. Het viezig kind is schoongewassen en waar ze gisteren niet op of om keek als ik er eentje uit haalde kijkt ze nu zeer streng toe als ik iets met haar babies doe. Zoals het hoort.Maar veilige haven mandje wordt niet verlaten.
Oh, dat zou ik ook eng vindenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
En net telefoon van Redcat!Of ik een nestje van 3 kwijt kan. 4 weekjes oud, zonder moeder, eten nog net niet zelf brokjes. Maar dat vind ik toch te eng, stel dat ze het niet snel leren en ziek worden en ik ben hele dagen weg, flessen lukt dan niet. Dus daar gaan ze toch maar een ander adresje voor zoeken.
Mét moederpoes sowieso. Alleen kittens zou ik nog in een bench kunnen zetten in de woonkamer. Ook wel gezellig. Maar 4 weekjes is me net te jong.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ja das miss beetje too much, met huidige nestje en je eigen beessies er nog bij
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mét moederpoes sowieso. Alleen kittens zou ik nog in een bench kunnen zetten in de woonkamer. Ook wel gezellig. Maar 4 weekjes is me net te jong.
Dus wie weet, als ze me nog eens bellen.
Dat lukt best wel, zeker in het begin van het seizoen. Als de vakanties beginnen is het lastiger. Veel kittens en veel mensen die op vakantie gaan. Maar dan gaan ze naar het asiel (als het gastgezin weer nodig is), gezellig met z'n allen in een grote speelkamer en mensen die daar gaan kijken komen altijd wel met iets naar buiten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af he; raakt RedCat die kittens een beetje snel kwijt meestal? Nav die "discussie" (die ik gemist heb, en ik ben gek op discussies)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |