Laat maar lekker staan hoor.

Ik wilde hier pas een update posten als ik terug was, had ik alle info in één keer.
Nou, niet zo´n vrolijke update dus.

Ik ben terug met de kleine meid (want dat is het volgens de DA) en ze heeft wat zoutoplossing gekregen. Veel meer kunnen ze voor zo´n kleintjes toch niet doen. Maar Limoentjessap is natuurlijk het beste. Net heb ik haar neusje bij verschillende tepels gelegd, maar ze blijft maar rondkruipen en mopperen en zoeken. Waar ze naar op zoek is... geen idee.
Nu laat ik het spul maar even bijkomen, kijken of er wat gebeurt als ik erbij zit. Maar als ze over een uurtje nog niet gedronken heeft ga ik proberen of ze een flesje lust. Maar met zo weinig enthousiasme voor de tepel ben ik er bang voor.... We wachten het af.
De andere twee (grootste cyper en cyper met witte voetjes) doen het goed. Witte voetjes is intussen netjes bij aan het komen en de grootste die schiet naar boven met zijn gewicht.
En Limoentje doet het ook boven verwachting, waren ze bij Redcat erg benieuwd naar. Haar zus is nog echt bang en doet niets anders dan blazen en krabben. Als dat niet verbetert in de komende weken dan krijgt zij een fijne buitenplek (boerderij of zo) waar ze veilig kan rondlopen en muizen vangen.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Cat22 het volgende:Zelf had ze een iniminie zwartwit weeskittentje van een dag oud in huis (allemaal duimen! Hij heeft een nacht alleen op straat gelegen

)
Die doet het prima! Is inmiddels naar een ander gastgezin waar ze ook een heul eenzaam weeskittentje hadden dus die hebben het fijn bij elkaar.