Fijn dat ze nu eet, ze krijgt ook natvoer, dus vocht krijgt ze iig binnen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Het is een furrywurrybuikjeskriebelpoesje!![]()
Ow, en Limoentje houdt van graven. Volgens mij is ze begonnen met de tunnel naar China vanuit de kattebak.![]()
Gaat goed dus. Ze eet, drinkt (hoop ik) en is redelijk relaxed. Kan ze fijn op krachten komen voordat de kittens geboren worden.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:12 schreef nokwanda het volgende:
Druif, voor de meest eigenwijze van het nest
Bij sommige compactcamera's kun je die klik uitzetten zodat je ons kunt voorzien van meer schattige poezelfoto's zonder het beessie extra stress aan te doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
Kriebeltjes zijn fijn, maar de klik van het fototoestel moet toch echt in de gaten gehouden worden
Nope. Nog steeds bang (als ze niet in een veilig hoekje zit als ik binnenkom dan stormt ze er wel naartoe) en de buik vol babies. Ze eet, drinkt (en poept!) wel als een malle. De spijsvertering werkt prima, wel wennen zeg, die grote stinkerts, na een half jaar kleine droge Carnibest drolletjes van mijn eigen katten.quote:
Het is niet zozeer de klik (want doe staat al uit) als het gezoem van de zoomlens en het gerommel als ik ga verzitten om de camera te pakken en te richten.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef anboni het volgende:
[..]
Bij sommige compactcamera's kun je die klik uitzetten zodat je ons kunt voorzien van meer schattige poezelfoto's zonder het beessie extra stress aan te doen![]()
Nu pas!?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
Ik zie het topic net pas.
Maar nu heeft het wel mijn volledige aandacht.
quote:
hoi stregaquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Pagan het volgende:
Oh Cat, wat heerlijk, dat ze al zo lief naar je is!![]()
Solly, dat was ik natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Pagan het volgende:
Oh Cat, wat heerlijk, dat ze al zo lief naar je is!![]()
Jij kent me echt goed!quote:
ROFL PIMPquote:
Ja, dat was hem idd. (Natuurlijk vanaf mijn netbook!)quote:
Goede reactie.quote:
Foto's en filmpje vertekenen omdat ze zo ineengedoken zit. Ze is echt dik hoor. Nog dikker dan Yoko was in haar laatste dagen zwangerschap.quote:
er blijft niet zo veel over van napoleon dan vrees ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede reactie.![]()
Wil je haar of een van haar kinderen adopteren?
Hmm... daar zeg je zowat ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er blijft niet zo veel over van napoleon dan vrees ik![]()
ik wil wel ooit een kat
Je kunt het proberen. Als het Nappie niet bevalt geef je hem dit filmpjequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er blijft niet zo veel over van napoleon dan vrees ik![]()
ik wil wel ooit een kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |