Als je het daar als man op kan doen ben je een knappe jongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:33 schreef Poit het volgende:
Handige make up tips
![]()
Vergeet vooral niet meerdere filmpjes te kijken! Dat wijf is geniaal!!
"Looks at all the pwetty coloursquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Mario Kart op de Rainbow Road wordt daadwerkelijk beter als je stoned bent!
Elke game wordt beter als je dronken of stoned bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Mario Kart op de Rainbow Road wordt daadwerkelijk beter als je stoned bent!
Net als mannen, vrouwen etc... Alleen jammer dat daarna alles slechter wordtquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke game wordt beter als je dronken of stoned bent.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ow en ik heb gisteren mn 2e afscheidscadeau gehad, een t-shirt met Kapot-Spang! erop!
Maar sommige vrouwen gaan er verdomd goed uit zien als een man stomdronken is: ')quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Net als mannen, vrouwen etc... Alleen jammer dat daarna alles slechter wordt
Hoezo daarna slechter? Het is geen alcohol waar de bierbril er voor zorgt dat iedereen mooier lijkt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Net als mannen, vrouwen etc... Alleen jammer dat daarna alles slechter wordt
Goed? Dat heb ik nog nooit gehad. Wel van "mwoah nee" naar "mwoah waarom ook niet" Maar een grotere verbetering dan dat zeker nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen gaan er verdomd goed uit zien als een man stomdronken is: ')
Daar hebben ze zwarte gaten voor uitgevondenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed? Dat heb ik nog nooit gehad. Wel van "mwoah nee" naar "mwoah waarom ook niet" Maar een grotere verbetering dan dat zeker niet
Inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed? Dat heb ik nog nooit gehad. Wel van "mwoah nee" naar "mwoah waarom ook niet" Maar een grotere verbetering dan dat zeker niet
Een perfecte samenvatting van je tijd bij ons, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ow en ik heb gisteren mn 2e afscheidscadeau gehad, een t-shirt met Kapot-Spang! erop!
Is hij weg danquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een perfecte samenvatting van je tijd bij ons, al zeg ik het zelf
Dat laatste heb ik soms toch wel een gruwelijke hekel aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
InderdaadHoewel ik wel bijziender word van drank
waardoor mannen vanuit de verte knapper lijken
![]()
En ik word gewoon verschrikkelijk handtastelijk
Haha ik ook, daarom drink ik bijna nooit zoveel dat ik er last van krijg. Zeker niet in de buurt van collega's ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik soms toch wel een gruwelijke hekel aan(afhankelijk van de vrouw natuurlijk
)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
InderdaadHoewel ik wel bijziender word van drank
waardoor mannen vanuit de verte knapper lijken
![]()
En ik word gewoon verschrikkelijk handtastelijk
Yeah ik ben gestopt bij FOK!games, alleen mn tagje (en rechtenquote:
De laatste van de oldbiesquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik ben gestopt bij FOK!games, alleen mn tagje (en rechten)heb ik nog
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik was met een vriend in Cuba 2 jaar geleden, en hij draagt normaal altijd een bril, maar hij was hem vergeten op die reis, en nu iedere keer als we ergens liepen zegt hij: "DUUUUUDDEE check die puta daar op die hoek! Fucking lekker of niet?" en dan keek ik, bleek het een 13 of 14-jarig meisje te zijn
En als we dan dichterbij kwamen schrok hij iedere keer van zijn eigen bijziende pedofilie
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik ben gestopt bij FOK!games, alleen mn tagje (en rechten)heb ik nog
Dus ik moet je dronken voeren en je bril afpakken?quote:
Dat is iets om te onthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus ik moet je dronken voeren en je bril afpakken?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef badboynova het volgende:
Zo nu al 3 onderhoudjes achter de rug, tijd voor een peuk en wat te drinken.
De temp hier in rotterdam is wat hoger, maar nog geen puta's gezien (de big mamma's blokkeren het zicht )
Prachtigquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik was met een vriend in Cuba 2 jaar geleden, en hij draagt normaal altijd een bril, maar hij was hem vergeten op die reis, en nu iedere keer als we ergens liepen zegt hij: "DUUUUUDDEE check die puta daar op die hoek! Fucking lekker of niet?" en dan keek ik, bleek het een 13 of 14-jarig meisje te zijn
En als we dan dichterbij kwamen schrok hij iedere keer van zijn eigen bijziende pedofilie
Het is wel lekker fietsen in Rotterdam jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:52 schreef badboynova het volgende:
Zo nu al 3 onderhoudjes achter de rug, tijd voor een peuk en wat te drinken.
De temp hier in rotterdam is wat hoger, maar nog geen puta's gezien (de big mamma's blokkeren het zicht )
Om wat te bereiken...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus ik moet je dronken voeren en je bril afpakken?
Om je gruwelijk hard kapot te neuken natuurlijk!quote:
Als ik het raam van mij benz open doe, heb ik ook een lekker briesje dus heb geen fiets nodigquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is wel lekker fietsen in Rotterdam jaAltijd een lekker briesje bij de havens
Haha wat had ik anders moeten verwachten... Romanticus die je bent...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Om je gruwelijk hard kapot te neuken natuurlijk!
Pff, doe maar zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik het raam van mij benz open doe, heb ik ook een lekker briesje dus heb geen fiets nodig
Goed gesprek en lekker eten.. Voor een goed gesprek moet ik inhoud hebben. -1 voor mij.. Voor lekker eten moet ik bij Ritse zijn +1.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha wat had ik anders moeten verwachten... Romanticus die je bent...
Dan zou ik toch gaan voor een goed gesprek en lekker eten, dat verdubbeld de kansen aanzienlijk
En wat als je het eten ook nog eens zelf kunt makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan zou ik toch gaan voor een goed gesprek en lekker eten, dat verdubbeld de kansen aanzienlijk
Mijn bril heb ik toch alleen op met autorijden en tv kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, doe maar zoFietsen is gezond!
[..]
Goed gesprek en lekker eten.. Voor een goed gesprek moet ik inhoud hebben. -1 voor mij.. Voor lekker eten moet ik bij Ritse zijn +1.
Dat wordt duidelijk dronken voeren en je bril afpakken
Natuurlijk, al rij ik terug tot Goudaquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn bril heb ik toch alleen op met autorijden en tv kijken
En dronken voeren mag best als ik met je mee mag rijden :p
Sinds wanneer is 2 seconden "gruwelijk hard"?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Om je gruwelijk hard kapot te neuken natuurlijk!
Alle sexparkeerplaatsen op een rijtje. Nederland én Belgiėquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn bril heb ik toch alleen op met autorijden en tv kijken
En dronken voeren mag best als ik met je mee mag rijden :p
Er staat toch niet gruwlijk langquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 2 seconden "gruwelijk hard"?
Geniaal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Alle sexparkeerplaatsen op een rijtje. Nederland én Belgiė
Dat is oud nieuws voor Poit, hij kent alle plekken al uit ze hoofdquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Alle sexparkeerplaatsen op een rijtje. Nederland én Belgiė
Die van Nederland ja. Sinds kort nemen wij ook Belgiė op in ons assortiment.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws voor Poit, hij kent alle plekken al uit ze hoofd
Haha. Ik ken er 1tje die in de buurt is en staat ook op de site ja.. Nooit geweest tijdens de "hete uurtjes"quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws voor Poit, hij kent alle plekken al uit ze hoofd
Sterk aan te radenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha. Ik ken er 1tje die in de buurt is en staat ook op de site ja.. Nooit geweest tijdens de "hete uurtjes"
Om er heen te gaan of om er weg te blijven?quote:
Dat merk je wel nadat je er bent geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Om er heen te gaan of om er weg te blijven?
Dan blijf ik er bij voorbaat wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat merk je wel nadat je er bent geweest
Prima, en rij je 's avonds terug of 's ochtends, dan weet ik wat ik ritse moet pm-enquote:
Ik heb gezegd dat ik blijf slapen en beschik over een tent (om in te slapen, staat geheel los van de odol) die eventueel mee kan. Maar moet even kijken hoe m'n weekend er dan uitziet.. Dan bepaal ik pas of ik echt blijf pitten of niet.. Maar vanaf Gouda mag je best meerijden hoor..quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Prima, en rij je 's avonds terug of 's ochtends, dan weet ik wat ik ritse moet pm-en
Ik zag in een Bert Smithe krantje gisteren dat er een elite te koop was voor 200 euro met 4 games.. Heeeeel misschien dat ik er ook een koop binnenkort.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef Fallen het volgende:
Ik heb nu ook een Xbox360!![]()
Alleen is die stuk....![]()
Heb gisteren een Xbox360 gekregen met rrod, dus vandaag eens knutselen en kijken of ik dat ding aan de praat krijg. Maar goed, het begin is er.
De X doos hier staat behoorlijk stof te vangen, net als de Wii... weinig tijd om te gamen nog steedsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef Fallen het volgende:
Ik heb nu ook een Xbox360!![]()
Alleen is die stuk....![]()
Heb gisteren een Xbox360 gekregen met rrod, dus vandaag eens knutselen en kijken of ik dat ding aan de praat krijg. Maar goed, het begin is er.
Hey Babe, komt je game nu vandaag op PSN of later?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De X doos hier staat behoorlijk stof te vangen, net als de Wii... weinig tijd om te gamen nog steeds
2 juni it is, we waren wat te laat met de store aanvraagquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hey Babe, komt je game nu vandaag op PSN of later?
Waarom zou je hem dan uberhaupt weg doen? Dat ding werkt toch gewoon? Het is niet alsof je er meer dan die 150 euro voor terug gaat krijgen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Hier staat de PS3 een bak stof te happen, om zo nu en dan een bluray te slikken. Denk er echt over om de PS3 weg te doen en van het geld een BR-speler aan te gaan schaffen (In Belgiė stond er eentje bij Maxwell voor een dikke 150 euro)
Yeah, wat Poit zegt, lijkt me niet echt de handigste beslissing om voor een normale BR-speler te gaan, aangezien deze evenveel zal kosten als wat je waarschijnlijk voor je PS3 terug krijgtquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Hier staat de PS3 een bak stof te happen, om zo nu en dan een bluray te slikken. Denk er echt over om de PS3 weg te doen en van het geld een BR-speler aan te gaan schaffen (In Belgiė stond er eentje bij Maxwell voor een dikke 150 euro)
Waarom je PS3-verkopen en een blurayspeler kopen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Het enige dat klopt aan je betoog is het installeren van de game. Dat kost extra tijd, downloaden gaat bij mij zo snel als m'n verbinding toelaat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Heavy Rain lijkt me wel aardig idd. GOW III misschien wel. Maar ik kan me op de een of andere manier gewoon niet echt chronisch aan de PS3 binden. Kan omdat ik een autist ben, maar de interface is vrij verwarrend en onpraktisch, een druk op de PS Home knop laat je het ding meteen uitzetten of de controller uitmikken. Je kunt niet normaal bij de Trophies zonder dat je het hele spel moet onderbreken, en het downloaden en installeren gaat echt doodgraverstraag. Bij de 360 kies je een demo, download hem, waarna je hem gewoon gelijk kunt spelen. Bij de PS3 is het nog maar binnenhalen, installeren en dan pas spelen. Dat neemt onnodig veel tijd in beslag
Dan ben je in elk geval al een stap verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef Morthill het volgende:
Heavy Rain heb ik hier liggenik heb alleen geen PS3
Deal, dan vraag ik SD of hij de random generator op station Gouda zetquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik blijf slapen en beschik over een tent (om in te slapen, staat geheel los van de odol) die eventueel mee kan. Maar moet even kijken hoe m'n weekend er dan uitziet.. Dan bepaal ik pas of ik echt blijf pitten of niet.. Maar vanaf Gouda mag je best meerijden hoor..
Het ding is mij te onpraktisch op de een of andere manier. Zal écht wel komen omdat ik autist ben. Voor bluray is het ding een waar genot (Hoewel je door de hi-def bij bepaalde films overduidelijk ziet dat er trucage wordt gebruikt) Ik houd hem alleen aan als een standalone speler minder functies of opties aan kan biedenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Het enige dat klopt aan je betoog is het installeren van de game. Dat kost extra tijd, downloaden gaat bij mij zo snel als m'n verbinding toelaat.
Ik snap ook niet hoe je de XMB verwarrend kan vinden, vind het juist een stuk overzichtelijker dan het navigatieding op de XBOX. Een druk op de home toets laat je naar de XMB gaan waar je gewoon je trophys kan bekijken zonder de game te onderbreken. Als je de home toets 3 seconden langer indrukt krijg je de mogelijkheden om je ps3, game of controller uit te zetten.
Duidelijk een geval van de moeite niet nemen om dat ding te leren kennen..
Druk dan de PS knop gewoon 1x in, ipv ingedrukt te houden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Heavy Rain lijkt me wel aardig idd. GOW III misschien wel. Maar ik kan me op de een of andere manier gewoon niet echt chronisch aan de PS3 binden. Kan omdat ik een autist ben, maar de interface is vrij verwarrend en onpraktisch, een druk op de PS Home knop laat je het ding meteen uitzetten of de controller uitmikken. Je kunt niet normaal bij de Trophies zonder dat je het hele spel moet onderbreken, en het downloaden en installeren gaat echt doodgraverstraag. Bij de 360 kies je een demo, download hem, waarna je hem gewoon gelijk kunt spelen. Bij de PS3 is het nog maar binnenhalen, installeren en dan pas spelen. Dat neemt onnodig veel tijd in beslag
Het betreft trouwens een vrij complete PS3 slim (afstandsbediening voor BR er nog bij gekocht omdat ik zowat bloed begon te pissen van de speler bedienen via controller)
Hahahaha!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
2 juni it is, we waren wat te laat met de store aanvraagNewbie publisher zijn is stom
Vandaag ook even een cv richting SCEA sturen, zodat we hopelijk ook in Amerika uit gaan komen
Was cadeautje van Sony Europe vlak nadat ik wegging bij FOK!. Agh, ik haal vast nog wel eens een PS3, maar weet neit wanneer. Volgend jaar moet ik mijn studie helemaal zelf betalen, dus veel geld heb ik niet. Misschien als ik deze zomer veel aan de bak kom, dat ik de beurs nog trek.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval al een stap verder
Maar dan nog, dan kan je toch beter zo'n bluetooth afstandsbediening kopen en je PS3 gewoon als Blu-ray speler gebruiken. Hoef je ook niet met die controller te kutten verder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ding is mij te onpraktisch op de een of andere manier. Zal écht wel komen omdat ik autist ben. Voor bluray is het ding een waar genot (Hoewel je door de hi-def bij bepaalde films overduidelijk ziet dat er trucage wordt gebruikt) Ik houd hem alleen aan als een standalone speler minder functies of opties aan kan bieden
Lach maar, zo makkelijk is het niet om goede bedragen voor de buitenlandse stores te verzinnen met die kelderende euroquote:
110 euro!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lach maar, zo makkelijk is het niet om goede bedragen voor de buitenlandse stores te verzinnen met die kelderende euro![]()
En je leert ervan, en na anderhalf jaar komt het ook niet meer op een paar weekjes aan
Dat lijkt me inderdaad nog best een aardige puzzel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lach maar, zo makkelijk is het niet om goede bedragen voor de buitenlandse stores te verzinnen met die kelderende euro![]()
En je leert ervan, en na anderhalf jaar komt het ook niet meer op een paar weekjes aan
En nu hoeveel russische roebels, dirhams, australische dollars, kronen en nog 10 unitsquote:
Ik ook!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad nog best een aardige puzzel.
Maar voor jouw / jullie game ga ik speciaal mijn eerste PSN-kaart kopen en natuurlijk de game. Geen idee wat het is, wat het doet en/of ik het leuk vind, maar ach...
Support indie developers!
Ja hallo, beetje moeite doen voor je centen hoor!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En nu hoeveel russische roebels, dirhams, australische dollars, kronen en nog 10 units
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad nog best een aardige puzzel.
Maar voor jouw / jullie game ga ik speciaal mijn eerste PSN-kaart kopen en natuurlijk de game. Geen idee wat het is, wat het doet en/of ik het leuk vind, maar ach...
Support indie developers!
Dat vroeg ik me al een tijdje af: is die PSN Store update in Nederland nou elke woensdag om exact 19:00? Dan hoef ik niet meer zo in spanning af te wachten als er weer nieuwe MW2 DLC komt GameBabe met haar game komtquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Druk dan de PS knop gewoon 1x in, ipv ingedrukt te houden.![]()
Daarnaast zorgt het installeren er eigenlijk alleen maar voor dat de data geencrypt wordt. Dit is irritant, maar helaas noodzakelijk voor het kunnen gebruiken van standaard HDD's ipv dure proprietary hardware zoals MS doet.
Het downloaden van meuk uit de PSN-store gaat bij mij prima, gewoon op volle snelheid, met uitzondering op de drukke momenten zoals een 19:00 op de dag van de store update. Misschien helpt het als je de juiste poorten openzet in de router / het modem.
En het is natuurlijk een doodzonde om je PS3 te gaan verkopen voor een Blu-ray speler. Ten eerste is de PS3 nog steeds een van de beste Blu-ray spelers én je kan er ook nog eens op gamen. Daarnaast kost het je waarschijnlijk nog extra geld ook.
Ik denk dat we hier die avond ook met zweethandjes zitten... Ik schijt zo in mijn broek dat we weer iets fout hebben gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al een tijdje af: is die PSN Store update in Nederland nou elke woensdag om exact 19:00? Dan hoef ik niet meer zo in spanning af te wachten als er weer nieuwe MW2 DLC komt GameBabe met haar game komt
Niet in je broek schijten!! Dat gaat zo stinken joh..quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier die avond ook met zweethandjes zitten... Ik schijt zo in mijn broek dat we weer iets fout hebben gedaan
Meisjes poepen niet. Hoax dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet in je broek schijten!! Dat gaat zo stinken joh..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet. Hoax dus.
En jij trapt er met open ogen in (haha, woordgrapje.)
Dat kan niet... je bent vegetarisch...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben heel niet vegetarisch, ik heb dan wel niet veel vlees aan de botten, maar om me nou plantaardig te noemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan niet... je bent vegetarisch...
En dat eet je ook niet vegetariėr of wel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben heel niet vegetarisch, ik heb dan wel niet veel vlees aan de botten, maar om me nou plantaardig te noemen
Ja, sorry. Ik ben met de Griekse keuken grootgebracht, kan ik verder ook niets aan doen, moet je bij mijn mama klagen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
Dingen missen uit de Griekse keuken??
Ik zou dingen missen uit de keuken van De_Kok...
Nee ik ben ook geen kannibaal inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dat eet je ook niet vegetariėr of wel?![]()
Vegetarisch eten kan prima zijn. Ik zou alleen wel heel veel gerechten missen als ik geen vlees meer zou eten. Met name dingen uit de griekse keuken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |